Echt mooi is dat. Toen ik 'nee' zei, waar hij 'natuurlijk wel' verwachte, was zijn gezicht echt priceless.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:55 schreef DrDentz het volgende:
"Dus de natuur interesseert u niet?" vroeg er eentje van het wnf aan mij.
NEE
er staat nergens dat ts niks geeft, je kan ook op amdere manieren donerenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:20 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een lieve TS,
Waarom zou je ook wat geven aan het kankerfonds.....
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ze worden wel creatiever...
Op het station werd ik aangesproken door een of ander natuurfonds, en toen ik aanstalten maakte om weg te lopen... GEBEURDE HET VOLGENDE:
- Uit de stationsspeakers blèrde opeens "Weeee aaaare the wwooooojld, weeee aaaaare theee childreeen...";
- De colporteur in kwestie haalde een pasgeboren kitten uit de binnenzak en hield deze voor mijn neus;
- Een scala aan ballerina's uitgedost als verwaarloosde katten dansten om mij heen;
- Vanuit de koepel van het station daalde een als engel verkleed meisje aan een koord naar beneden en riep mij heel lieflijk toe dat de apocalypse zou uitbreken als ik geen lid zou worden.
Tja, die slag was hen. Ben nu lid geloof ik.
En ze weigeren nee te accepteren. En ik hoor echt zo vaak verhalen van mensen dat ze gewoon uitgescholden of beledigd zijn door dat soort mensen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik haat dit soort lui. Echt, ik snoer ze altijd de mond voordat ze überhaupt beginnen met praten. Als ik wat wil geven dan doe ik dat wel als ik daar zin in heb op een moment dat het uitkomt. Ik ga me niet vastleggen aan elk zielig verhalenfonds dat aan de deur komt, want als ik dat zou doen kan ik m'n huis verkopen en zelf in een kartonnen dood gaan wonen.
Zijn nog allemaal hypocrieten ook, want ze doen het zelf ook niet voor nop, dat mensen lastigvallen. Is allemaal studentenbijbaan. Als je een beetje hart voor de zaak had gehad, dan had je 't voor niets gedaan, en had er meer geld naar je 'kankerkinderen' gekund.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ze weigeren nee te accepteren. En ik hoor echt zo vaak verhalen van mensen dat ze gewoon uitgescholden of beledigd zijn door dat soort mensen.
Ik ben ook altijd kortaf. Op straat ook altijd als ze je aanspreken. Komen ze weer 'ik heb een klein vraagje'. Ik negeer ze standaard of reageer met 'da's rot voor je'.
Rot op met je teringorganisaties joh. Ik ben laatst nog door een kikacollectant uitgemaakt voor kinderhater omdat ik geen zin had in zijn verhaaltje.
Laagste van het laagste, die lui
Haha, dat van die collectant is wel erg sneu. Heb je hem wel met zijn voortanden op de tegels gelegd?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ze weigeren nee te accepteren. En ik hoor echt zo vaak verhalen van mensen dat ze gewoon uitgescholden of beledigd zijn door dat soort mensen.
Ik ben ook altijd kortaf. Op straat ook altijd als ze je aanspreken. Komen ze weer 'ik heb een klein vraagje'. Ik negeer ze standaard of reageer met 'da's rot voor je'.
Rot op met je teringorganisaties joh. Ik ben laatst nog door een kikacollectant uitgemaakt voor kinderhater omdat ik geen zin had in zijn verhaaltje.
Laagste van het laagste, die lui
Nou ja, ik geloof die bedrijven sowieso voor geen meter. Hoeveel van je geld zal daar wel niet aan de strijkstok blijven hangenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zijn nog allemaal hypocrieten ook, want ze doen het zelf ook niet voor nop, dat mensen lastigvallen. Is allemaal studentenbijbaan. Als je een beetje hart voor de zaak had gehad, dan had je 't voor niets gedaan, en had er meer geld naar je 'kankerkinderen' gekund.
Nou ja, hij heeft geen ongelijk natuurlijk, ik ben ook een kinderhaterquote:Op zondag 12 juni 2016 13:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, dat van die collectant is wel erg sneu. Heb je hem wel met zijn voortanden op de tegels gelegd?
Die directeur moet ook een bonus en een paar ton per jaar verdienenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof die bedrijven sowieso voor geen meter. Hoeveel van je geld zal daar wel niet aan de strijkstok blijven hangen
Ik zou gewoon zeggen van hier heb je een euro, de groeten en dan doe je de deur dichtquote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft geen ongelijk natuurlijk, ik ben ook een kinderhater
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:49 schreef Tem het volgende:
Terechte klacht, verschrikkelijke lui.
Gisteren kreeg ik nog zo'n collectebus onder mijn neus geschoven en toen ik melde geen kleingeld op zak te hebben kwam er gewoon een mobiel pinapparaat tevoorschijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |