Zie ik nu ook, maar er komt amper tijd bij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vlak voor de grens staat het toch behoorlijk stil.
Misschien controle aan de grens?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie ik nu ook, maar er komt amper tijd bij.
wegwerkzaamheden direct na de grens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien controle aan de grens?
Zie ik, maar het staat precies tot de grens telkens stil, en daarna rijdt het weer rustig tot aan Luik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wegwerkzaamheden direct na de grens.
waar ben je nu? Anders kom ik zwaaien bij de brug aan de grensovergang aan eijsden of moelingenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:18 schreef Nattekat het volgende:
File flink gegroeid inmiddels, begint nu net buiten Maastricht.
17 minuten.
Via Aken kon ik zo doorknallen. Sta nu voor de afrit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:18 schreef Nattekat het volgende:
File flink gegroeid inmiddels, begint nu net buiten Maastricht.
17 minuten.
Aken was 30 minuten om, nu 20 minuten vertraging gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:43 schreef Fer het volgende:
[..]
Via Aken kon ik zo doorknallen. Sta nu voor de afrit.
Hele goeie tip dit. Als de zon schijnt kun je lekker niet levend verbranden en als het regent en dat doet het daar nogal eens dan wordt je niet zeiknat. Altijd een pluutje mee naar Spaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:47 schreef THEFXR het volgende:
gewoon een plu als zonnescherm gebruiken
en het is rete-irritant voor de mensen achter jequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hele goeie tip dit. Als de zon schijnt kun je lekker niet levend verbranden en als het regent en dat doet het daar nogal eens dan wordt je niet zeiknat. Altijd een pluutje mee naar Spa
Ow ik zorg altijd dat ik dan achteraan ga staan zodat ik niemand tot last ben, want dat is inderdaad kloten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en het is rete-irritant voor de mensen achter jegisteren namen ze dus ook gewoon het merendeel van de paraplu's terecht is beslag aan de poort.
Geroosterde broterhammen met jonge kaas hier. En een beker chocolademelkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nog een reden om gewoon op de camping te gaan staan vanaf wo/do, dat verschrikkelijke verkeer.
Veel plezier allemaal! Zo hier maar eens voor de buis zitten met ontbijt
Jij ook al?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:53 schreef Abdus18 het volgende:
Pff, dit is echt belachelijk, sta al 1,5u in de file, 500m opgeschoten...... Als ik de quali maar haal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |