ja klopt, eerste afbeelding gepakt maar als de vulling goed is klopt hetgeen opsonisatie beweerde betreffende de droogheid van het koekje nietquote:
Ga aan de studie joh ipv koekjes te analyseren. Tentamenweken he.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt, eerste afbeelding gepakt maar als de vulling goed is klopt hetgeen opsonisatie beweerde betreffende de droogheid van het koekje niet
racistquote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij moorkopsoesjes en pringles halen pls
We kunnen doen alsof het nooit is gebeurt.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o hier had ik mij niet op voorbereidt
zoek je feeder?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij moorkopsoesjes en pringles halen pls
drie tentamens, dinsdag eersten en nog niks gedaanquote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga aan de studie joh ipv koekjes te analyseren. Tentamenweken he.
Wow.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blanke vla jodenkoek negerzoenen TURKS BROOD
wat is nooit gebeurd?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
We kunnen doen alsof het nooit is gebeurt.
waar heb jij het nou weer over hans?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef HPLC het volgende:
al die taalfoutenIk wordt hier bewusd gepest
Opso en jaar beweringenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt, eerste afbeelding gepakt maar als de vulling goed is klopt hetgeen opsonisatie beweerde betreffende de droogheid van het koekje niet
gewoon lekker EK kijken dadelijkquote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drie tentamens, dinsdag eersten en nog niks gedaan
en nog een project lopen die zo'n 3/10 af is en vrijdag deadline
ojee wat een stress
Ik typ tegen mezelfsquote:Op zondag 12 juni 2016 13:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over hans?
CHINESE KOOLquote:
goed bezig met SOGquote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ojee wat een stress
oke tot zoquote:Op zondag 12 juni 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee eerder een dominante dikkie wat al mijn voedsel wegpakt want moet niet aankomen.
Heil hitler slavernij genocide je suis Palestinaquote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blanke vla jodenkoek negerzoenen TURKS BROOD
ik verneuk momenteel mijn complete levenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
CHINESE KOOL
[..]
goed bezig met SOG
Haha, puntje bij paaltje.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
NielsEcht laffe boi, wel dingen roepen maar als puntje bij paaltje komt terugkrabbelen
Hutu's en de tutsi's, de Seltsjoeken en de Bulgaren. NIEMAND HEEFT HET OVER ZE, voortrekkerij dit !!1!1!quote:Op zondag 12 juni 2016 13:13 schreef Drug het volgende:
[..]
Heil hitler slavernij genocide je suis Palestina
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ojee wat een stress
cumback zal het wel wezen ;squote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou kan niet wachten op de comeback van niels
Dacht dat jij daar juist geil van werd.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
Vanochtend white chicks gekeken, het was echt zó racistische en seksistisch.
Terechte klacht, komt door Bilderberg gruppequote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hutu's en de tutsi's, de Seltsjoeken en de Bulgaren. NIEMAND HEEFT HET OVER ZE, voortrekkerij dit !!1!1!
halfbloedjes zijn ook gewoon leuker dan white chicksquote:Op zondag 12 juni 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
Vanochtend white chicks gekeken, het was echt zó racistische en seksistisch.
Die kwamen er niet in voorquote:Op zondag 12 juni 2016 13:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
halfbloedjes zijn ook gewoon leuker dan white chicks
Probeer je PeterR terug te kijken?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit is een betaalde video, omdat deze langer dan 7 dagen geleden op TV is uitgezonden. Met RTL XL Premium krijg je voor ¤3,99 toegang tot alle video’s van RTL XL.
Sterf
Gewoon in het algemeen of?quote:
van mijn zolderkamer afquote:Op zondag 12 juni 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar was jij gisternacht ineens ;s
Gewoon dat ene wat hij niet wil vertellen toch? Iets anders kan ik er niet uit opmakenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iets met Frass had het over terugkrabbelen, maar ik weet al waar het over gaat
ligt mij even in dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iets met Frass had het over terugkrabbelen, maar ik weet al waar het over gaat
Dat ja, ik dacht iets sensationeelsquote:Op zondag 12 juni 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dat ene wat hij niet wil vertellen toch? Iets anders kan ik er niet uit opmaken
niet zoveel, het is maastricht hè.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow wat heb je allemaal beleefd?
Mijn maandelijkse periode is weer begonnenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kakelt wel als een hen met gedragsproblemen
yehquote:Op zondag 12 juni 2016 13:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooie stad zonder bezienswaardigheden
haha goede grap weer vogeltjesdansquote:Op zondag 12 juni 2016 13:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja jij denkt altijd groot van, bodoschappen doen voor hele maand hahahaha
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van welke drugs word je slim?
Slim als in dun? Pep.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van welke drugs word je slim?
Test het eens uitquote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo je hebt toch die film dat iemand superslim wordt van die drugs dat miss is wel echt
limitless ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo je hebt toch die film dat iemand superslim wordt van die drugs dat miss is wel echt
Nou ja, ziggo is wel vaak een terechte klacht, wij hebben hier ook heel lang problemen gehad, terwijl je wel vet veel betaaltquote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VD heeft vandaag weer een parel van een klacht
Ken ik niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij woont ook zeker in zo'n huis van jaren 20 en wil 50MB/s via inbelverbindingquote:Op zondag 12 juni 2016 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ziggo is wel vaak een terechte klacht, wij hebben hier ook heel lang problemen gehad, terwijl je wel vet veel betaalt
modafinil is schijnbaar hetgeen dat het dichtst in de buurt komtquote:
Alles klopte behalve dat laatste, maar nu is alles goedquote:Op zondag 12 juni 2016 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij woont ook zeker in zo'n huis van jaren 20 en wil 50MB/s via inbelverbinding
wij betalen voor fox sports maar ontvangen het helemaal niet, maar is niet erg volgens ziggo want de hele buurt heeft er last vanquote:Op zondag 12 juni 2016 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij woont ook zeker in zo'n huis van jaren 20 en wil 50MB/s via inbelverbinding
Andere mogelijke bijwerkingen zijn angst, depressie, verwardheidquote:Op zondag 12 juni 2016 13:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
modafinil is schijnbaar hetgeen dat het dichtst in de buurt komt
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Andere mogelijke bijwerkingen zijn angst, depressie, verwardheid
oooh kan ik gewoon nemen, hier heb ik sowieso altijd al last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |