*knijpquote:
Eens.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:19 schreef Impressme het volgende:
Orlando, Florida, randdebiel.....geen woorden voor.
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:27 schreef chufi het volgende:
Kijkt er is geen feestje.. Waar is dan iedereen en wie ruimt de rotzooi op?!!
Later is er wel een Feestje.. Gewoon omdat het kan ..
wanneer luister jij dergelijke muziek?quote:
Nu onder werkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wanneer luister jij dergelijke muziek?
speakers of oordopjesquote:
ik weet toch niet dat jij collega's hebt!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hah, oordopjes lijkt mij het meest verstandig, anders straks boze collega's
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik weet toch niet dat jij collega's hebt!!
quote:
Die kende ik ook nog nitquote:Op donderdag 16 juni 2016 03:10 schreef UitStraling het volgende:
Ter ere van een leven lang stiekeme crush op Jill Jones, ooh en Slash dan ook![]()
Ik zat ooit te staren naar Jill Jones in haar strakke catsuit en zat me net af te vragen waarom niet iedere vrouw zoals zij is op de wereld en ineens komt Slash onverwachts opquote:
Ze heeft een goed figuur iddquote:Op donderdag 16 juni 2016 03:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat ooit te staren naar Jill Jones in haar strakke catsuit en zat me net af te vragen waarom niet iedere vrouw zoals zij is op de wereld en ineens komt Slash onverwachts op
Toen ik jong was heb ik in een glamrockbandje gespeeld en als ik nu de foto's terug zie wil ik van een flat afspringenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 03:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik jong was heb ik in een glamrockbandje gespeeld en als ik nu de foto's terug zie wil ik van een flat afspringenIk was de gitarist en onze leadzanger ging later met Marco Borsato samenwerken, trauma gewoon, te erg
quote:Op donderdag 16 juni 2016 04:00 schreef UitStraling het volgende:
Ooit op een verjaardag gezeten van een nichtje van mijn vriendin en daar zaten twee leden van Status Quo, de zanger was haar buurman, ik wist dat niet voordat ik er heen ging dus ik stond wel even te kijken maar echt super relaxte gasten, kwakboel bier en lol en uiteraard lekker jammen op een gegeven moment, ze wilden wel eens horen wat ik kon ook met mijn dronken kop, hun kinderen midden in de nacht nog op, zit ik me daar te concentreren op mijn onafgestemde gitaar stapt een van die kinderen naar me toe en vraagt in plat Brits aan me, which planet are you from?![]()
Ik denk dat ze dat nooit vergeten zijn maar was wel een super gezellig gouden avondje![]()
ik hou ook van jouquote:
graag of nietquote:
buggerquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik voel me zeer gevleid... dank je... maar mijn hart gaat naar een ander uit...
Ook een verdraaid gezellig muziekje!quote:
Nouquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ook een verdraaid gezellig muziekje!
H jijquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:06 schreef Bart2002 het volgende:
Howdy mevrouw -Miauw-. Long time no see.
Ik zou het clich erin willen gooien: met slechte mensen gaat het altijd goed. En dat klopt.quote:
Haha jij, slecht? Geloof er niets vanquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zou het clich erin willen gooien: met slechte mensen gaat het altijd goed. En dat klopt.![]()
Af en toe heb je zo'n streak dat je muziek luistert en de wereld dat wilt laten weten. Via dit sympathieke forum.
Ik sla over, want rustige muziek nu nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooi! Snif...
Ik zet snel even wat kitsch op
Ik vind het overigens wel ontzettend gezellig als men er iets bij vertelt. Een praatje bij het plaatje.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ok!
Iets afbouwendsIk houd van dit bandje
!
Misschien nog iets te levendig voor jou nu.
Ik heb ze laatst ontdektquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ok!
Iets afbouwendsIk houd van dit bandje
!
Misschien nog iets te levendig voor jou nu.
Ja ik ook! Dan beleef ik een nummer soms zelfs anders door de toegevoegde betekenisquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel ontzettend gezellig als men er iets bij vertelt. Een praatje bij het plaatje.
Ik zie!quote:
Zo wat een mooie stem heeft hijquote:
jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo wat een mooie stem heeft hij![]()
Even noteren.
Ik vind alleen z'n kapsel irritant. Maar dat doet niet af aan de muziekquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
janormaal houd ik niet zo van die 'mariah carey-achtige' riedeltjes, maar met zo'n stem en liedje vergeef ik dat gauw. Het heeft functie hier.
Mooi!quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind alleen z'n kapsel irritant. Maar dat doet niet af aan de muziek![]()
Ze doet me een beetje denken aan Bjork op de een of andere manierquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi!
Deze zangeres schildert met woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |