Haha, ik maak je aan het lachenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest wel echt lachen om knurft
Daar kwam ik nooit.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging vroeger ook regelmatig naar de mac, is nu sir jack
Nee dat sowieso niet thank godquote:Op zondag 12 juni 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oooooh, je hoeft je dus niet zorgen te maken dat je maanden in de ww zit
basisschool woonde ik daar nog nietquote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Daar kwam ik nooit.
Ging je naar de eckte bazenschool of de driesprong
Dat zei je een keerquote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, ja hoe weet je dat
maar doe altijd 1 of superdunne plakjes
nice hoor. tik em aan.quote:
ik heb tony's karamel zeezout, wil jequote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
Heb echt spijt dat ik geen chocolade heb gekocht toen ik net in de supermarkt was
Driesprong was vmbo basis kader, die zat op een andere locatiequote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
basisschool woonde ik daar nog nietwoonde toen nog in Flevoland
ik heb nog wel halve reepquote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
Heb echt spijt dat ik geen chocolade heb gekocht toen ik net in de supermarkt was
oh nee daar zat ik nietquote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Driesprong was vmbo basis kader, die zat op een andere locatie
ahahahquote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was je maar een slak, dan zou ik me wel raad weten met zeezout
moet jij niet aan je scriptie jongedame?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Daar kwam ik nooit.
Ging je naar de eckte bazenschool of de driesprong
ik heb nog een hele reepquote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |