oh aight, het leek me al erg veelquote:Op zondag 12 juni 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die dubbele mitsus zijn veruit de beste pillen die ik ooit op heb. Met die 4-5 bedoelde ik overigens wel andere hoor, dat was ruime tijd na die nacht met zoveel mitsus.![]()
in welk opzicht?quote:Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
Ik vind Drug af en toe op Ash lijken qua posts.
ja wie weetquote:Op zondag 12 juni 2016 11:24 schreef Drug het volgende:
[..]
haha maar het is echt een ander middel dan paddo's, ook in de basis zeg maar. dus misschien liggen die 2c'tjes je niet zo
haha oké heksquote:Op zondag 12 juni 2016 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Nee gewoon hoe fanatiek hij is met vragen terwijl hij dat al eens gevraagd heeft.
eyquote:
Hoi bbyquote:
hoe is t, voel je je al wat beter dan gister?quote:
Kan me nog goed herinneren dat drie vrienden voor de eerste keer pillen gingen proberen. Dat wilden ze graag bij mij thuis doen omdat ik er al ervaring mee had. Wij hadden in die tijd altijd dubbele blauwe mitsus dus daar gingen ze dan maar mee beginnen.quote:
eerlijk gezegd zou ik hero en chrystal meth allebei wel een keer willen ervaren. misschien als ik 75 ben ofzoquote:Op zondag 12 juni 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
Maar wat voor drugs zouden jullie nooit proberen? Heroïne en crystal meth lijkt me redelijk logisch (mag ik hopen dan).
samequote:Op zondag 12 juni 2016 11:28 schreef Drug het volgende:
eerlijk gezegd zou ik hero en chrystal meth allebei wel een keer willen ervaren.
Jawel, zo maar even wat eten proberen.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe is t, voel je je al wat beter dan gister?
quote:Op zondag 12 juni 2016 11:28 schreef Drug het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik hero en chrystal meth allebei wel een keer willen ervaren. misschien als ik 75 ben ofzo
verder hoef ik eigenlijk niet meer zo veel te proberen, ik weet welke middelen ik tof vind. tenzij er ineens iets heel vets beschikbaar komt. anders hou ik het bij lsd, paddo's, dmt, wiet, dexamphetamine... en misschien ooit weer alcohol en coke.
Wowquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 11:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan me nog goed herinneren dat drie vrienden voor de eerste keer pillen gingen proberen. Dat wilden ze graag bij mij thuis doen omdat ik er al ervaring mee had. Wij hadden in die tijd altijd dubbele blauwe mitsus dus daar gingen ze dan maar mee beginnen.! Alle drie gelijk een hele naar binnen gewerkt. Eentje ging een tijdje bad, uiteindelijk ging het goed. Eentje is echt zo gruwelijk vd kaart gegaan die heeft de tijd van zijn leven gehad.
En de laatste heeft er 4 (serieus 4) naar binnen moeten werken voordat hij vd kaart werd.
gelukkigquote:Op zondag 12 juni 2016 11:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel, zo maar even wat eten proberen.
Mooi zoquote:Op zondag 12 juni 2016 11:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel, zo maar even wat eten proberen.
niks mis meequote:
Ik heb echt keihard mijn best gedaan om ze met een halve te laten beginnen, wilden ze echt niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:30 schreef deadprez het volgende:
[..]wat de hel
wel slecht hoor, die bois vertrouwen op jouw ervaring en dan laat je ze met een hele beginnen
whehe nja dan zoeken ze het zelf ook maar uit iddquote:Op zondag 12 juni 2016 11:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt keihard mijn best gedaan om ze met een halve te laten beginnen, wilden ze echt niet.
Precies! Ik heb die gozer die bad ging er ook echt helemaal doorheen geleid, gewoon ff rustig blijven die piek gaat zo voorbij.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehe nja dan zoeken ze het zelf ook maar uit idd
quote:Op zondag 12 juni 2016 11:31 schreef Drug het volgende:
ik ga me maar eens klaarmaken voor boodschappen doen, voordat de rest van NL op hetzelfde idee komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |