met coke wel ja, overpriced rotzooiquote:
Onmenselijk gaar zijn en voetbal of darten kijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
wat zal ik vandaag eens doen hihaho-
ja moet eerste helft turkije kroatie missen mjaa vind niet erg hihiquote:Op zondag 12 juni 2016 11:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Onmenselijk gaar zijn en voetbal of darten kijken.
die verkopen geen sos, gelukkigquote:Op zondag 12 juni 2016 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daarom bevriend zijn met dealers toch
Wel allemaal leuke wedstrijden op zich.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja moet eerste helft turkije kroatie missen mjaa vind niet erg hihi
jij bent ook leukquote:Op zondag 12 juni 2016 11:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel allemaal leuke wedstrijden op zich.
Volgens mij is de helft van de waarheid nog niet boven.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Topicreeks: Verkrachte Nederlandse (22) vast in Doha vanwege 'seks buite Raar verhaal wel.
Ze kan beter jou afblazen hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 11:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heb vanavond eigenlijk een date, maar denk dat ik het afblaas.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij is de helft van de waarheid nog niet boven.
Kutregels in die apenlanden. Word er akelig van.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Topicreeks: Verkrachte Nederlandse (22) vast in Doha vanwege 'seks buite Raar verhaal wel.
Hahaha.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf germano waarom blaas je af? had er zon zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |