quote:Op zondag 12 juni 2016 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om jullie allemaal, een voor een, stuk voor stuk te neuken.
Dm gestuurdquote:Op zondag 12 juni 2016 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om jullie allemaal, een voor een, stuk voor stuk te neuken.
oh succes gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:13 schreef Germano het volgende:
Hoe maak je een pratende cake?1/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:13 schreef Germano het volgende:
Hoe maak je een pratende cake?cringe cringeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon chillen joh, fuck een scriptiequote:Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef Oberkullie het volgende:
Was speciaal extra vroeg opgestaan om mijn scriptie te verbeteren maar hij ligt er nog onaangeroerd bij
en je wereldreis danquote:Op zondag 12 juni 2016 14:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Krijg een baan als ik voor augustus afstudeer
Ja hoor, je moet voor augustus afstuderen, gaat vervolgens op wereldreis en hebt dan nog steeds de baan?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Reist lekkerder als je weet dat je na terugkomst nog werk hebt
oh ik dacht dat je dan in augustus ook wel zo ongeveer zou moeten beginnen bij je baanquote:Op zondag 12 juni 2016 14:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Reist lekkerder als je weet dat je na terugkomst nog werk hebt
Ze willen me niet voor vast aannemen zonder diploma en zou na dit contract weg moeten.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoor, je moet voor augustus afstuderen, gaat vervolgens op wereldreis en hebt dan nog steeds de baan?
Oh zo, bij je huidige werkgever. Nice.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze willen me niet voor vast aannemen zonder diploma en zou na dit contract weg moeten.
Onbetaald verlof is dan weer geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |