Leuke meidquote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef Westerling het volgende:
[..]
Die is aangeklaagd voor mensenhandel door een oud-vriendin (mooi altijd die vriendinnen), beroving van een zakenman en heeft 5 mensen met de dood bedreigd.
Maar wat ze uiteindelijk aan straf heeft gekregen kan ik nergens vinden
Hoezo zou ze gratie krijgen? In NL is illegale prostitutie ook strafbaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die zit echt niet 3 jaar. Die wordt gewoon veroordeeld voor 1 a 2 jaar en krijgt vervolgens gratie. Dan kan qatar naar de eigen bevolking zeggen geen uizonderingen voor buitenlanders en naar het westen maken ze sier met de gratie. Het laatste waar qatar op zit te wachten is veel negatieve publiciteit in het westen.
Nja daarom had ik ook wel hoop dat ze redelijk snel terug mocht naar Nederland.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die zit echt niet 3 jaar. Die wordt gewoon veroordeeld voor 1 a 2 jaar en krijgt vervolgens gratie. Dan kan qatar naar de eigen bevolking zeggen geen uizonderingen voor buitenlanders en naar het westen maken ze sier met de gratie. Het laatste waar qatar op zit te wachten is veel negatieve publiciteit in het westen.
Dat zou normaliter wel het meest waarschijnlijke scenario zijn, maar het feit dat ze een Arabische vader heeft zal tegen haar werken, vrees ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat moeten dan wel echt krankzinnig hoge concentraties zijn, want koolstofdioxide is echt pas giftig bij hele hoge concentraties. Waar je bijna alleen maar aan komt bij natuur/industrierampen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Qatar is het land in de wereld met de hoogste koolstofdioxide-vervuiling. Meer dan twee keer zo hoog als nummer twee in de wereld. Dus als je daarnaar op vakantie gaat, dan weet je dat je bijna altijd binnen de hotelmuren of in de overdekte winkelstraten moet blijven.
Voor mij is zou dat geen echte vakantiebestemming zijn.
Ze wordt niet veroordeeld voor illegale prostitutie maar sex buiten het huwelijk. Dat is iets anders. Die scandinavische enige tijd terug deden ze hetzelfde.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoezo zou ze gratie krijgen? In NL is illegale prostitutie ook strafbaar.
Denk loopt te kwijlen van genot, was de sharia maar vast van kracht in Nederland, dat zal ze leren die hoeren!quote:Op zondag 12 juni 2016 13:39 schreef starla het volgende:
Zoals Sylvana zou zeggen: 'tsja, als je naar een ander land gaat, heb je je maar aan de wetgeving te houden...'
Dus DENK zal dit wel prima vinden, moslimzieltjes winnen!
Hysterisch gewauwel! Sharia is nog niet eens in Turkije van kracht en Nederland is geen islamitische grond dus het kan nog niet eens.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:07 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Denk loopt te kwijlen van genot, was de sharia maar vast van kracht in Nederland, dat zal ze leren die hoeren!
Grote tieten.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:10 schreef Stratotanker het volgende:
Nog geen woord over mijn oogappeltje begrijp ik?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ze heeft een body als een tank, ja zo sexy met haar grote lijf
Maak me dollo o zo stijf radoman je overdrijf, zo veel lijf
Jezus wat een grote wijf, kogelvrij, kogels bouncen van haar body af
Want zij is kogelvrij en dankzij haar worden me skinny bitches boos op mij
Maar al me skinny bitches samen zijn niet grandioos als zij
Ik weet dat er appetijtelijk uitziet, maar je hebt allemaal toch wel eens mogen ervaren dus ervan opkijken doe je toch ook niet.quote:
Die is aan het werkquote:Op zondag 12 juni 2016 14:10 schreef Stratotanker het volgende:
Nog geen woord over mijn oogappeltje begrijp ik?
[ afbeelding ]
Link?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:30 schreef livelink het volgende:
De familie wil nu ineens mediastilte nu het verhaal een beetje de andere kant op gaat dan dat zij hoopten. Ik denk dat Laura zelf in deze de slimste is geweest door niet de aandacht te zoeken. Helaas heeft ze een niet al te snuggere moeder en een domme advocaat.
Misschien heeft zij wel flink gecasht voor het leveren van haar vriendin voor een rape datequote:Op zondag 12 juni 2016 14:39 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Is het in elk geval niet zo'n kort, pittig, werkeloos aardappelkroketje, wel lekker gek.
Dat kan, dan mag ze daar een gepaste straf voor tegemoet zien wat mij betreft.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien heeft zij wel flink gecasht voor het leveren van haar vriendin voor een rape date
Ze waren toch gezamenlijk aan het stappen dan moet zij toch meer weten?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:45 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Dat kan, dan mag ze daar een gepaste straf voor tegemoet zien wat mij betreft.
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ze waren toch gezamenlijk aan het stappen dan moet zij toch meer weten?
Dat doet ze vast ook, daarom is het zo raar dat ze haar handen overal vanaf trekt nu. Hopelijk spoort de politie haar snel op, alhoewel ik me eigenlijk afvraag of iemand opgespoord wordt voor een strafzaak in het buitenland?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ze waren toch gezamenlijk aan het stappen dan moet zij toch meer weten?
Zou je 40k voor betalen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |