Bij gelijkspel eerst verlengenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi, lekker kijken. Hopelijk komen er dan ook strafschoppen
weet ik veelquote:
Golden goal?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij gelijkspel eerst verlengen
wist dat deze ging komen dus is denk ik toch nie nodigquote:Op zondag 12 juni 2016 13:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar dan moet je dus die drug nemen
omdat ik een hoge dosis voorspelbaarheid vertoon omdat je in het weekend vaker met mij bezig bent dan met je vriendinnetje hoef jij geen intelligentieverhogende drugs? ;squote:Op zondag 12 juni 2016 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
wist dat deze ging komen dus is denk ik toch nie nodig
Psychedelica hebben me geleerd de wereld beter te begrijpen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende: [..] hoezo je hebt toch die film dat iemand superslim wordt van die drugs dat miss is wel echt
ik gedij beter in onwetendheidquote:Op zondag 12 juni 2016 13:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Psychedelica hebben me geleerd de wereld beter te begrijpen.
denk sws niet dat het nog erg veel nut zal hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik een hoge dosis voorspelbaarheid vertoon omdat je in het weekend vaker met mij bezig bent dan met je vriendinnetje hoef jij geen intelligentieverhogende drugs? ;s
wil je niet beter de contrasten begrijpen tussen bruinhemden, cultureel marxisten, domregts en slinksen?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk sws niet dat het nog erg veel nut zal hebben
Ja dat heb ik ook bij vlagenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik gedij beter in onwetendheid
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je niet beter de contrasten begrijpen tussen bruinhemden, cultureel marxisten, domregts en slinksen?
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik gedij beter in onwetendheid
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mapima
WGR / Training niet uitbetaald
En toppakill hzaw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |