abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 juni 2016 @ 16:52:34 #1
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162947286


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.








Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | İ 2012-2015 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 12 juni 2016 @ 16:54:46 #2
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162947380
Nog benieuwd naar... UMI Super VS Ulefone Future VS Vernee Apollo Lite.

Elephone P9000 Edge coming up. Nubia Z11. Vernee Apollo flagship.
What else is coming up we're excited for you guys? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 12 juni 2016 @ 16:57:40 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162947490
Zelfde lijstje wel; en dan de Elephone S3 ook nog in de lagere prijsklasse :Y.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 12 juni 2016 @ 17:01:41 #4
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162947604
Ja, zag 'em o.a. ook hier voorbijkomen: http://www.gizchina.com/2016/06/12/elephone-s3-hands-impressions/ .
Maar... get with the times, USB-C-loos kun je medio 2016 eigenlijk niet meer veroorloven. 2100mAh is natuurlijk veel te weinig. Geen fan van de fingerprintID on the back en on-screen buttons, al-met-al een persoonlijke no-go met betere alternatieven in de zelfde prijsrange (179 USD pre-sale toch? Dus P9000 paradepaardje heeft 'em al beat) of net iets meer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162949174
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bricked? MTK echt bricken moet je heel veel moeite voor doen :+.
Weet ik. Maar na 8 verschillende soorten 'BROM' errors beschouw ik hem gewoon als bricked. Overigens is een Cheap Dual Sim 4G phone een veel betere oplossing dan een 4G MiFi router voor hetzelfde geld.
pi_162952870
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:22 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Had jij die ulefone besteld? Die ziet er echt goed uit namelijk voor die prijs.
Mijn Jiayu S3 is echt aan vervanging toe. Prima mobiel verder maar ik word helemaal gek van die camera/battery life (moet hem gewoon 2x per dag opladen wat echt niet handig is)
Koop dan een nieuwe batterij op AliExpress? :)
  zondag 12 juni 2016 @ 19:57:22 #7
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162953722
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:22 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Had jij die ulefone besteld? Die ziet er echt goed uit namelijk voor die prijs.
Mijn Jiayu S3 is echt aan vervanging toe. Prima mobiel verder maar ik word helemaal gek van die camera/battery life (moet hem gewoon 2x per dag opladen wat echt niet handig is)
Ja klopt, wacht er wel al een maand of anderhalf op.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 12 juni 2016 @ 20:00:23 #8
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162953859
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:54 schreef shiznuts het volgende:
Nog benieuwd naar... UMI Super VS Ulefone Future VS Vernee Apollo Lite.

Elephone P9000 Edge coming up. Nubia Z11. Vernee Apollo flagship.
What else is coming up we're excited for you guys? :D

http://www.cubot.net/smartphones/s9/
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 12 juni 2016 @ 21:15:23 #9
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162957494
Hum, mmokai, interesting approach. 't Blijft Cubot, dus ik blijf sceptisch. :P

- Future zou aankomende week moeten shippen meen ik, we'll see I guess...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162960843
quote:
19s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef shiznuts het volgende:
Hum, mmokai, interesting approach. 't Blijft Cubot, dus ik blijf sceptisch. :P

- Future zou aankomende week moeten shippen meen ik, we'll see I guess...
En je bent niet sceptisch bij elefone? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 12 juni 2016 @ 22:54:45 #11
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162962804
Bij hen is het meer de support. Bij Cubot is het de support, maar vooral de plastic fantastic cheapo experience waar je moeilijk langskijkt. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 12 juni 2016 @ 23:31:15 #12
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162964100
Gewoon van aluminium deze smartphone.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:35:44 #13
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162964233
Flagship met Snapdragon, 6GB RAM en 128GB ROM, I dare hope so. Tenminste... de schermranden, lijkt het. Als je daarbij niet gaat voor een aardig design heeft het weinig zin. Edoch, zal de built/implementatie dan mogelijk te wensen overlaten. Maar hey, ik laat me graag positief verrassen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162964679
quote:
wat een miezerige accu :X
  maandag 13 juni 2016 @ 00:00:10 #15
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162964961
Dan ben je verwend met die 6000mAh enz misbaksels-accuduur. :P
2800-3300mAh is vrij standaard.
Maar daarom maak ik me wel zorgen bij de Ele S3 met maar 2100...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162965021
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Dan ben je verwend met die 6000mAh enz misbaksels-accuduur. :P
2800-3300mAh is vrij standaard.
Maar daarom maak ik me wel zorgen bij de Ele S3 met maar 2100...
ik heb nu 3000, maar wel in een 2 jaar oude foon van 4.7".. dus ik had op z'n minst wel 1000mah verhoging verwacht, zeker in zo'n toptoestel (dat geheid zijn accu verslindt alsof het niks is)
  maandag 13 juni 2016 @ 00:20:34 #17
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162965349
Voornaamste is resolutie/screen on time dat de lat zet.
Zoveel meer demanding zijn nieuwe apps e.d. niet geworden om meer performance te vragen. Dus if anything, zijn de nieuwe chips meer energie-efficient. Nieuwe phones zitten vaak rond de 3000mAh, gaat richting 4000.
Daar gaan sommigen nog eens een klap overheen, maar ja, dan moet je vooral een Oukitel halen... http://www.oukitel.com/products/k/k10000-42.html ... maar dan denk ik dat je nog wel terug gaat komen op 'accu is alles!'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162967371
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Dan ben je verwend met die 6000mAh enz misbaksels-accuduur. :P
2800-3300mAh is vrij standaard.
Maar daarom maak ik me wel zorgen bij de Ele S3 met maar 2100...
heb hem hier naast me liggen. Het scherm is echt super dik voor elkaar. Des te meer is die accu gewoon zonde. Een dag met matig gebruik is haalbaar maar veel meer moet je niet gaan verwachten. Dus ja, sexy telefoon dat wel en als er minimaal 2800+ in had gezeten had het al een hele hoop gescheeld. Nu is die 2100 een beetje de bottleneck.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_162970734
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Koop dan een nieuwe batterij op AliExpress? :)
Ja dat heb ik ook gedaan een original van Jiayu zelf maar die is zelfs nog slechter die dropt van 50% naar 0 in een paar minuten...
Heel misschien dat het aan de ROM ligt (Heb nu RC5 draaien) dus even wachten op die CM13 of AICP.
pi_162971001
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook gedaan een original van Jiayu zelf maar die is zelfs nog slechter die dropt van 50% naar 0 in een paar minuten...
Heel misschien dat het aan de ROM ligt (Heb nu RC5 draaien) dus even wachten op die CM13 of AICP.
Laat ondertussen deze batterij komen. Kan je weer gemakkelijk de dag doordoen met actief gebruik, totdat je een nieuwe gsm hebt gevonden.
http://www.aliexpress.com(...)ing/32363395132.html?
pi_162978053
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:19 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Laat ondertussen deze batterij komen. Kan je weer gemakkelijk de dag doordoen met actief gebruik, totdat je een nieuwe gsm hebt gevonden.
http://www.aliexpress.com(...)ing/32363395132.html?
Thanks die ga ik even bestellen! Had net idd ook op xda-developers gelezen dat die goed werkte.
  maandag 13 juni 2016 @ 20:12:37 #22
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_162985114
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook gedaan een original van Jiayu zelf maar die is zelfs nog slechter die dropt van 50% naar 0 in een paar minuten...
Heel misschien dat het aan de ROM ligt (Heb nu RC5 draaien) dus even wachten op die CM13 of AICP.
CM13 was toch al uit voor Jiayu toestellen?
(Voor de S3+ is hij in ieder geval wel al te vinden maar 😂. )
nec cito nec tarde
pi_162986038
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:12 schreef irish.joe het volgende:

[..]

CM13 was toch al uit voor Jiayu toestellen?
(Voor de S3+ is hij in ieder geval wel al te vinden maar 😂. )
Volgensmij komt die binnekort uit met camera en alles fixed. Dus ben benieuwd :)
  maandag 13 juni 2016 @ 20:49:51 #24
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162986311
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 00:15:03 #25
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_162995532
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:41 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Volgensmij komt die binnekort uit met camera en alles fixed. Dus ben benieuwd :)
Deze had ik gevonden. :)
nec cito nec tarde
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:13:23 #26
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162997885
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163009801
Meh, ik heb een brief van TNT post gekregen over mijn Mi4, moet een formulier invullen voor inklaringskosten. Heeft iemand enig idee hoe dat werkt?
pi_163010211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik heb een brief van TNT post gekregen over mijn Mi4, moet een formulier invullen voor inklaringskosten. Heeft iemand enig idee hoe dat werkt?
Staat volledig op het formulier toch? Waarde invullen, eventueel bewijzen toevoegen en terugsturen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163030307
De kinderen hebben een nieuwe telefoon nodig en ik wil ze wel een goeie hebben maar ik vind de Samsung een beetje te duur.
Nou heb ik pas geleden voor mezelf een meizu mx4 gekocht met Ubuntu software maar de telefoon is zelf prima in orde eigenlijk, hij is snel, hele goede camera, de batterijduur is goed en het geluid is ook prima.
Nou zat ik te denken om een meizu mx5 te kopen voor de kinderen maar ze willen natuurlijk geen Ubuntu wat logisch is want er zijn nog amper apps voor.
Maar dan krijg ik flyme, is dat gewoon een copy van Android en kan ik gapps installeren of zit dat er standaard op en werken alle apps?
Hebben jullie daar ervaring mee?
Ik heb gelezen dat meizu niet van het 4g netwerk van KPN gebruik kan maken vanwege de frequentie, klopt dat?
pi_163055492
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163055866
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

[ afbeelding ]
^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_163056151
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

[ afbeelding ]
Ik zal m'n adres even DM'en
pi_163057779
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

[ afbeelding ]
Yes please :9
pi_163058090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

[ afbeelding ]
_O_
pi_163059005
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

[ afbeelding ]
YES

Batterijproblemen Redmi Note 2 update:
Blisspop was geen winner(qua batterij, en na enkele dagen gebruik toch wat bugs tegengekomen, met bepaalde wifi netwerken niet willen connecten, overschakelen WIFI-4G vereist een herstart of even switchen van 4G naar 3G en dan terug naar 4G, een heel gedoe dus), ik heb nu Mokee geïnstalleerd. Batterij gaat traag omlaag, 20% stond bij mij gelijk aan 1 uur SOT(vorige ROM 100% +/- 3 uur SOT), dus ik vermoed dat deze ROM dé oplossing is.

http://forum.xda-develope(...)-mokee-blue-t3328382

De Mokee ROM dus. Zie het bovenstaande topic voor meer informatie.

Als de 20%=1uur SOT indicatief is voor de volgende 80%, dan heb ik 2 uur meer SOT dan met Xiaomi.eu ROM(5 uur SOT versus 3 uur SOT).
pi_163061699
ik ben met een half oog aan het zoeken naar een nieuwe telefoon, al zou een andere rom voor mij ook voldoen denk ik.

ik heb nu de jiayu g4 advanced, prima ding maar wel met nog android 4.2.1 en hij mekkert nu bijna elke keer dat zijn opslag vol is (terwijl hij dat niet is); dat laatste schijnt te maken te hebben met het feit dat je hem als usb storage kan connecten en de "install" partitie dus eigenlijk niet groot genoeg is.. (als ik caches e.d. leeg kan ik wel weer wat installeren)
Probleem is dat ik alleen roms gebaseerd op android 4.x kan vinden (needrom en xda-developers gezocht)

als ik een nieuwe telefoon ga kopen dan wil ik ongeveer dit maatje hebben (dus zeg maar voor het gemak max 5"), de specs lijken voor mij prima te voldoen, beetje toekomst besteding zou fijn zijn (4G+ ondersteuning is wel handig om alvast te hebben)

iemand nog tips voor beide zaken?
pi_163061790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:33 schreef mschol het volgende:
ik ben met een half oog aan het zoeken naar een nieuwe telefoon, al zou een andere rom voor mij ook voldoen denk ik.

ik heb nu de jiayu g4 advanced, prima ding maar wel met nog android 4.2.1 en hij mekkert nu bijna elke keer dat zijn opslag vol is (terwijl hij dat niet is); dat laatste schijnt te maken te hebben met het feit dat je hem als usb storage kan connecten en de "install" partitie dus eigenlijk niet groot genoeg is.. (als ik caches e.d. leeg kan ik wel weer wat installeren)
Probleem is dat ik alleen roms gebaseerd op android 4.x kan vinden (needrom en xda-developers gezocht)

als ik een nieuwe telefoon ga kopen dan wil ik ongeveer dit maatje hebben (dus zeg maar voor het gemak max 5"), de specs lijken voor mij prima te voldoen, beetje toekomst besteding zou fijn zijn (4G+ ondersteuning is wel handig om alvast te hebben)

iemand nog tips voor beide zaken?
Als er geen deftige ROMs zijn, dan denk ik niet dat we je echt kunnen helpen met je Jiayu.

Ik zou een Redmi 3 Pro kopen als je een nieuw toestel wilt.
pi_163064271
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

[ afbeelding ]
Zou gaaf zijn. Doe zeker mee en mocht ik winnen, dan geef ik mijn Doogee Y300 weg aan iemand hier op het forum. :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_163064474
Heb de Ulefone Future maar geannuleerd. Pfff dat uitstel beloofd niet veel goeds....
  donderdag 16 juni 2016 @ 17:11:59 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163064555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 17:08 schreef Repeteeltje het volgende:
Heb de Ulefone Future maar geannuleerd. Pfff dat uitstel beloofd niet veel goeds....
Waar had je hem in pre-order staan?

Die van mij staat nog in bestelling, zal eens vragen naar de status.
Had wel ietsjes later besteld.
___

In other news: Weet niet wat Elephone met de ROMS van de P9000 doet maar het blijkt dus geen MTK probleem dat NFC betalen niet werkt (in tegenstelling van wat ik eerst dacht).

Nu wel een leuk toestel hier liggen; niet voor iedereen wellicht maar mocht je wat lomp zijn en in de bouw werken dan moet je de frontpage binnenkort in de gaten houden :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163064912
Mijn Bluboo Picasso gaf zojuist aan dat de Play Store niet langer ondersteuning krijgt ivm de fabrikant :? :D

Maar momenteel werkt hij nog, het zou wel een slechte beurt zijn van Bluboo als het daadwerkelijk zou gebeuren :P
pi_163065431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 17:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar had je hem in pre-order staan?

Die van mij staat nog in bestelling, zal eens vragen naar de status.
Had wel ietsjes later besteld.
___

Banggood
pi_163066837
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:36 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Als er geen deftige ROMs zijn, dan denk ik niet dat we je echt kunnen helpen met je Jiayu.

Ik zou een Redmi 3 Pro kopen als je een nieuw toestel wilt.
Geen 800mhz 4G dus niet echt toestel voor de toekomst.
  donderdag 16 juni 2016 @ 19:00:06 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163066999
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 17:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn Bluboo Picasso gaf zojuist aan dat de Play Store niet langer ondersteuning krijgt ivm de fabrikant :? :D

Maar momenteel werkt hij nog, het zou wel een slechte beurt zijn van Bluboo als het daadwerkelijk zou gebeuren :P
Oh, dat zou raar zijn als Google nu ineens gaat handhaven op certificeren,maar niet onmogelijk natuurlijk,zou ook vervelend zijn voor custom ROMS.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 16 juni 2016 @ 19:31:33 #45
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_163067979
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

[ afbeelding ]
Lijkt me leuk!
pi_163076362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

[ afbeelding ]
top idee! ;)
pi_163081260
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:34 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Maakt eu warehouse nog wat uit voor kans op eventuele douane kosten?
Wordt verzonden vanuit UK, dus ik vermoed dat er dan geen douanekosten zijn.
pi_163082213
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 10:56 schreef MaximV het volgende:

[..]

Wordt verzonden vanuit UK, dus ik vermoed dat er dan geen douanekosten zijn.
vanuit uk mainland niet, vanuit jersey en dat soort eilandjes heb je daar welkans op
  vrijdag 17 juni 2016 @ 11:51:49 #49
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163082509
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 17:53 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Banggood
Ze worden nu mondjesmaat verstuurd. Zo lang wachten om het vervolgens te annuleren is best zonde. Tenzij je iets anders op het oog hebt staan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 12:25:32 #50
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163083118
Gearbest heeft het op voorraad staan.





Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 12:28:13 #51
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163083153
Bij tomtop voor 190 dollar icm de 12 jaar verjaardags coupon.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 17 juni 2016 @ 12:39:42 #52
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163083342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 12:28 schreef RobertNL het volgende:
Bij tomtop voor 190 dollar icm de 12 jaar verjaardags coupon.
Is Tomtop wel een officiële reseller en hoe is hun shipping naar Europa?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 17:29:49 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163091418
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 12:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Is Tomtop wel een officiële reseller en hoe is hun shipping naar Europa?
Jup; staat in de lijst:
http://ulefone.com/products/future/buy.html
Laatste pakketje was er met 9 dagen via Zweden Post :)

Zie overigens dat het is aangepast en je nu wel 217 moet betalen ipv 188 (De prijs ging eerst bij invoeren van de coupon naar $199 toe en dan ging er nog $12 af).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 17 juni 2016 @ 23:17:00 #54
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163101320



quote:
Finally, ‪#‎ElephoneP9000Edge‬ official specs released.
Helio X25 Chipset
JDI 2K Screen
Full metal Body, NFC
Two versions: 6+128GB and 4+32GB
Prices at around $250
Speakers with ACC tech, same effect as Iphone 6S.

~ https://www.facebook.com/ElephoneGlobal/posts/1191506004213685
Yeah baby! That's what I'm talking 'bout! Daz it right there. Al is het jammer dat het 2K scherm 5.7" is. Eigenlijk out of my comfort zone. Maar verder is 'ie right up my alley en worth a try.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 18 juni 2016 @ 04:48:11 #55
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_163104477
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 23:17 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]Yeah baby! That's what I'm talking 'bout! Daz it right there. Al is het jammer dat het 2K scherm 5.7" is. Eigenlijk out of my comfort zone. Maar verder is 'ie right up my alley en worth a try.
Dat is wel echt andere koek dan de P9000 waar ik op dit moment een reviewtje van aan het schrijven ben. Snap niet helemaal dat ze die dezelfde 'naam' meegeven ;) Al is de P9000 opzich ook wel een high-spec device. Qua featureset is de Edge weer heel anders.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 18 juni 2016 @ 08:53:44 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163104889
Ben benieuwd wanneer hij uitkomt dan. De x25 is er nog maar weinig voor kleine fabrikanten.

De x20 zie je zelfs nog bijna niet in toestellen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:00:19 #57
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_163106287
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zal ik anders dit weekend weer een telefoon gaan weggeven? De UMI Super maar doen deze keer :+ ?

[ afbeelding ]
Hoe bevalt hij? En waar heb je hem besteld?
Ik twijfel of ik hem zou kopen, ben nogal bang voor de douanekosten...
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_163106515
De achterkant van mijn Bluboo Picasso is los aan het laten en sluit niet meer goed af, dit stelt de telefoon bloot aan stof etc ;(

Dus wilde ik het toestel schenken aan mijn nichtje van twaalf maar zij wilde hem niet, wilde toch een betere camera ;(
pi_163107082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Hoe bevalt hij? En waar heb je hem besteld?
Ik twijfel of ik hem zou kopen, ben nogal bang voor de douanekosten...
Het toestel bevalt echt behoorlijk goed, sowieso douanekosten...tja, het is een risico maar je kan het ook zo bekijken dat voor een toestel van 179 dollar, als daar nog douanekosten bij komen dan is het alsnog een voordelig geprijsd ding.

Maar...om 15.00 komt er een prijsvraag online, dus je kan ook daar even aan meedoen om te kijken of je hem kan winnen ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:02:25 #60
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163107153
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 23:17 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]Yeah baby! That's what I'm talking 'bout! Daz it right there. Al is het jammer dat het 2K scherm 5.7" is. Eigenlijk out of my comfort zone. Maar verder is 'ie right up my alley en worth a try.
Dat wordt dus max 6 maanden met de Ulefone future. Hopelijk heeft het wel band 20.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-06-2016 12:14:15 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:10:58 #61
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163107281
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Hoe bevalt hij? En waar heb je hem besteld?
Ik twijfel of ik hem zou kopen, ben nogal bang voor de douanekosten...
Je hebt bijna nooit douanekosten met airmail. Kost je wel een maand wachten.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163107293
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je hebt bij nooit douanekosten met airmail. Kost je wel een maand wachten.
ligt er maar aan hoe druk ze het hebben.. je kan prima douane kosten hebben dan
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:12:51 #63
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163107325
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:11 schreef mschol het volgende:

[..]

ligt er maar aan hoe druk ze het hebben.. je kan prima douane kosten hebben dan
Tuurlijk kan het. Zeg ook niet dat het niet mogelijk is. Maar uit ervaring weet ik dat airmail best veilig is (op het verlies van je pakketje na).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163107467
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het. Zeg ook niet dat het niet mogelijk is. Maar uit ervaring weet ik dat airmail best veilig is (op het verlies van je pakketje na).
Mwah, toch wel gemiddeld 1 op de 10 pakketjes via airmail gewoon douanekosten. Dus ja, calculeer gewoon het risico in.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:41:24 #65
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163107802
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mwah, toch wel gemiddeld 1 op de 10 pakketjes via airmail gewoon douanekosten. Dus ja, calculeer gewoon het risico in.
Dat is een stuk kleiner dan Express post via DHL of POSTNL wat 9/10 keer is.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:42:30 #66
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163107815
Overigens een 3D render van de Elephone P9000 edge.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163110232
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:58 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het toestel bevalt echt behoorlijk goed, sowieso douanekosten...tja, het is een risico maar je kan het ook zo bekijken dat voor een toestel van 179 dollar, als daar nog douanekosten bij komen dan is het alsnog een voordelig geprijsd ding.

Maar...om 15.00 komt er een prijsvraag online, dus je kan ook daar even aan meedoen om te kijken of je hem kan winnen ;)
Hoe zit het met de battery drain? Ik lees best wel veel verontrustende dingen op de Umi forum...
pi_163110617
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 14:49 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Hoe zit het met de battery drain? Ik lees best wel veel verontrustende dingen op de Umi forum...
Is op een eerdere rom. Er was al een fix maar in die rom was de vingerafdrukscanner te gevoelig. Volgende week komt een ota.

Trouwens.... Win hem anders gewoon :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163110801
Whoop whoop, gewoon even een UMi Super winnen anders? De prijsvraag staat online, check de Frontpage voor meer info ;)



Prijsvraag

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:53 schreef dimmak het volgende:
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef no1uknow het volgende:
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:46 schreef Zaebos het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:35 schreef Brecht35 het volgende:
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:58 schreef Albert86 het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:31 schreef ADconvertor het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:42 schreef krissie100 het volgende:


[ Bericht 8% gewijzigd door rene90 op 18-06-2016 15:15:26 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163110827
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is op een eerdere rom. Er was al een fix maar in die rom was de vingerafdrukscanner te gevoelig. Volgende week komt een ota.

Trouwens.... Win hem anders gewoon :+
Hmmm ok en ja ik ga hem winnen :P.
pi_163110928
Leuke prijsvraag Rene!
pi_163112135
Spannend, ik doe mee! :)
Ben wel weer toe aan een andere Chiphone ;)
pi_163114551
mijn xaomi mi4 blijft maar opnieuw opstarten... kan niks doen. is het nog te verhelpen of gewoon de lul? :P echt al 3 uur lang non stop aan het restarten :') als ik up en power ingedrukt houdt, restart ie alweer voor ik wat kan indrukken.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zaterdag 18 juni 2016 @ 17:36:17 #74
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_163115198
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
mijn xaomi mi4 blijft maar opnieuw opstarten... kan niks doen. is het nog te verhelpen of gewoon de lul? :P echt al 3 uur lang non stop aan het restarten :') als ik up en power ingedrukt houdt, restart ie alweer voor ik wat kan indrukken.
Batterij helemaal leeg laten lopen en hopen dat hij daarna wel normaal start. Anders proberen opnieuw te flashen?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_163115468
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Batterij helemaal leeg laten lopen en hopen dat hij daarna wel normaal start. Anders proberen opnieuw te flashen?
hij is nu leeg maar zodra ik 'm met kabel verbindt blijft ie weer opnieuw opstarten :(
flashen geen idee, kom sowieso niet eens in dat recovery menu ofzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_163115748
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:46 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

hij is nu leeg maar zodra ik 'm met kabel verbindt blijft ie weer opnieuw opstarten :(
flashen geen idee, kom sowieso niet eens in dat recovery menu ofzo
Laat hem ff aan de lader, daarna doe je je batterij eruit, er terug in en boot dan METEEN in recovery menu door volume knop omhoog + aan knop tegelijkertijd ingedrukt te houden. Normaal gezien zou dit moeten lukken.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:47:59 #77
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163118906
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:17 schreef WammesWaggel het volgende:
De achterkant van mijn Bluboo Picasso is los aan het laten en sluit niet meer goed af, dit stelt de telefoon bloot aan stof etc ;(

Dus wilde ik het toestel schenken aan mijn nichtje van twaalf maar zij wilde hem niet, wilde toch een betere camera ;(
Haha, als je 'm daar al niet aan kan slijten... is het niet veel soeps. Ik denk dat het sowieso al een probleem is voor pubers dat er geen Apple of Samsung op staat. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163127221
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:58 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Laat hem ff aan de lader, daarna doe je je batterij eruit, er terug in en boot dan METEEN in recovery menu door volume knop omhoog + aan knop tegelijkertijd ingedrukt te houden. Normaal gezien zou dit moeten lukken.
argh niet gewerkt helaas. had batt er opnieuw ingedaan toen aan oplader en zo opgestart. maar bleef gelijk weer opnieuw opstarten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zondag 19 juni 2016 @ 08:09:01 #79
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_163131428
Ik heb weer een review geschreven van een chinees item. Dit keer de Elephone P9000, een prima telefoon voor een scherpe prijs :)




CHI / [Reviews] [Review] Elephone P9000 smartphone

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 19-06-2016 11:15:09 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 19 juni 2016 @ 09:58:57 #80
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_163132027
Leuke prijsvraag, ik doe ook mee. Maar ik heb de telefoon ook al besteld :+
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_163134240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 23:54 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

argh niet gewerkt helaas. had batt er opnieuw ingedaan toen aan oplader en zo opgestart. maar bleef gelijk weer opnieuw opstarten
Aan PC hangen en zo flashen? Ik heb niet zoveel ervaring hiermee, je zal wat moeten googelen en wat moeten prutsen vrees ik.
  zondag 19 juni 2016 @ 14:18:24 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163137054
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 23:54 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

argh niet gewerkt helaas. had batt er opnieuw ingedaan toen aan oplader en zo opgestart. maar bleef gelijk weer opnieuw opstarten
Mocht het allemaal niet lukken dan moet je het maar even melden. Ik (en wellicht ook anderen) kunnen je wel helpen bij het flashen :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163137098
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mocht het allemaal niet lukken dan moet je het maar even melden. Ik (en wellicht ook anderen) kunnen je wel helpen bij het flashen :).
Thanks :) nu helemaal geen beeld meer :') eerst maar kijken of ik dat nog terug kan krijgen.
Maar volgens mij kan dat flashen ook sowieso niet toch, aangezien de telefoon echt gelijk opnieuw opstart en blijft starten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zondag 19 juni 2016 @ 14:28:14 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163137311
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:20 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Thanks :) nu helemaal geen beeld meer :') eerst maar kijken of ik dat nog terug kan krijgen.
Maar volgens mij kan dat flashen ook sowieso niet toch, aangezien de telefoon echt gelijk opnieuw opstart en blijft starten
Jawel; bootloader is er nog dus dat werkt (vrijwel) zeker nog :)

Het is wel een Snapdragon SOC, weet niet hoe het daar zit, maar echt bricken is tegenwoordig vrijwel onmogelijk (zeker met MTK wel ervaring mee :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163178460
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 23:17 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]Yeah baby! That's what I'm talking 'bout! Daz it right there. Al is het jammer dat het 2K scherm 5.7" is. Eigenlijk out of my comfort zone. Maar verder is 'ie right up my alley en worth a try.
Volgensmij heb ik een vervanger voor mijn Jiayu S3 gevonden :9~
  maandag 20 juni 2016 @ 23:26:58 #86
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163178752
Ja, awesome!
Vooral ook nu VR applicaties booming zijn. :D Meteen een interessante optie om met goggles te paren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 21 juni 2016 @ 04:07:21 #87
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163180561
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 23:17 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Volgensmij heb ik een vervanger voor mijn Jiayu S3 gevonden :9~
Je gaat lang wachten.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163184278
pfffff, toch ook maar 1 besteld, te goedkoop om te laten liggen:

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_240425.html?wid=11
met code Eepe90 voor slechts 159 dollar voor de Elephone P9000 (niet de LITE maar de uitgebreide versie)!!!

[ Bericht 10% gewijzigd door marco_sire op 21-06-2016 12:13:15 ]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:49:25 #89
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163186245
Elephone blijft maar smartphones produceren.

Dit is de nieuwe Elephone P20.
quote:
"The Elephone P20 will be yet another powerful flagship from the company this year. The phone will come with 6GB of RAM, joining the ranks of high-profile smartphone makers like OnePlus, Vivo and LeEco to feature such a high RAM device. Further, the phone seems to come with a capable camera as well, featuring f/1.7 aperture. The sensor is probably from Samsung but we are not yet sure of that. Also, it looks like the P20 will most likely end up using the Helio X20 deca-core chipset or maybe Helio P20 (judging from the name) from Mediatek. From the leaked images, it will also feature a bezel-less display as the Elephone P9000 Edge. No fingerprint up front could only mean one thing, the fingerprint sensor is located at the back of the device."
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:52:56 #90
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163186294
En de nieuwe Nubia Z11 die op 28 juni gepresenteerd wordt.

quote:
"Nubia Z11 will feature a 2.5D curved glass display which looks quite elegant in the image above. You can make out the speaker grill, the proximity sensor and front camera on the front panel. the Nubia Z11 is reported to feature a 5.5-inch display and will be running on Android 6.0.1 Marshmallow out of the box and it is already known that Snapdragon 820 chipset will be under the hood. The fingerprint sensor will be housed on the back of this smartphone."
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:58:38 #91
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_163186380
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Elephone blijft maar smartphones produceren.

Dit is de nieuwe Elephone P20.

[..]

[ afbeelding ]
"gewoon" de P9000 Edge toch? Benieuwd wanneer die echt uit komt..
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 21 juni 2016 @ 14:08:02 #92
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163186552
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

"gewoon" de P9000 Edge toch? Benieuwd wanneer die echt uit komt..
Nee, de Elephone P20, verschil kun je duidelijk zien aan de homebutton.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163194853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:10 schreef rene90 het volgende:
Whoop whoop, gewoon even een UMi Super winnen anders? De prijsvraag staat online, check de Frontpage voor meer info ;)

[ afbeelding ]

Prijsvraag

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

held _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 21-06-2016 19:28:55 ]
pi_163195177
Ik heb hier trouwens een Redmi Note 2 liggen die ik voor 135 euro heb gekocht en weer weg mag. Achter de frontcamera zit het welbekende stof, een paar plekjes op het scherm die je tijdens gebruik niet ziet. Kan ik iemand in dit topic blij maken met dit ding voor een ok prijs?
pi_163196309
Vandaag mijn Xiaomi MI4 die ik via Banggood gekocht heb ontvangen. Met uitzondering van enkele apps die "onveilig" zouden zijn, werkt het toestel prima en lekker soepel. De playstore stond er standaard op en er kon ook direct gekozen worden voor de Nederlandse taal. Het enige probleem waar ik tegen aan loop is dat de GPS niet functioneert. Bij het openen van bv. Google Maps blijft er zonder succes gezocht worden naar een GPS-signaal.

Na zelf wat gezocht te hebben lijkt het dat dit te maken heeft met het model van mijn MI4. Het modelnummer is de: MI 4LTE-CT en de MIUI versie is de: MIUI Global 7.1 | Stable 7.1.99.99. Blijkbaar is mijn telefoon de "China Telecom" uitvoering en heeft Banggood er een eigen ROM opgezet waar enkele aanpassingen in verwerkt zijn.

Nu heb ik zelf kunnen vinden dat door een andere ROM te flashen het GPS probleem verholpen zou kunnen worden. Het is echter mijn eerste china phone, met flashen heb ik geen ervaring en deze China Telecom versie schijnt ook nog een apart geval te zijn. Nu vraag ik mij af wat ik precies zou moeten/kunnen doen om de GPS toch werkend te krijgen. Als daardoor het toestel enkel in het Engels gebruikt kan worden, vind ik dat geen probleem.

Ik zou zelf graag direct aan de slag gaan met de bulk aan informatie die ik gevonden heb. Echter vrees ik dan dat ik door onkunde/ verkeerde stappen het toestel onbruikbaar maak :P . Mocht iemand tips hebben dan hoor ik het graag!

- Edit: inmiddels opgelost :P -

[ Bericht 3% gewijzigd door Stoof92 op 21-06-2016 22:11:44 ]
  woensdag 22 juni 2016 @ 02:17:33 #96
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163206970
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:31 schreef no1uknow het volgende:
Achter de frontcamera zit het welbekende stof
Ik ben dus niet de enige _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_163209433
meh, 40 euro belasting op de mi4. Had ik net zo goed de Umi Super kunnen kopen.
pi_163209461
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
meh, 40 euro belasting op de mi4. Had ik net zo goed de Umi Super kunnen kopen.
Daar had je natuurlijk net zo goed belasting op kunnen ontvangen ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163211974
Man man, ik heb me te lang afwezig gehouden van deze tak van china shopping.

Ik zie opeens processoren en modellen voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord xD?
Helio bevoorbeeld..

Mediatek SoC's zijn niet meer in trek of? :P
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:40:10 #100
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163212125
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
meh, 40 euro belasting op de mi4. Had ik net zo goed de Umi Super kunnen kopen.
Balen. Beter de Mi4c kunnen halen uit een European Warehouse dan.
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:44:20 #101
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163212196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:31 schreef Downstar het volgende:
Man man, ik heb me te lang afwezig gehouden van deze tak van china shopping.

Ik zie opeens processoren en modellen voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord xD?
Helio bevoorbeeld..

Mediatek SoC's zijn niet meer in trek of? :P
Dat ís een Mediatek. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:23:38 #102
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163212955
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:36:43 #103
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163213280
Kweenie. Zijn nu zoveel alternatieven bijgekomen...

Is je Future al de deur uit?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163215427
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:44 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat ís een Mediatek. :D
Ah oke :P

Ze zijn afgestapt van de MTK65xx etc benamingen zo te zien :D?
pi_163215469
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Balen. Beter de Mi4c kunnen halen uit een European Warehouse dan.
dan komen ze toch alsnog uit china?
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:42:55 #106
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163215594
Er zijn stores met stock in de EU. Dat betekent dat het al binnen de handelzone is en vrij het handelsverkeer binnen de EU in mag. Uiteraard hebben zij het dan naar de EU al moeten invoeren en belasting afdragen en hebben ze een logistics en service op te zetten... waar uiteraard kosten aan gebonden zijn. Dus net iets meer betalen dan direct uit China, maar geen importrisico en daardoor toch mogelijk goedkoper als een China delivery waar wel nog kosten bijkomen... al hoeft dat natuurlijk niet het geval te zijn. Customer's choice.

Let wel op... shops als DX promoten EU en NL delivery, wat nog altijd direct uit China, dus buiten de EU grenzen, komt en risico lopen belast te worden (Chinashoppen; always be suspicious & if it's too good to be true, it usually is). Zorg er dus voor dat de shop waar je koopt ook écht een warehouse heeft binnen de European Free Trade Zone en ze het daarvandaan sturen. Op AliExpress heb je ook enkele sellers die na bestelling iets uit China naar het Verenigd Koninkrijk sturen en daarvandaan eerst door naar jou. Dan geldt de laatste stop dat het dus al van binnen de handelzone stamt en je ook vrijuit gaat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:56:35 #107
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163215832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ah oke :P

Ze zijn afgestapt van de MTK65xx etc benamingen zo te zien :D?
Neuh, die houden ze er nog naast geloof ik. :P
bv. de MT6795T Helio X10
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:13:53 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163216149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:35 schreef mschol het volgende:

[..]

dan komen ze toch alsnog uit china?
Ja, maar geen belasting en inklaringskosten.
pi_163223779
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:31 schreef Downstar het volgende:
Man man, ik heb me te lang afwezig gehouden van deze tak van china shopping.

Ik zie opeens processoren en modellen voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord xD?
Helio bevoorbeeld..

Mediatek SoC's zijn niet meer in trek of? :P
De Helio is toch van Mediatek??
pi_163232925
Wie had het hier nou over die Elephone P20? Ik krijg net de officiële speclijst door:

-Octa-core Helio P20 chip, 16nm gebakken
-6GB / 32GB
-5.5" bezelless, FHD, 3D scherm
-Full metal body
-12MP 1.7 aperture camera achter, 8MP voor (dezelfde achter camera als Samsung S7)
-NFC, Bluetooth 4.1, Professionele HD digitale versterker, BOX NXP speaker
-3.5mm audio jack, ondersteuning voo Type C digitale output
-Fast charge, PE, 3.0 charge
-Touch-ID op de achterkant

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 23 juni 2016 @ 08:35:51 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163233223
Waarom nu twee toestellen is de vraag, p9000 edge is bijna identiek?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 23 juni 2016 @ 08:46:18 #112
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163233293
Vind ik nou niet echt hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 23 juni 2016 @ 10:16:00 #113
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163234757
Had het gezien ja. Een goede alternatief, maar eerlijk gezegd moet Elephone zich meer gaan focussen op het op tijd uitbrengen van modellen. Laat die P9000 edge nu maar uitkomen. De levering van de Ulefone future is dramatisch. Sta op het punt om het te annuleren.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163234810
nou aangezien ik weer een nieuwe telefoon moet hebben nu m'n mi4 het na een jaar begeven heeft..

mi5 wat? Zoek een tel met een goede camera en die niet na een paar maanden traag wordt, en dat zo betaalbaar mogelijk.

http://www.gearbest.com/c(...)_campaign=shareasale

Gearbest lijkt me ook wel oke
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 23 juni 2016 @ 10:22:47 #115
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163234886
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 08:46 schreef shiznuts het volgende:
Vind ik nou niet echt hoor.
Dacht even dat de edge ook een p20 had, maar hoe ik daar bij kwam.
Punt is meer dat ze straks weer twee toestellen hebben die ze "flagships" noemen die ze moeten ondersteunen.
Gooi in de edge 6gb en een p20 en je hebt een betere package? Of zie ik dingen over het hoofd.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 23 juni 2016 @ 10:27:54 #116
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163235001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:18 schreef poker4lifee het volgende:
nou aangezien ik weer een nieuwe telefoon moet hebben nu m'n mi4 het na een jaar begeven heeft..

mi5 wat? Zoek een tel met een goede camera en die niet na een paar maanden traag wordt, en dat zo betaalbaar mogelijk.

http://www.gearbest.com/c(...)_campaign=shareasale

Gearbest lijkt me ook wel oke
Gearbest is matig, op zijn hoogst.

Banggood (eu warehouse) had redelijk goede deals:
https://nl.pepper.com/aan(...)2-bij-banggood-24293
https://nl.pepper.com/aan(...)13615-banggood-24316
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163235284
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gearbest is matig, op zijn hoogst.

Banggood (eu warehouse) had redelijk goede deals:
https://nl.pepper.com/aan(...)2-bij-banggood-24293
https://nl.pepper.com/aan(...)13615-banggood-24316
ah ik zal daar eens gaan kijken dan, thanks :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_163235379
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, maar geen belasting en inklaringskosten.
als ze uit china komen heb je net zo hard kans op belasting en inklaringkosten..
  donderdag 23 juni 2016 @ 12:42:36 #119
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163237990
Waarom nou niet Elephone P10000 :'(
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:24:21 #120
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163238874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:41 schreef mschol het volgende:

[..]

als ze uit china komen heb je net zo hard kans op belasting en inklaringkosten..
Welk gedeelte van 'European Warehouse' gaat aan je verstand voorbij?
pi_163243486
Hebben jullie vertrouwen in merken als Elephone die het ene model na het andere model uitkakken? Dat komt de software toch niet ten goede?

Moesten ze nu om de X tijd een toestel op de markt brengen dat software-en hardwarematig in orde is zou ik het misschien overwegen, maar als je nu een Elephone toestel koopt is het al "outdated" en zijn er al 2 nieuwe toestellen uitgebracht tegen de tijd dat jouw toestel überhaupt geleverd is.
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:49:22 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163244794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:43 schreef Brecht35 het volgende:
Hebben jullie vertrouwen in merken als Elephone die het ene model na het andere model uitkakken? Dat komt de software toch niet ten goede?

Elephone lijkt het wat te leren, de P9000 is al stukken beter dan de P7000.

Maar nu straks:
S3, P9000 (lite), P9000 edge, P20; dat zijn al 5 toestellen die allen ondersteuning moeten krijgen, denk dat P9000 op een laag pitje komt als de Edge er is; en dat zou ronduit zonde zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 24 juni 2016 @ 12:45:37 #123
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163265075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:42 schreef shiznuts het volgende:
Op AliExpress heb je ook enkele sellers die na bestelling iets uit China naar het Verenigd Koninkrijk sturen en daarvandaan eerst door naar jou. Dan geldt de laatste stop dat het dus al van binnen de handelzone stamt en je ook vrijuit gaat.
Dit trucje is nu niet meer mogelijk me dunkt ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_163265154
Nog wel, maar over een tijdje niet meer denk ik ;)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:04:14 #125
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163265445
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:45 schreef N22 het volgende:

[..]

Dit trucje is nu niet meer mogelijk me dunkt ?
Sure it is. Zijn een aantal sellers op AliExpress die dat zo doen hoor. Hoe precies is hun pakkie an, maar voor jou zou het geen probleem moeten zijn. Ik deed het met de Nubia Z9. Like a charm. Vb. http://www.aliexpress.com/store/342812


[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 24-06-2016 13:19:54 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:35:05 #126
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163266088
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sure it is. Zijn een aantal sellers op AliExpress die dat zo doen hoor. Hoe precies is hun pakkie an, maar voor jou zou het geen probleem moeten zijn. Ik deed het met de Nubia Z9. Like a charm. Vb. http://www.aliexpress.com/store/342812
[ afbeelding ]
Heeft de brexit hier geen invloed op dan, aangezien het VK niet meer in de vrije handelszone zit ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:41:23 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163266262
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:35 schreef N22 het volgende:

[..]

Heeft de brexit hier geen invloed op dan, aangezien het VK niet meer in de vrije handelszone zit ?
De komende twee jaar zitten ze er nog gewoon bij ;).
De artikel 50 periode duurt 2 jaar, met de aankondiging dat ze nog 3mnd wachten voordat ze art 50 aanroepen duurt het nog wel een poosje dus :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:23:55 #128
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163267480
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De komende twee jaar zitten ze er nog gewoon bij ;).
De artikel 50 periode duurt 2 jaar, met de aankondiging dat ze nog 3mnd wachten voordat ze art 50 aanroepen duurt het nog wel een poosje dus :)
Ah duidelijk, wist niet dat het (minstens) 2 jaar zou duren al met al, meende iets te horen 6-12 maanden op het nieuws.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:27:53 #129
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163267572
Maakt weinig uit voor het importeren van Chinaphones, de meeste merken zullen dan wel een Europe store hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:54:14 #130
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163268265
Ulefone eindelijk verstuurd. Nu wachten op dit:



Vraag me wel af hoe snel Singapore post is?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:38:57 #131
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163269118
2 á 3 weken. Meestal rond 10 werkdagen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:41:38 #132
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163269168
Potverdikkeme, dan win je opeens een UMI Super via de prijsvraag van vorige week! :D
UMI, FOK! en CHI-mods, enorm bedankt _O_
Nu maar snel een hoesje bestellen.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:43:30 #133
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163269200
Lekkuuurrr! Njoy! *O* B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163269273
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 15:41 schreef N22 het volgende:
Potverdikkeme, dan win je opeens een UMI Super via de prijsvraag van vorige week! :D
UMI, FOK! en CHI-mods, enorm bedankt _O_
Nu maar snel een hoesje bestellen.
*O*
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 juni 2016 @ 16:03:54 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163269688
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 15:41 schreef N22 het volgende:
Potverdikkeme, dan win je opeens een UMI Super via de prijsvraag van vorige week! :D
UMI, FOK! en CHI-mods, enorm bedankt _O_
Nu maar snel een hoesje bestellen.
Gefeliciteerd :D

We wachten op je review :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163278063
Ik wil graag een telefoon kopen voor mijn vrouw. Ik wil ongeveer ¤150 uitgeven. Ik heb de volgende eisen: 32 gb of meer intern geheugen en een goeie camera.

Wie heeft een goed advies, heb zelf al wat gelezen en de xiaomi komt er altijd wel goed uit volgens mij.
pi_163279859
De volgende telefoon zou ik graag willen bestellen.

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_231265.html

Ik ben niet zo thuis met online aankopen vanuit China. Via Aliexpress kan ik met iDeal betalen. Verschepen via DHL zou 5-8 dagen in beslag nemen, is dit waar?

Hoe betrouwbaar is dit alles en komt dat ding werkelijk aan?
pi_163281844
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:48 schreef Faazz het volgende:
De volgende telefoon zou ik graag willen bestellen.

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_231265.html

Ik ben niet zo thuis met online aankopen vanuit China. Via Aliexpress kan ik met iDeal betalen. Verschepen via DHL zou 5-8 dagen in beslag nemen, is dit waar?

Hoe betrouwbaar is dit alles en komt dat ding werkelijk aan?
ding zal gewoon aankomen, mijn aankomst tijd met dhl ligt op een dag of 5-6 als ik mij niet vergis, lst wel: grote kans op douanekosten e.d.
Betaal liever met creditcard met aankoopbescherming, dan kan je je daar in uiterste geval nog op beroepen, met ideal kan je als het echt goed misgaat fluiten naar je centen
pi_163283335
Banggood dacht, ik doe eens gek en ga ook een UMi Super weggeven op FOK! (8>

CHI / [Banggood] [GIVE-AWAY] UMI Super
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163330075
Vraagje.

Ik probeer mijn MI4 te fastbooten, want hij werkt heel lekker maar in de bijgeleverde rom zit malware :'). Pop-up-ads en dergelijke zijn wat minder tof.

Nu heb ik deze handleiding gevonden, maar ik kom er niet uit. Ten eerste krijg ik de Mi4 niet in fastbootmodus door de beide knoppen ingedrukt te houden. Ik kom dan in een recovery-keuzemenu terecht. Ik denk daardoor, dat de flashtool op de PC hem niet herkent in de volgende stap, wat het volgende probleem is.

Als ik gewoon een systeemupdate wil doen via deze handleiding, kan ik de downloaded_rom map niet vinden.

Ik ben in principe geen leek als het op computers aankomt, maar na jaren van iPhonegebruik is dit allemaal letterlijk Chinees voor me :'). Iemand hulp? :@.

edit: na tig keer hetzelfde doen ben ik nu wel in fastboot mode terecht gekomen en wordt het apparaat in MiFlash gedetecteerd, maar krijg ik als ik probeer te flashen 'niet nader omschreven fout'. Hnng.

Ook via het miui-PC programma lukt het flashen niet. Hij herkent nu het apparaat wel, maar zegt dat de versie van MIUI die er op staat te oud is. Probeer ik dan te flashen, geeft hij aan dat het niet lukt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2016 00:59:10 ]
pi_163331579
Ik zou gewoon lekker de xiaomi.eu rom er opzetten, hoef je ook niet in de weer ,et fastbootmodus en miflash. Nergens voor nodig. Als je nog op Android 4.4 zit even partitie mergen door 2x 5.12.17 te flashen. Daarna twrp flashen en laatste rom.
  maandag 27 juni 2016 @ 10:52:37 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163334909
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ulefone eindelijk verstuurd.
Hier volgende week maandag of dinsdag pas :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 27 juni 2016 @ 11:35:24 #143
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163335820
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hier volgende week maandag of dinsdag pas :'(.
Airmail is ook nog eens traag :(.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 27 juni 2016 @ 11:37:01 #144
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_163335854
Slimmerd hier. Geen hoesje besteld voor mijn UMI Super. Dus dat moet nog.
Maar er is niet zoveel keus?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_163336142
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Slimmerd hier. Geen hoesje besteld voor mijn UMI Super. Dus dat moet nog.
Maar er is niet zoveel keus?
Je kan ook zoeken op een universeel 5.5 inch hoesje. Kan je ook kiezen voor kekke vlinders, hippe Minions of stoere vlaggen ;)

Let er wel op dat er een camera uitsparing opzit die met die van jouw telefoon overeenkomt.
pi_163337617
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Slimmerd hier. Geen hoesje besteld voor mijn UMI Super. Dus dat moet nog.
Maar er is niet zoveel keus?
Ik heb deze besteld. http://www.aliexpress.com(...)ver/32671688060.html

Die is inmiddels binnen en past perfect
  maandag 27 juni 2016 @ 12:52:47 #147
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_163337670
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:50 schreef thaeastwood het volgende:

[..]

Ik heb deze besteld. http://www.aliexpress.com(...)ver/32671688060.html

Die is inmiddels binnen en past perfect
Zoiets moet dan maar...
Ik wilde iets met bloemetjes ofzo, maar dat gaat hem niet worden denk ik.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 27 juni 2016 @ 14:46:02 #148
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163339950
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:50 schreef thaeastwood het volgende:

[..]

Ik heb deze besteld. http://www.aliexpress.com(...)ver/32671688060.html

Die is inmiddels binnen en past perfect
Zo een heb ik er ook besteld, samen met een universele "leren" pouch ^O^ Wie weet komen er in de toekomst nog meer cases uit.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 27 juni 2016 @ 20:53:14 #149
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163351192
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 08:37:30 #150
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163361549
Tja leuk plaatje. Als je hem koopt wel goed opletten dat je de rook er ook bij krijgt, hè.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 28 juni 2016 @ 14:40:24 #151
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163368021
Dan ben jij blind ;), ik zie er geen rook in.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 14:42:49 #152
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163368072
Officieel aangekondigd:



''Nubia Z11 is powered by Snapdragon 820 processor, 6GB LPDDR4 RAM and 128GB ROM, supporting 200GB expansion by TF card. And it can support dual sim card, dual standby, 4G+, VoLTE function.''



[ Bericht 22% gewijzigd door MisterJ.Lo op 28-06-2016 14:49:53 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator dinsdag 28 juni 2016 @ 14:59:46 #153
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_163368485
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Officieel aangekondigd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

''Nubia Z11 is powered by Snapdragon 820 processor, 6GB LPDDR4 RAM and 128GB ROM, supporting 200GB expansion by TF card. And it can support dual sim card, dual standby, 4G+, VoLTE function.''

Zo geil. :9~
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:01:07 #154
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163368513
Voor de echte bazen 8-)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:03:21 #155
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_163368562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de echte bazen 8-)
[ afbeelding ]
Krijg je hem er gratis bij? :@
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:04:43 #156
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163368589
Geef mij maar zwart / koper over een aantal maanden. Ziet er in iedergeval zeer mooi uit, een waardige opvolger van de Nubia Z9!









[ Bericht 21% gewijzigd door MisterJ.Lo op 28-06-2016 19:02:47 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163368904
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geef mij maar zwart / koper over een aantal maanden. Ziet er in iedergeval zeer mooi uit, een waardige opvolger van de Nubia Z9!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die koperen is wel echt mooi.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:36:39 #158
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163371794
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 18:54:19 #160
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163373513
Wauw, in het zwart is het echt mooi.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 19:45:52 #161
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_163374932
Ben op zoek naar een telefoon, budget maximaal 280 euro.
Zoveel mogelijk werkgeheugen, intern geheugen en processerkracht vind ik belangrijke zaken. Daarnaast een merk dat binnen dit forum als degelijk bekend staat..

Camera, looks en dergelijke kunnen mij gestolen worden, suggesties?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_163382250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:45 schreef MrStock het volgende:
Ben op zoek naar een telefoon, budget maximaal 280 euro.
Zoveel mogelijk werkgeheugen, intern geheugen en processerkracht vind ik belangrijke zaken. Daarnaast een merk dat binnen dit forum als degelijk bekend staat..

Camera, looks en dergelijke kunnen mij gestolen worden, suggesties?
Even afgezien van Xiaomi die ook mooie phones heeft in deze prijsklasse, wat dacht e van een Asus:
http://www.tinydeal.com/a(...)-phone-p-159539.html
pi_163387185
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 00:10 schreef oheng het volgende:

[..]

Even afgezien van Xiaomi die ook mooie phones heeft in deze prijsklasse, wat dacht e van een Asus:
http://www.tinydeal.com/a(...)-phone-p-159539.html
Nice, maar wordt dat ding nog geupdate naar Android 6?
Ik zou persoonlijk nu geen nieuwe telefoon meer kopen als er geen Android 6 op staat.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:45:43 #164
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163387205
Komt dus in Europe uit met off-screen buttons :).

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163388006
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:44 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Nice, maar wordt dat ding nog geupdate naar Android 6?
Ik zou persoonlijk nu geen nieuwe telefoon meer kopen als er geen Android 6 op staat.
De Asus Zenfone 2 op zich wel, maar ik weet niet of dit specifieke model ook Android 6 krijgt.
  woensdag 29 juni 2016 @ 14:40:26 #166
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163390572
Blijft toch wel de mooiste smartphone op dit moment beschikbaar. Vraag me af waarom de Chinezen niet gewoon de Playstore in de app browser hebben staan. Waarbij alleen westerse consumenten het kunnen gebruiken.


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 29 juni 2016 @ 14:44:30 #167
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163390656
300 berichtjes van één persoon over dezelfde telefoon. Heb je aandelen ofzo? :')
  woensdag 29 juni 2016 @ 14:51:52 #168
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163390814
Jij kan niet tellen hé :'). En wat doe jij hier? Heb je nooit een bijdragen zien leveren. Dus ksst wegwezen :D.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 29 juni 2016 @ 15:11:55 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163391277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:44 schreef BadderHaring het volgende:
300 berichtjes van één persoon over dezelfde telefoon. Heb je aandelen ofzo? :')
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jij kan niet tellen hé :'). En wat doe jij hier? Heb je nooit een bijdragen zien leveren. Dus ksst wegwezen :D.
Lief zijn (beiden) }:|

Verdere discussie dus niet in dit topic.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:18:38 #170
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_163393860
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 00:10 schreef oheng het volgende:

[..]

Even afgezien van Xiaomi die ook mooie phones heeft in deze prijsklasse, wat dacht e van een Asus:
http://www.tinydeal.com/a(...)-phone-p-159539.html
Ziet er zeker interessant uit. Ga me daar even in verdiepen :)
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  woensdag 29 juni 2016 @ 18:43:23 #171
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163395507
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt dus in Europe uit met off-screen buttons :).

[ afbeelding ]
I.i.g. een teken dat ZTE misschien nu echt Huawei achternagaat en probeert Apple/Samsung/Sony/LG/HTC etc het wat moeilijker gaat maken... krijgen we buiten de Axon 7 ook de Nubia 11 te zien in stores/verkoopkanalen? Die 11 met brass back ziet er idd wel :9 uit. Moet nog ff inlezen wat ie kan en of F.I.T. nog een ding is.

Maar denk eerst dat ik de P9000 Edge ff een kans wil geven.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163396464
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt dus in Europe uit met off-screen buttons :).

[ afbeelding ]
Gaaf hoor. Heb zelf de axon elite. Erg fijne telefoon. Alleen nog steeds geen update naar 6.0...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 29 juni 2016 @ 20:59:27 #173
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163398736
Look what the cat dragged in O+
Nogmaals bedankt FOK! _O_
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 29 juni 2016 @ 21:25:48 #174
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163399658
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef N22 het volgende:
Look what the cat dragged in [ afbeelding ] O+
Nogmaals bedankt FOK! _O_
Proficiat! Ziet er goed uit. Geniet er van.
  woensdag 29 juni 2016 @ 21:31:12 #175
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163399878
Vandaag Miui van mijn Mi4c afgegooid, met pijn in mijn hart. De samenwerking met mijn Pebble Time was niet om over naar huis te schrijven. Steeds verbinding kwijt, ondanks alle aanpassingen in het app-batterijbeheer en de veiligheidsinstellingen.

Het stomme is dat hij het met sommige miui.eu weeklys perfect doet en de week erop is het weer klungelen. En als ik er niet van op aan kan, dan maar gewoon CM13.1.

Dus nu weer Cyanogen en eigenlijk is dat ook wel weer fijn. Blijft sowieso een heerlijke telefoon. Perfecte formaat voor mij, lekker snel en hij kost geen drol.
pi_163400028
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef N22 het volgende:
Look what the cat dragged in [ afbeelding ] O+
Nogmaals bedankt FOK! _O_
Veel plezier ermee *O*

En voor de anderen, er wordt er door Banggood ook nog eentje weggegeven hier op FOK! ;) Check even hun prijsvraag topic in CHI.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163406817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 21:31 schreef BadderHaring het volgende:
Vandaag Miui van mijn Mi4c afgegooid, met pijn in mijn hart. De samenwerking met mijn Pebble Time was niet om over naar huis te schrijven. Steeds verbinding kwijt, ondanks alle aanpassingen in het app-batterijbeheer en de veiligheidsinstellingen.

Het stomme is dat hij het met sommige miui.eu weeklys perfect doet en de week erop is het weer klungelen. En als ik er niet van op aan kan, dan maar gewoon CM13.1.

Dus nu weer Cyanogen en eigenlijk is dat ook wel weer fijn. Blijft sowieso een heerlijke telefoon. Perfecte formaat voor mij, lekker snel en hij kost geen drol.
Zijn er nu goede custom roms voor ? Heb ter overbrugging even een tel nodig en deze is lekker geprijst
Cuore Sportivo
  donderdag 30 juni 2016 @ 15:01:16 #178
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_163412209
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef N22 het volgende:
Look what the cat dragged in [ afbeelding ] O+
Nogmaals bedankt FOK! _O_
Ik wacht nog op de mijne...
Geduld blijft een schone zaak...
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 30 juni 2016 @ 15:06:43 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163412295
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 20:59 schreef N22 het volgende:
Look what the cat dragged in [ afbeelding ] O+
Nogmaals bedankt FOK! _O_
Gefeliciteerd :D
Krijgen we ook een review? <3
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:44:02 #180
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163414008
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :D
Krijgen we ook een review? <3
Als ik de telefoon een paar weken in gebruik heb gehad zal ik een poging tot review doen :P
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 30 juni 2016 @ 17:30:34 #181
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163414756
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 10:17 schreef alki het volgende:

[..]

Zijn er nu goede custom roms voor ? Heb ter overbrugging even een tel nodig en deze is lekker geprijst
Er is niet veel customrom-aanbod voor de mi4c. Je merkt dat hij vooral voor de Chinese markt is en daarbuiten weinig populair.

Maar CM13 van Superluminal is er wel en die werkt uitstekend.
  donderdag 30 juni 2016 @ 19:54:29 #182
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163417609
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:05:53 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163433107
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 3 juli 2016 @ 18:12:14 #184
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_163490068
Jongens, welke smartphone is er anno juli 2016 nou echt aan te raden en hoe/waar? Ik lees dat die redmi note 3 geen 4g heeft. Ik heb wel dual sim nodig. Die P9000?
  zondag 3 juli 2016 @ 18:17:38 #185
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163490175
Hmm, ¤379,- euro voor de Nubia Z11 in een bepaalde shop. Dat is echt goedkoop voor zo'n geweldige smartphone. Iemand geïnteresseerd in een gesealde Ulefone Future? Kan het niet meer annuleren omdat het nu onderweg is.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 3 juli 2016 @ 18:51:33 #186
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_163490822
Waarom wil je die annuleren?
  zondag 3 juli 2016 @ 19:26:00 #187
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163491687
Staat er toch ;).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 3 juli 2016 @ 19:43:24 #188
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163492173
Ach.. voor de halve prijs wil ik die crap wel proberen hoor. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 3 juli 2016 @ 19:55:46 #189
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163492494
Maar jij koopt altijd crap ;).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 3 juli 2016 @ 21:30:06 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163495716
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:12 schreef Zombiehoofd het volgende:
Jongens, welke smartphone is er anno juli 2016 nou echt aan te raden en hoe/waar? Ik lees dat die redmi note 3 geen 4g heeft. Ik heb wel dual sim nodig. Die P9000?
Het is wat je verwacht van je telefoon. Wat zijn je eisen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 3 juli 2016 @ 22:47:58 #191
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163498954
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm, ¤379,- euro voor de Nubia Z11 in een bepaalde shop. Dat is echt goedkoop voor zo'n geweldige smartphone. -
In de smaak 'coffee gold' wel? c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 3 juli 2016 @ 22:50:04 #192
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163499026
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

In de smaak 'coffee gold' wel? c_/
Die is alleen verkrijgbaar met 128gb :{. Dus zwart/grijs bestellen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 3 juli 2016 @ 22:54:16 #193
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163499206
Ach so, ouchie. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 4 juli 2016 @ 00:02:26 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163501230
quote:
9s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:54 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, ouchie. :P


Ja zeker pijnlijk :P

#teaser

In other news; reviews weer een stapje uitgebreider:




Oh, en met Miravision je beeldscherm kalibreren:
6500K kleurtemperatuur instellen _O_ *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 04-07-2016 00:09:53 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 4 juli 2016 @ 00:15:06 #195
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163501539
Will it drop?
Or will it winegum?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 4 juli 2016 @ 00:27:57 #196
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163501854
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 00:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja zeker pijnlijk :P

#teaser

In other news; reviews weer een stapje uitgebreider:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh, en met Miravision je beeldscherm kalibreren:
6500K kleurtemperatuur instellen _O_ *O*
Goin' pro :) Nice! Meten is weten!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163503777
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:12 schreef Zombiehoofd het volgende:
............Ik lees dat die redmi note 3 geen 4g heeft. .............
Niet lang meer.
Binnenkort komt er een 4G versie uit die alle banden ondersteunt.
De Redmi Note 3 international SD version met codenaam Kate. Omdat het een ander type betreft is helaas de ROM ervan niet zomaar te flashen.
Op XDA is wel al een port van de ROM te vinden voor de huidige SD versie met codenaam Kenzo. Helaas nog wel met wat eigenaardigheden die opgelost moeten worden.
Op Aliexpress is een handelaar die de Kate versie aanbiedt in 2GB/16GB.
(Alleen zou ik hem daar, vanwege de lage FB score, niet zo gauw kopen)

[ Bericht 2% gewijzigd door elinx op 04-07-2016 16:50:21 ]
pi_163517713
Smartphone van 4 inch, echt niet groter. Wat raden jullie aan? M'n moeder is geen fan van de huidige grote schermen, 5 inch vindt ze echt te groot.

Edit: Op de Chinese markt is <5 inch blijkbaar echt niet meer te vinden..
pi_163518056
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:04 schreef Brecht35 het volgende:
Smartphone van 4 inch, echt niet groter. Wat raden jullie aan? M'n moeder is geen fan van de huidige grote schermen, 5 inch vindt ze echt te groot.

Edit: Op de Chinese markt is <5 inch blijkbaar echt niet meer te vinden..
Je zou kunnen kijken of je nog ergens 2e hands een Mi2(s) kan scoren. Leuke toestellen en vlot genoeg.
  maandag 4 juli 2016 @ 20:30:14 #200
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163519773
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:04 schreef Brecht35 het volgende:
Smartphone van 4 inch, echt niet groter. Wat raden jullie aan? M'n moeder is geen fan van de huidige grote schermen, 5 inch vindt ze echt te groot.

Edit: Op de Chinese markt is <5 inch blijkbaar echt niet meer te vinden..
Ach jawel. Geen 4" maar 4,7" http://www.banggood.com/X(...)phone-p-1037462.html
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163520162
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:30 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ach jawel. Geen 4" maar 4,7" http://www.banggood.com/X(...)phone-p-1037462.html
Zag ik ook al passeren, maar een snapdragon 410 is gewoon sneu als je voor bijna hetzelfde geld een snapdragon 616 kan kopen. :P Lijkt me dat overtuigen naar 5 inch het makkelijkste is.
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:18 schreef tharonny het volgende:

[..]

Je zou kunnen kijken of je nog ergens 2e hands een Mi2(s) kan scoren. Leuke toestellen en vlot genoeg.
Nja, redelijk zeldzaam hiero..
  maandag 4 juli 2016 @ 22:18:07 #202
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_163523085
Mijn zoon is op zoek naar iets nieuws. Hij heeft nu een Mlais M52 en die is aardig gehavend nu. Qua formaat is hij er wel tevreden over dus het moet weer een 5.5-incher worden.
Overige specs:

• minimaal 2GB geheugen
• minimaal 16GB opslag
• 4G en goede wifi
• Goede processor (snapdragon 801 o.i.d)
• Microsd-card uitbreiding mogelijk
• Goed geluid en goede GPS

Wat raden jullie aan voor maximaal ¤150? Goedkoper is beter :)

De UMI Touch? Toch een Xiaomi? De Ulefone Power, de Ulefone Vienna en de ZTE Nubia z7 Max zien er ook wel aantrekkelijk uit.

[ Bericht 8% gewijzigd door JiePieWie op 05-07-2016 12:59:09 ]
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:28:55 #203
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163532317
Als het goed is heb ik met 1,5 week de Umi Super van de Banggood actie binnen. Ik ben erg benieuwd hoe die is in de praktijk en of de minpunten die ik vond kloppen (matige wifi, matige GPS)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:39:07 #204
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163532493
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:52:17 #205
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163532781
Ik zie zwarte lelijke bezels, meteen weggeklikt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:13:35 #206
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163533281
Ik begrijp niet waarom dat ding bestaat of Pepsi daar behoefte aan zou hebben... just all a big WHY?!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:36:53 #207
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163535168
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik begrijp niet waarom dat ding bestaat of Pepsi daar behoefte aan zou hebben... just all a big WHY?!
Aziaten zijn marketingtechnisch een stuk anders dan Europeanen denk ik.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:21:59 #208
10754 alki
Alfisti
pi_163537005
iemand ervaring met LeTV LeEco Le 2 Pro X620?
Cuore Sportivo
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:59:01 #209
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_163538015
Mijn Umi Super is binnen. Precies 2 weken na versturing.
Morgen alleen even een simkaart adapter scoren, want er moet in de nieuwe een micro sim in maar ik wil mijn oude nog voor werk gebruiken en daar moet een gewone in.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:15:23 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163538565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn Umi Super is binnen. Precies 2 weken na versturing.
Morgen alleen even een simkaart adapter scoren, want er moet in de nieuwe een micro sim in maar ik wil mijn oude nog voor werk gebruiken en daar moet een gewone in.
f*ck. Ik moet dan een nano naar micro sim adapter hebben
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163539621
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:15 schreef Catch22- het volgende:
f*ck. Ik moet dan een nano naar micro sim adapter hebben
Zo herkenbaar dat gevoel _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:31:00 #212
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163539930
Hoe zet je een Singapore track and trace om in die van Postnl?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163543076
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geef mij maar zwart / koper over een aantal maanden. Ziet er in iedergeval zeer mooi uit, een waardige opvolger van de Nubia Z9!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 4G support voor hier is dus bestwel matig als ik het google? Hier is de 800 MHz band het meest gebruikt toch?
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:50:11 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163544127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe zet je een Singapore track and trace om in die van Postnl?
Internationalparceltracking.com icm je postcode. Maar dat werkt pas als de code aan je postcode gekoppeld is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163544158
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

De 4G support voor hier is dus bestwel matig als ik het google? Hier is de 800 MHz band het meest gebruikt toch?
Ja door de meeste providers wel, op drukkere (en steeds meer) plekken ook de 2600 MHz band. Ik heb met mijn Redmi Note 2 (geen 800 MHz) cc 50% van de tijd in de steden 4G
Wie niet dom is moet slim zijn!
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:53:32 #216
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163544226
T-Mobile is het antwoord.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 22:24:42 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163545117
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
T-Mobile is het antwoord.
Maar de oplossing?
China phones hebben ook vaak geen 900mhz, en het 1800 netwerk alleen is niet 100% voldoende.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163546753
Ok, ik begin enigszins wanhopig te worden.

Ik probeer al een week mijn Mi4 te flashen, want de rom die er op zit heeft adware. Nog steeds geen succes. Ik ben onbekend met android na jaren iPhonegebruik maar heb alle how-to-guides die er zijn zo ongeveer geprobeerd en het lukt gewoon niet. Ergens gaat iets fout.

https://www.reddit.com/r/Xiaomi/wiki/roms/flashofficial Als je deze guide pakt, heb ik alleen de laatste optie nog niet geprobeerd, maar zo diep zou ik toch ook niet hoeven te gaan. Flashen via Miflash werkt niet, via de PCSuite van Xiaomi zelf ook niet en updaten via de updater app werkt ook niet. Is er iemand die me hiermee wil helpen?

De telefoon is op deze manier slecht bruikbaar. Is dat nog een ding om naar de verkoper door te geven, of geeft Xiaomi geen fuck dat er een product op die manier wordt afgeleverd? Het is zo zonde, want de telefoon ziet er verder prachtig uit :(.
  woensdag 6 juli 2016 @ 00:17:22 #219
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163548188
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 22:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Maar de oplossing?
China phones hebben ook vaak geen 900mhz, en het 1800 netwerk alleen is niet 100% voldoende.
Tenzij je in een afgelegen gebied woont heb je genoeg aan 1800 en 2100. Altijd 4G in de meeste gebieden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163550382
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:51 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ja door de meeste providers wel, op drukkere (en steeds meer) plekken ook de 2600 MHz band. Ik heb met mijn Redmi Note 2 (geen 800 MHz) cc 50% van de tijd in de steden 4G
50% van de tijd vind ik te weinig. Daar heb je toch geen duur 4G abonnement voor?

Zijn er ook van die high end chinaphones die wel alle Nederlandse 4G banden ondersteunen?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:24:14 #221
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163551198
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:15 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

50% van de tijd vind ik te weinig. Daar heb je toch geen duur 4G abonnement voor?

Zijn er ook van die high end chinaphones die wel alle Nederlandse 4G banden ondersteunen?
Ligt eraan wat je high-end vindt. Op papier wel, in de praktijk niet.
pi_163551511
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je high-end vindt. Op papier wel, in de praktijk niet.
Ik denk dan aan de umi super bijv.

Die heeft dus wel 800 mhz 4g support zag ik net.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:50:15 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163551583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:15 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

50% van de tijd vind ik te weinig. Daar heb je toch geen duur 4G abonnement voor?

Zijn er ook van die high end chinaphones die wel alle Nederlandse 4G banden ondersteunen?
Le Max pro, Zenfone 3 Deluxe, Vivo Xplay 5, Zuk Z2 Pro
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik denk dan aan de umi super bijv.

Die heeft dus wel 800 mhz 4g support zag ik net.
Ik schaar zelf de Chinese toestellen van 200 euro vaak onder het middensegment. In verhouding presteren ze daar ook naar, vaak net beter dan de westerse modellen voor (iets) minder.

Umi Super durf ik niet high-end te noemen. :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163551835
quote:
Hee, interessant! Thanks :)
quote:
Ik schaar zelf de Chinese toestellen van 200 euro vaak onder het middensegment. In verhouding presteren ze daar ook naar, vaak net beter dan de westerse modellen voor (iets) minder.

Umi Super durf ik niet high-end te noemen. :)
Het is ook idd wel een middensegment prijs :) Ik ben behoorlijk nieuw in de chinaphone wereld :P

Ik verbaas me over de scherpe prijzen voor toch behoorlijk wat kwaliteit onder de diverse motorkappen!

Maar dat een chinaphone alle Nederlandse 4G banden support is wel een absolute must vind ik.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:11:13 #225
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163551894
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hee, interessant! Thanks :)

[..]

Het is ook idd wel een middensegment prijs :) Ik ben behoorlijk nieuw in de chinaphone wereld :P

Ik verbaas me over de scherpe prijzen voor toch behoorlijk wat kwaliteit onder de diverse motorkappen!

Maar dat een chinaphone alle Nederlandse 4G banden support is wel een absolute must vind ik.
Let ook HEEL goed op software, bugs en updates. Er zijn veel fire and forget telefoons die nooit updates krijgen en met bugs blijven zitten.

Stiekem hoop ik op cyanogen voor de super. Op de p9000 zijn ze er al mee bezig. Is hardwarematig bijna hetzelfde
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:24:50 #226
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163552169
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Let ook HEEL goed op software, bugs en updates. Er zijn veel fire and forget telefoons die nooit updates krijgen en met bugs blijven zitten.
Moet zeggen dat het de laatste tijd al iets beter lijkt te gaan. Het fire and forget is bij de iets duurdere toestellen al snel niet meer het geval.
Een update of 2-3 zie ik op de meeste toestellen de laatste tijd wel voorbij komen (maar nog lang niet zoals westerse merken.

Overigens is de middenklasse in Nederland ook niet zaligmakend met updates; als je Samsung van 200 euro 1 major en 2/3 rondes met wat fixes krijgt mag je je al in de handen wrijven.
Moto G is dan een positieve opvallende telefoon in die klasse.

De Elephone P9000 heeft toch al een update of 4-5 mogen ontvangen; de een na laatste ROM was dan ook redelijk stabiel en als je accu besparing uit zet dan doe de laatste ROM het ook prima.

quote:
Stiekem hoop ik op cyanogen voor de super. Op de p9000 zijn ze er al mee bezig. Is hardwarematig bijna hetzelfde
Mwha, vergeet dat maar, of duikt er een externe developer op. Leuk een CM skin; maar als de basis een zelfde kernel is dan blijf je met een deel van de bugs zitten.

Ik kijk veel meer uit naar de Nieuwe Wileyfox toestellen; die hebben ook een MTK6735 chipset en daadwerkelijk CM OS support. Ik denk dat die ROMS wel (betere) ports naar MTK6735 toestellen gaan brengen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163552395
Bluboo Picasso zou al rap Android 6 krijgen, nou ik wacht nog af :P
Heb inmiddels wel wat minor updates gehad die weinig issues oplost.
Inmiddels takelt de accu na drie maanden al behoorlijk af :+
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:35:55 #228
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163552441
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik denk dan aan de umi super bijv.

Die heeft dus wel 800 mhz 4g support zag ik net.
Wat is er high-end aan dat toestel? Technisch niets bijzonders. Daarbij moet een high-end toestel natuurlijk ook wel high-end werken met goede software en ondersteuning.

Mijn ervaring is dat je dan eigenlijk niet met goed fatsoen van high-end toestellen uit China kunt spreken, buiten Xiaomi en Oneplus. Edit: en Vivo misschien.
pi_163552600
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat is er high-end aan dat toestel? Technisch niets bijzonders. Daarbij moet een high-end toestel natuurlijk ook wel high-end werken met goede software en ondersteuning.

Mijn ervaring is dat je dan eigenlijk niet met goed fatsoen van high-end toestellen uit China kunt spreken, buiten Xiaomi en Oneplus. Edit: en Vivo misschien.
Wat bedoel je nou? Je verwoord het wat vreemd.

Vind je dat er sowieso geen high end phones uit China komen (op Xiaomi, Oneplus en Vivo na), of dat ik er zelf niet over mag spreken?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:54:31 #230
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163552920
Wat een grappenmaker :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:55:59 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163552953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Bluboo Picasso zou al rap Android 6 krijgen, nou ik wacht nog af
Dat soort beloftes zijn altijd maar twijfelachtig, de Oukitel K4000 pro heeft ook nog niets binnen dacht ik. Er zijn maar een paar merken die hun beloftes qua updates houden.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:35 schreef BadderHaring het volgende:
Mijn ervaring is dat je dan eigenlijk niet met goed fatsoen van high-end toestellen uit China kunt spreken, buiten Xiaomi en Oneplus. Edit: en Vivo misschien.
En Lenovo en Huawei, ZTE, LETV en dan vergeet ik vast nog wel iets :P
Asus; al verschillen Taiwan en China daarover wat van mening :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:09:47 #232
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_163553252
Iemand hier ervaring met de Ulefone Vienna? Is het de moeite waar voor ¤138 voor iemand die veel muziek op zijn telefoon luistert?
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:25:32 #233
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163553676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat soort beloftes zijn altijd maar twijfelachtig, de Oukitel K4000 pro heeft ook nog niets binnen dacht ik. Er zijn maar een paar merken die hun beloftes qua updates houden.

[..]

En Lenovo en Huawei, ZTE, LETV en dan vergeet ik vast nog wel iets :P
Asus; al verschillen Taiwan en China daarover wat van mening :+
Lenovo en Huawei reken ik eigenlijk al niet meer tot Chinaphones. Maar inderdaad, het zijn telefoons uit China.

ZTE en Letv zijn softwarematig en qua ondersteuning nogal matig. Ik vind dat high-end wat meer is dan alleen het pakketje hardware.
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:28:04 #234
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163553739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:09 schreef JiePieWie het volgende:
Iemand hier ervaring met de Ulefone Vienna? Is het de moeite waar voor ¤138 voor iemand die veel muziek op zijn telefoon luistert?
Waarom heb je die gekozen :)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163554382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waarom heb je die gekozen :)?
Volgens mij is de vraag juist of die telefoon een goede keuze zou zijn.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:22:47 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163555060
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Volgens mij is de vraag juist of die telefoon een goede keuze zou zijn.
Ja, maar waarom kom je bij dit model uit is toch de vraag?
Dan kan je tenminste alternatieven aandragen. Denk dat het gaat om de vermelding van die "audio" dingen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:27:14 #237
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163555138


[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 06-07-2016 12:49:20 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163555280
quote:
Ik word er niet wild enthousiast van Stof wat tussen je display en behuizing gaat zitten = :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:38:02 #239
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163555360
Ulefone Back to the Future (en Back to the Drawing Board). :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:47:14 #240
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163555593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik word er niet wild enthousiast van Stof wat tussen je display en behuizing gaat zitten = :')
Je mening baseren aan de hand van een reviewer :'). En elke smartphone heeft wel eens last van stof tussen de naden. Mensen vergeten voor gemakshalve de prijs van dit toestel. Voor ¤170 euro ben ik nog geen betere smartphone tegengekomen die in de praktijk op kan boxen tegen smartphones die het veelvuldige kosten.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 06-07-2016 12:52:42 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:51:54 #241
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163555717
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lenovo en Huawei reken ik eigenlijk al niet meer tot Chinaphones. Maar inderdaad, het zijn telefoons uit China.

ZTE en Letv zijn softwarematig en qua ondersteuning nogal matig. Ik vind dat high-end wat meer is dan alleen het pakketje hardware.
De Lenovo is hier niet leverbaar, dus die vind ik zeker wel meetellen bij de (voor ons) onbekendere Chinese telefoons. Dat het merk bekend is van pc's is een ander verhaal imo.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163562995
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:04 schreef Brecht35 het volgende:
Smartphone van 4 inch, echt niet groter. Wat raden jullie aan? M'n moeder is geen fan van de huidige grote schermen, 5 inch vindt ze echt te groot.

Edit: Op de Chinese markt is <5 inch blijkbaar echt niet meer te vinden..
Het is inderdaad bijna niet te vinden, in ieder geval niet in de mid/high-end hoek. Had gehoopt dat de Apple SE hier verandering in zou brengen. Kennelijk verkoopt het gewoon niet.
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:50:19 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163563444
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:04 schreef Brecht35 het volgende:
Smartphone van 4 inch, echt niet groter. Wat raden jullie aan? M'n moeder is geen fan van de huidige grote schermen, 5 inch vindt ze echt te groot.

Edit: Op de Chinese markt is <5 inch blijkbaar echt niet meer te vinden..
Blackview A5
4.5 inch
854x480 IPS
MTK6580 Quad Core
Android 6.0
1GB RAM
8GB ROM

Dit soort toestellen? Processor is nog best aardig. Geen hoogvlieger, maar icm 1gb ram is het te doen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163563960
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Blackview A5
4.5 inch
854x480 IPS
MTK6580 Quad Core
Android 6.0
1GB RAM
8GB ROM

Dit soort toestellen? Processor is nog best aardig. Geen hoogvlieger, maar icm 1gb ram is het te doen.
Bedankt voor je bijdrage, maar ik zou ze graag iets deftigs aansmeren à la Redmi 3 enzo. :P Ik zal ze maar proberen overtuigen om 5 inch te pakken.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef Riot- het volgende:

[..]

Het is inderdaad bijna niet te vinden, in ieder geval niet in de mid/high-end hoek. Had gehoopt dat de Apple SE hier verandering in zou brengen. Kennelijk verkoopt het gewoon niet.
Pff.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 01:57:20 #245
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163594390
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Internationalparceltracking.com icm je postcode. Maar dat werkt pas als de code aan je postcode gekoppeld is.
Dit heb ik nu via 17track, maar PostNL is dus niet te traceren? Wat te doen.

2016-07-04 20:29 Arrival at Destination Post (Country: NL)

2016-06-27 11:31 Despatched to overseas (Country code: NL)

2016-06-27 11:30 Received from Customer
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163594501
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 01:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dit heb ik nu via 17track, maar PostNL is dus niet te traceren? Wat te doen.

2016-07-04 20:29 Arrival at Destination Post (Country: NL)

2016-06-27 11:31 Despatched to overseas (Country code: NL)

2016-06-27 11:30 Received from Customer
Afwachten, zo lang zal het niet meer duren
  vrijdag 8 juli 2016 @ 08:13:45 #247
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163595259
Spannend zo hè.. je eerste bestelling uit China.

Twitter PostNL met je tracking# en vraag een binnenlandse 3S code. Overigens is ie nu al vrij lang in NL, hetgeen inklaring doet vermoeden. (maar hoeft nog niet; zit op het randje qua tijd)

Mijn ervaring is dat telefoons er mééstal wel zonder gedoe doorheen komen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 8 juli 2016 @ 08:17:48 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163595293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef Riot- het volgende:

[..]

Het is inderdaad bijna niet te vinden, in ieder geval niet in de mid/high-end hoek. Had gehoopt dat de Apple SE hier verandering in zou brengen. Kennelijk verkoopt het gewoon niet.
We hebben het hier over telefoons die met name op Azië gericht zijn. En Aziaten hebben het liefst grote telefoons.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator vrijdag 8 juli 2016 @ 08:57:01 #249
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_163595632
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

We hebben het hier over telefoons die met name op Azië gericht zijn. En Aziaten hebben het liefst grote telefoons.
Moeten ze ergens voor compenseren ofzo :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 09:07:18 #250
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163595762
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:57 schreef dud0r het volgende:

[..]

Moeten ze ergens voor compenseren ofzo :D
Met die kleine oogjes moet je een groot scherm hebben he

hihi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:12:48 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163596712
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

We hebben het hier over telefoons die met name op Azië gericht zijn. En Aziaten hebben het liefst grote telefoons.
Je zou zeggen dat de Shenzhen brands (die vooral gericht zijn op buiten Azië) dus toestellen zouden kiezen die iets kleiner zijn; maar dat is ook niet echt het geval.

Je zou bijna zelf naar een OEM gaan en uit de catalogus een klein telefoontje met Helio X20 samenstellen. Even langs de jongens van Cyanogen inc voor de software, denk dat je dan wel een winnende telefoon kan bouwen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:59:15 #252
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163597452
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat de Shenzhen brands (die vooral gericht zijn op buiten Azië) dus toestellen zouden kiezen die iets kleiner zijn; maar dat is ook niet echt het geval.

Je zou bijna zelf naar een OEM gaan en uit de catalogus een klein telefoontje met Helio X20 samenstellen. Even langs de jongens van Cyanogen inc voor de software, denk dat je dan wel een winnende telefoon kan bouwen.
Misschien is het ook wel dat het gewoon lastiger te designen is. Alles moet toch in een kleiner package
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163606588
Bij PostNL international Parcel tracking je chinese tracking invullen als het in Nederland is krijg je de 3S code. https://www.internationalparceltracking.com/Default.aspx#/search
pi_163606867
Kan iemand mij een goede mobiel aanraden?

Prijs tussen 150-200. En 4,5 inch max.
pi_163661789
Gisteren de Redmi Note 3 Pro besteld. Nu vraagt de verkoper of ik de global rom of custom rom wil en of ik de doos gesealed wil hebben of niet.

Als ik de doos gesealed laat hoef ik daarna alleen zelf de play store er op te zetten, toch?
pi_163662067
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:44 schreef maastricht12345 het volgende:
Kan iemand mij een goede mobiel aanraden?

Prijs tussen 150-200. En 4,5 inch max.
4.5 inch max beperkt de zoektocht behoorlijk...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163669880
maar een one+ 3 besteld. Sinds een 'update' van cyanogen is mijn one+ one echt gewoon vercrackt. Dus nooit meer dat kut cyanogen. Liever iets gebouwd door mensen die ook daadwerkelijk weten wat ze nou aan het doen zijn.
  maandag 11 juli 2016 @ 17:27:25 #258
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163669929
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:25 schreef badschaap het volgende:
maar een one+ 3 besteld. Sinds een 'update' van cyanogen is mijn one+ one echt gewoon vercrackt. Dus nooit meer dat kut cyanogen. Liever iets gebouwd door mensen die ook daadwerkelijk weten wat ze nou aan het doen zijn.
Overdrijven is ook een vak. Nog nooit problemen gehad met Cyanogen. Kan een keer gebeuren dat een update een keer problemen oplevert.
pi_163670356
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Nog nooit problemen gehad met Cyanogen. Kan een keer gebeuren dat een update een keer problemen oplevert.
Naja, ik wou mn one+ toch al vervangen :p
pi_163672667
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

4.5 inch max beperkt de zoektocht behoorlijk...
5 inch dan?
pi_163681665
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:50 schreef dj-mike het volgende:
Gisteren de Redmi Note 3 Pro besteld. Nu vraagt de verkoper of ik de global rom of custom rom wil en of ik de doos gesealed wil hebben of niet.

Als ik de doos gesealed laat hoef ik daarna alleen zelf de play store er op te zetten, toch?
Zou wat diegene er ook op zou zetten toch niet vertrouwen. Gewoon zelf xiaomi.eu rom erop flashen. Weet je zeker dat je geen fake rom erop hebt. Tenzij je niet vies bent van een beetje bloatware en je telefoon in het Engels wil gaan gebruiken, kan je de officiële rom gebruiken.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:17:33 #262
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163695391
Ziet er goed uit in 4k. De mijne ligt nog ergens in Nederland, hopelijk deze week of de volgende week binnen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  roze donderdag 14 juli 2016 @ 16:25:22 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163735357
Hmm er is een update voor mijn Jiayu S3+ maar als ik hem download, via mijn telefoon, dan zegt hij dat het mislukt. Iemand een idee hoe dat kan? Ik heb een rom er opstaan van xtreme. Die vorige 2 updates gingen ook gewoon goed. Is al een tijdje geleden maar toch.
Your beauty never ever scared me.
pi_163738506
Een paar weken geleden een update ontvangen voor mijn gewone S3 van Extreme, die ging goed.
Al een keer opnieuw geprobeerd?
pi_163739310
http://www.tomtop.com/tab(...)-phone/p_176905.html

Best een phone met dikke specs, toch? Expert meningen?
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 14 juli 2016 @ 18:54:27 #266
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163739322
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.tomtop.com/tab(...)-phone/p_176905.html

Best een phone met dikke specs, toch? Expert meningen?
Ik zou even uitzoeken hoe de software van Vernee is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:38:53 #267
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163740175
Als je zonder NFC en bezelless kunt w.m.b. best aantrekkelijk.
Vernee is uit het niks gekomen opeens, maar houdt er mijns inziens een goede filosofie op na. :Y
Beetje de OnePlus stijl, maar dan meer Elephone/Ulefone-achtige phones/specs dan de prijzerige Xiaomi/Meizu/ZUK.
De Thor is een prima back-up- of mama-phone. De Apollo Lite is wat serieuzer, maar nog niet echt een flagship.
Ze zouden wel wat ideeën die ik had doorgeven aan het ontwikkelingsteam verder geven, dus dat ze luisteren, of in ieder geval ff op je reageren is een huge plus. Kan de nieuwe Jiayu zijn (bij gebrek aan Jiayu, jwt).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163740966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:38 schreef shiznuts het volgende:
Als je zonder NFC en bezelless kunt w.m.b. best aantrekkelijk.
Vernee is uit het niks gekomen opeens, maar houdt er mijns inziens een goede filosofie op na. :Y
Beetje de OnePlus stijl, maar dan meer Elephone/Ulefone-achtige phones/specs dan de prijzerige Xiaomi/Meizu/ZUK.
De Thor is een prima back-up- of mama-phone. De Apollo Lite is wat serieuzer, maar nog niet echt een flagship.
Ze zouden wel wat ideeën die ik had doorgeven aan het ontwikkelingsteam verder geven, dus dat ze luisteren, of in ieder geval ff op je reageren is een huge plus. Kan de nieuwe Jiayu zijn (bij gebrek aan Jiayu, jwt).
Gisteren heb ik op het forum van Jiayu.de toevallig gespot dat er een Jiayu S4 komt in september.
pi_163742579
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zou even uitzoeken hoe de software van Vernee is
Heb nu een paar weken de Vernee Thor. Inmiddels twee updates gehad(OTA) en moet zeggen dat het een prima toestel is. Idd niet een hoogvlieger, maar voor mij meer dan voldoende.
Softwarematig is ie best goed. Slechts 1 extra app(Uber).
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:24:04 #270
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163742591
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:16 schreef J.B. het volgende:

[..]

Gisteren heb ik op het forum van Jiayu.de toevallig gespot dat er een Jiayu S4 komt in september.
Ik weet niet of het nog op een comeback uitloopt... denk het eigenlijk niet. Too little, too late?
Ze hebben hun werk goed gedaan voor een generatie maar mogen w.m.b. het stokje overdragen en anderen hun ding laten doen. 't Is nu allemaal 4G, snel, kwaliteit, bezelless, NFC, supercharged, aardige fotokwaliteit, enz maar ook OTA support en open source. G2, G3, G4 dat was echt pionierswerk zo'n beetje. Ik weet niet of ze nu hun stempel zouden kunnen drukken als je ziet waar iedereen mee bezig is. Time will tell.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:29:20 #271
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163742701
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:23 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Heb nu een paar weken de Vernee Thor. Inmiddels twee updates gehad(OTA) en moet zeggen dat het een prima toestel is. Idd niet een hoogvlieger, maar voor mij meer dan voldoende.
Softwarematig is ie best goed. Slechts 1 extra app(Uber).
Nice.

Lees dat er vandaag weer een umi super rom uit is gekomen. Doen ze vooralsnog goed.

Ik las ook dat ze bezig zijn met cyanogen bij umi, dat zou helemaal goed zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:30:38 #272
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163742733
't Is belangrijk om vlot bugs weg te werken, dat is goed voor de frisse reviews.
De echte challenge is... hoe is het een kwartaal of half jaar later?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:36:02 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163742841
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:30 schreef shiznuts het volgende:
't Is belangrijk om vlot bugs weg te werken, dat is goed voor de frisse reviews.
De echte challenge is... hoe is het een kwartaal of half jaar later?
Volgens mij hebben een hoop supers een hardware probleem met de gps (1 vd grootste problemen). Antenne is simpelweg niet goed verbonden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:56:34 #274
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163743340
Daz no good if you play Pokémon GO
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:09:18 #275
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163743658
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nice.

Lees dat er vandaag weer een umi super rom uit is gekomen. Doen ze vooralsnog goed.

Ik las ook dat ze bezig zijn met cyanogen bij umi, dat zou helemaal goed zijn
Zoveel ROM updates kort na een release betekent eigenlijk gewoon helemaal niets goeds.
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:32:45 #276
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163744327
Misschien een aardig antwoord op de Vernee Thor trouwens: http://ulefone.com/products/metal/features.html .
Ook een 5" phone onder de 130 USD.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:42:47 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163744680
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zoveel ROM updates kort na een release betekent eigenlijk gewoon helemaal niets goeds.
Kan je elders Gaan trollen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  roze vrijdag 15 juli 2016 @ 02:08:59 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163750166
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Hmm er is een update voor mijn Jiayu S3+ maar als ik hem download, via mijn telefoon, dan zegt hij dat het mislukt. Iemand een idee hoe dat kan? Ik heb een rom er opstaan van xtreme. Die vorige 2 updates gingen ook gewoon goed. Is al een tijdje geleden maar toch.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 07:02:40 #279
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163750996
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Kan je elders Gaan trollen?
Doe eens even normaal alstublieft. :')

Als een toestel net uit is en er zijn al meerdere updates dan is dat gewoon geen goed teken van de staat van de software op het moment van release.

Het is veel interessanter om te zien of een fabrikant na een jaar ook nog updates geeft, dat zegt iets over de ondersteuning op termijn.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 08:26:56 #280
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163751697
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef shiznuts het volgende:
Misschien een aardig antwoord op de Vernee Thor trouwens: http://ulefone.com/products/metal/features.html .
Ook een 5" phone onder de 130 USD.
Beetje jammer van de 720p op 5", maar voor wie niet beter gewend is, wellicht okay.
Verder wel mooi.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163824570
Mijn redmi note 2 heeft al barst in het scherm. Kan niet wachten op de redmi note 4.

Yeah baby
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:18:43 #282
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163859624
Net de Ulefone future binnengekregen, onder de indruk van het design. In het echt een stuk mooier dan op video.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163860922
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ulefone future
Waar gekocht en voor hoeveel?
pi_163861153
Invoerrecht:

Bij banggood heb ik een Xiamoi Action cam gekocht twv 130 euro.
Nu krijg ik een brief van PostNL, waarschijnlijk t.a.v. invoerrechten.

Is het reëel om als waarde bijvoorbeeld 50 euro in te vullen? Of wat doen jullie in dit soort gevallen?
Love is in the air!
pi_163861193
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef Landgeld het volgende:
Invoerrecht:

Bij banggood heb ik een Xiamoi Action cam gekocht twv 130 euro.
Nu krijg ik een brief van PostNL, waarschijnlijk t.a.v. invoerrechten.

Is het reëel om als waarde bijvoorbeeld 50 euro in te vullen? Of wat doen jullie in dit soort gevallen?
ik zou gewoon eerlijk zijn,
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:57:55 #286
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163861406
Als ze je betrappen met een valse aangifte ben je de lul. Je moet een betalingsbewijs overhandigen. In ieder geval niet mee knoeien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163862320
Hoef geen bonnetje te overleggen. Alleen de waarde.
Op het pakket staat ook geen waarde
Love is in the air!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:50:29 #288
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163862685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:34 schreef Landgeld het volgende:
Hoef geen bonnetje te overleggen. Alleen de waarde.
Op het pakket staat ook geen waarde
Nog een keer goed lezen, dan. Ze vragen toch echt om een aankoopbewijs oid.
En belastingfraude is niet aan te raden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163862741
M'n moeder gebruikt een iPad 2 die inmiddels zo verschrikkelijk traag is dat ze het ding wel op wil geven voor een mooie nieuwe Android-tablet. Desondanks zie ik door de bomen het bos niet meer. Welke is op dit moment aan te raden? Hij wordt gebruikt voor surfen, kutspelletjes en verder geen heftige apps. Welke is op dit moment een aanrader met een mooie prijs/kwaliteit-verhouding?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:57:39 #290
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163862846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:53 schreef MeesterBier het volgende:
M'n moeder gebruikt een iPad 2 die inmiddels zo verschrikkelijk traag is dat ze het ding wel op wil geven voor een mooie nieuwe Android-tablet. Desondanks zie ik door de bomen het bos niet meer. Welke is op dit moment aan te raden? Hij wordt gebruikt voor surfen, kutspelletjes en verder geen heftige apps. Welke is op dit moment een aanrader met een mooie prijs/kwaliteit-verhouding?
DIG / Android tablet discussie topic #44: Met een nieuw buurtopic! (al loopt dat voor geen meter)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:59:03 #291
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163862880
quote:
Toch apart. Telefoons worden steeds beter, maar niemand stapt in tablets (umi, elephone en consorten)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:10:36 #292
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163863177
-

[ Bericht 99% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-07-2016 20:19:09 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:20:19 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163863497
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:53 schreef MeesterBier het volgende:
M'n moeder gebruikt een iPad 2 die inmiddels zo verschrikkelijk traag is dat ze het ding wel op wil geven voor een mooie nieuwe Android-tablet. Desondanks zie ik door de bomen het bos niet meer. Welke is op dit moment aan te raden? Hij wordt gebruikt voor surfen, kutspelletjes en verder geen heftige apps. Welke is op dit moment een aanrader met een mooie prijs/kwaliteit-verhouding?
Xiaomi tablets zijn in de regel een prima optie.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:22:45 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163863582
Wtf is er met Aliexpres aan de hand, veel resultaten worden niet meer getoond?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163863942
Geen idee, hier nog niets van gemerkt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:06:44 #296
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163864872
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Toch apart. Telefoons worden steeds beter, maar niemand stapt in tablets (umi, elephone en consorten)
Er zijn wel wat aardige tablets te koop, alleen dat dualboot geneuzel begint me wat tegen te staan.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:39:43 #297
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163865840
Een Ramos bijvoorbeeld draait het juist om. Komt van een tabletachtergrond, nu gaat de aandacht uit naar smartphones.

Androidtablets zijn idd een beetje passé, maar ik vind Windows persoonlijk niet heel erg briljant qua interactie en snelheid. Mijn voorkeur gaat daarom uit naar een hybrid. En dan bedoel ik idd niet dualboot, wat alleen maar opslagruimte verbruikt. 't Liefste en sweetass transform-type tablet met RemixOS. Ik heb vroeger eens Meego op een Eeepc gegooid, dan heb je toch meer dan een app drawer en kun je wat productiever zijn, maar het is wel vriendelijk genoeg om te gebruiken op een kleiner scherm en lekker vlug. Met RemixOS krijg Windows- of MacOS-desktopbeleving, met de Android voordelen.

Maar goed, met smartphones heeft dit natuurlijk weinig te maken. :P ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:53:55 #298
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163884078
Mediatek is pure bagger als het op wifi modems aankomt. Problemen met een 5G verbinding boven terwijl dit makkelijk gehaald werd met een Snapdragon. Ach ja, over twee maanden de Nubia Z11 dan maar.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163884939
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mediatek is pure bagger als het op wifi modems aankomt. Problemen met een 5G verbinding boven terwijl dit makkelijk gehaald werd met een Snapdragon. Ach ja, over twee maanden de Nubia Z11 dan maar.
Heb je het nu over je Ulefone future :P? Hoe bevalt de phone je tot nu toe?
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:35:30 #300
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163885153
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:25 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Heb je het nu over je Ulefone future :P? Hoe bevalt de phone je tot nu toe?
Bevalt mij prima, prachtig design. Alle apps werken vloeiend, alleen de modem valt tegen op wifi.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:48:54 #301
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163885403
Mijne ligt op inklaring. :P Hopelijk deze week nog in huis.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')