Dan hou ik het wel gewoon bij Skype, die paar keer per maand dat ik het gebruik...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ah zo... Ik gebruik het vooral als gewone chat-dinges, niet voor tijdens het gamen. (Ik speel vooral singleplayer games).
Dat mag en ik probeer je niet over te halen of zoiets. Maar voor de duidelijkheid: het is op geen enkele manier vergelijkbaar met Skype. Totaal ander iets.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel gewoon bij Skype, die paar keer per maand dat ik het gebruik...
Volgens https://discordapp.com/features wel hoor. (Halverwege de pagina.)quote:
Het lijkt op Slack, maar dan gericht op gamers en daarom aangevuld met voice-chat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:17 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht al...Wel raar dat ze bij voice ook "fps" gebruiken.
Op het werk gebruiken we skype en da's kut dus wat dat betreft zou dit handig zijn, maar we doen er ook vaak video bij dus dan gaat het niet
Dat ken ik niet. Ik ben geen PC gamer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:19 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het lijkt op Slack, maar dan gericht op gamers en daarom aangevuld met voice-chat.
Mjah, ik zie het. Ik denk dat ze daar het vergelijken met Skype, omdat mensen dat nu gebruiken voor voice-chat tijdens games.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens https://discordapp.com/features wel hoor. (Halverwege de pagina.)
Edit: Stom, voice en video door elkaar gehaald. Kom idd geen video tegen op de features pagina.
Slack vind ik niet handig eigenlijk. Ik gebruik het sinds kort met wat collega's, en het zal voor sommige mensen zeker een uitkomst zijn, maar ik vind het maar onhandig...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:19 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het lijkt op Slack, maar dan gericht op gamers en daarom aangevuld met voice-chat.
Slack heeft niets met games te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ben geen PC gamer.
Mjah, op een forum kun je makkelijk teruglezen. De slack die ik gebruik is een chaos, alle gesprekken lopen door elkaar, 100 keer dezelfde vraag...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Slack vind ik niet handig eigenlijk. Ik gebruik het sinds kort met wat collega's, en het zal voor sommige mensen zeker een uitkomst zijn, maar ik vind het maar onhandig...
Je kunt eens kijken naar Slack, misschien is het een kwestie van handig inrichten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:43 schreef wonderer het volgende:
We gebruiken skype text chat ook voor vragen en zo. Werkt voor geen meter, ben al een poosje aan het broeden op een oplossing. Waarschijnlijk gewoon een google doc of zo.
Je moet wel bijblijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:21 schreef Dave het volgende:
Ik heb de onbedoeld suggestieve foto gemist Over.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:08 schreef Rezania het volgende:
Tevens, benauwd.Moet nu zeker al een week gaan onweren, waar blijft dat?
Klopt. Al is de OP een beetje summier.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk toppa geopend in klbVind jij wel interessant
Ik ook als ik ingeloot word.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Kaasje. Op welke boot stond jij nou met de pride? Volgens mij staan de mensen met wie in naar Barcelona ga op de D66 boot.
Succes danquote:
Succes broquote:Op zondag 12 juni 2016 11:54 schreef Ang3l het volgende:
God straft onmiddellijk.
Heb dadelijk een optreden. Gisteren een verjaardag en ik zou NIET meer meegaan de (rokerige) kroeg in. Dus toch.Paar wel geswitched naar spa rood. Mocht niet baten. Stem hees, haal de hoge noot niet meer
KUT!
KUT!KUT!KUT!KUT!KUT!KUT!
Ff heeeeeeel goed opwarmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blond iets voor Kaas.![]()
Verse gemberthee met honing!quote:Op zondag 12 juni 2016 11:54 schreef Ang3l het volgende:
God straft onmiddellijk.
Heb dadelijk een optreden. Gisteren een verjaardag en ik zou NIET meer meegaan de (rokerige) kroeg in. Dus toch.Paar wel geswitched naar spa rood. Mocht niet baten. Stem hees, haal de hoge noot niet meer
KUT!
KUT!KUT!KUT!KUT!KUT!KUT!
Ff heeeeeeel goed opwarmen
Nin jiom pei pa koa.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:26 schreef praisethebooty het volgende:
Minimaal 9/10, ook al zou er een lelijk gezicht op zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blond iets voor Kaas.
Hell, dat zou niet eens uitmaken omdat ik me met de achterzijde ook wel red.
Ik heb bewust niet mee gezongen en ben van bier naar fris gegaan (alcohol is bad)quote:Op zondag 12 juni 2016 12:26 schreef praisethebooty het volgende:
Of gewoon je stem rust geven de avond voor een optreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via FB messenger ff hulp. Wat is t toch een schatjequote:Bij heesheid sluiten de stembanden niet zo goed. Een Tipske van de logopedist: glijtonen maken (op 'ie' bijvoorbeeld) voor de soepelheid van de stembanden. Ook een lage, ontspannen 'm' klank zorgt voor een betere sluiting en trilling van de stembanden. Je kan je lippen/ tanden voelen meetrillen, dan zit die goed. Als je zo'n bubbel buisje hebt kan je die ook zeker doen. Dat compenseert de spanning in de keel en zo masseer je de stembanden. Vermindert de heesheid.
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:43 schreef praisethebooty het volgende:
Beter idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hahaha.... Dat van die mmmmmm is grappig.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Whaha, mijn eerste hulp bij stem ongelukken schiet al to the rescue:
[..]
Via FB messenger ff hulp. Wat is t toch een schatje
Haha, ja precies. Zo is er ook en oefening met je lippen laten trillen als een paard. Lucht uitblazen. Maar dan gaat m'n neus meetrillen en krijg ik echt enorme jeukquote:Op zondag 12 juni 2016 12:47 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Hahaha.... Dat van die mmmmmm is grappig.Ik voel me lippen trillen.
Dit is overigens dat "bubbel buisje" wat ze bedoelt:quote:Op zondag 12 juni 2016 12:47 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Hahaha.... Dat van die mmmmmm is grappig.Ik voel me lippen trillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:09 schreef praisethebooty het volgende:
Ja, inderdaad. Toch blijf ik een beetje afgeleid door de luier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja, jammer van de hoge waistband.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Toch blijf ik een beetje afgeleid door de luier.
Ja, ik denk dat dat t is. Weet niet. Het is echt een heel groot zwart vlak zo. Dus of omdat idd de waistband te hoog zit, of onder meer uitgesneden moest zijn. Hoe dan ook: dat IN de broek is tastyquote:Op zondag 12 juni 2016 13:13 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja, jammer van de hoge waistband.
Misschien net een maatje kleiner?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat t is. Weet niet. Het is echt een heel groot zwart vlak zo. Dus of omdat idd de waistband te hoog zit, of onder meer uitgesneden moest zijn. Hoe dan ook: dat IN de broek is tasty
slipje van z'n mollige vriendje. Naast elke mooie man moet immers een minder mooie man.quote:
Hoax. Donald Trump zegt dat dit in Amerika niet kan gebeuren, omdat burgers daar terug kunnen schieten.quote:
Het is een explosieve combinatie van een schietdrama, xenofobie, homo's, wapenbezit in verkiezingstijd.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:50 schreef wonderer het volgende:
Koren op de molen van xenofoben
Echt, te ziek voor woorden.
Koren op de Trump-molen. Die zal hier dik op inspelen.quote:
Moet heel eerlijk zeggen dat dit voor mij nog niet extreem als een specifieke gay target crime klinkt. Ik bedoel, ik lees over banden met de jihad. Sure, die zijn behoorlijk anti-homo. maar die zijn anti-alles.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:51 schreef Renesite het volgende:
En soms krijg je de vraag "waarom loop je niet hand in hand buiten".
Tja... je moet er maar net een gekkie tussen hebben met een slechte dag.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat dit voor mij nog niet extreem als een specifieke gay target crime klinkt. Ik bedoel, ik lees over banden met de jihad. Sure, die zijn behoorlijk anti-homo. maar die zijn anti-alles.
Geldt met alles in t leven.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... je moet er maar net een gekkie tussen hebben met een slechte dag.
Tuurlijk. Maar ik heb er dan ook helemaal geen enkel probleem mee mijzelf onder een 'enigszins kwetsbare groep' te scharen.quote:
" His father, who just apologized profusely to the media for Omar's horrific actions, said his son was acting out of anger. Omar, it seems, got really (really really) angry upon seeing two men kissing a few months ago in Miami. "quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat dit voor mij nog niet extreem als een specifieke gay target crime klinkt. Ik bedoel, ik lees over banden met de jihad. Sure, die zijn behoorlijk anti-homo. maar die zijn anti-alles.
En dat is waarschijnlijk ook precies de bedoeling van de aanslagplegers.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koren op de Trump-molen. Die zal hier dik op inspelen.
En nu natuurlijk lekker pro-homo doen zodat ze anti-islam kunnen zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:03 schreef praisethebooty het volgende:
NWS / Homo’s op 5 mei mishandeld
En ook van die leuke grappige reacties.
uiteindelijk zijn de moslims weer het slachtofferquote:Op zondag 12 juni 2016 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu natuurlijk lekker pro-homo doen zodat ze anti-islam kunnen zijn.
Dat is exact het hypocriete aan al die PVV-dommies inderdaad. Maar goed, PVV'ers vormen dan ook een lagere levensvorm dus het is ietwat oneerlijk om voor hen dezelfde standaard te hanteren.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu natuurlijk lekker pro-homo doen zodat ze anti-islam kunnen zijn.
Vind je nog steeds dat iedereen moet kunnen stemmen eigenlijk?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is exact het hypocriete aan al die PVV-dommies inderdaad. Maar goed, PVV'ers vormen dan ook een lagere levensvorm dus het is ietwat oneerlijk om voor hen dezelfde standaard te hanteren.
Ik vind van niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Vind je nog steeds dat iedereen moet kunnen stemmen eigenlijk?
Mjah.. Ik ken wat mensen in de jeugdgezondheidszorg en als je die verhalen hoort. Ouders die hun baby een zuigflesje met cola geven. En dat is dan nog een heel onschuldig voorbeeld.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Maar ik vind ook dat elke man en vrouw voortplantingscodes moeten krijgen. Codes die artsen en psychologen weten. Pas na een test, psychologische test en een medische keuring wordt de code vrijgegeven en mag je je pas voortplanten. Niet eerder dan dat.
Nee, maar ook niet iedereen mag dat he.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Vind je nog steeds dat iedereen moet kunnen stemmen eigenlijk?
hearhearquote:Op zondag 12 juni 2016 20:07 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah.. Ik ken wat mensen in de jeugdgezondheidszorg en als je die verhalen hoort. Ouders die hun baby een zuigflesje met cola geven. En dat is dan nog een heel onschuldig voorbeeld.
nah. Doe je zo naar over mn broer.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef praisethebooty het volgende:
Ik denk dat we niet veel missen als we alle Guus fans hun stemrecht zouden ontnemen.
Ja heb t inmiddels ook gelezen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
" His father, who just apologized profusely to the media for Omar's horrific actions, said his son was acting out of anger. Omar, it seems, got really (really really) angry upon seeing two men kissing a few months ago in Miami. "
Van een vriend op Facebook.
Dat betwijfel ik, want wat heeft en IS aan Trump?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
En dat is waarschijnlijk ook precies de bedoeling van de aanslagplegers.
Arme Vlarp!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef praisethebooty het volgende:
Ik denk dat we niet veel missen als we alle Guus fans hun stemrecht zouden ontnemen.
Guus-fans zijn dus een stuk beschaafder dan PSV-fans?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme Vlarp!
Ik moet zeggen dat ik er trouwens 0,0 overlast van heb gehad. Oke 0.5. Alleen ff heel druk donderdag met naar huis gaan. Maar heb zelfs geen geluid gehoord en woon toch super dichtbij.
de rest heb je afgewezen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Rezania het volgende:
Tinder weer geïnstalleerd. Het is echt 'University of Virginia' dit of 'London Imperial College' dat. Zijn er ook nog Nederlanders?
Ja, het valt eigenlijk best mee.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme Vlarp!
Ik moet zeggen dat ik er trouwens 0,0 overlast van heb gehad. Oke 0.5. Alleen ff heel druk donderdag met naar huis gaan. Maar heb zelfs geen geluid gehoord en woon toch super dichtbij.
Wat ik heb begrepen uit een aantal analyses (maw ik praat hier ook maar wat mensen na) is dat de IS uit is op ontwrichting. Ze zijn gebaat bij sterkte anti-islamitische acties vanuit het Westen, en proberen deze uit te lokken met aanslagen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, want wat heeft en IS aan Trump?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat anders voor de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, mijn broer zei vorige week exact hetzelfde.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef wonderer het volgende:
Korte broek en lange mouwen vind ik echt zo raar staan...
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef praisethebooty het volgende:
En dan nu een nieuwe aflevering van blonde twinks voor Kaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat anders voor de rest.Die eerste bulge is echt gewoon heel geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die tweede ook heel leuk.
Ik waardeer je blonde twink posts.
Waar in Nederland doe je dat liever niet dan? Wellicht is Nijmegen en Zuid-Limburg een hele positieve uitzondering, maar ik doe dat dus altijd en nog nooit negativiteit meegekregen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:51 schreef Renesite het volgende:
En soms krijg je de vraag "waarom loop je niet hand in hand buiten".
In Groningen en Rotterdam krijg je daar iig klappen voor. Was deze week weer raak.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waar in Nederland doe je dat liever niet dan? Wellicht is Nijmegen en Zuid-Limburg een hele positieve uitzondering, maar ik doe dat dus altijd en nog nooit negativiteit meegekregen.
Helaas is dat niet overal ter wereld het geval, daar heb je gelijk in.
vinnet hipquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef wonderer het volgende:
Korte broek en lange mouwen vind ik echt zo raar staan...
groningen. Vooral ivm vele boerenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waar in Nederland doe je dat liever niet dan? Wellicht is Nijmegen en Zuid-Limburg een hele positieve uitzondering, maar ik doe dat dus altijd en nog nooit negativiteit meegekregen.
Helaas is dat niet overal ter wereld het geval, daar heb je gelijk in.
Gelukkig kun jij terug boksen toch. Nee maar; dat is zo vreemd. In Nijmegen staan tongen in nogal pauper establishmenten tijdens de 4daagse, natuurlijk kijken dan wat simpele zielen op en om, maar ze meppen je niet gelukkig.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Groningen en Rotterdam krijg je daar iig klappen voor. Was deze week weer raak.
Klote wel.quote:
Ja maar niemand is superman. M'n broer heeft als kickbokser ook afgelopen week behoorlijk klappen gekregen van 4 man die hem terwijl hij alleen was zonder aanleiding aanvielen in Groningen (hij heeft die vier wel van zich afgeslagen overigens).quote:Op zondag 12 juni 2016 22:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij terug boksen toch. Nee maar; dat is zo vreemd. In Nijmegen staan tongen in nogal pauper establishmenten tijdens de 4daagse, natuurlijk kijken dan wat simpele zielen op en om, maar ze meppen je niet gelukkig.
Oh dat is zeker waar, wel behoorlijk raar joh. Is uitgaansgeweld zo gebruikelijk in Groningen?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar niemand is superman. M'n broer heeft als kickbokser ook afgelopen week behoorlijk klappen gekregen van 4 man die hem terwijl hij alleen was zonder aanleiding aanvielen in Groningen (hij heeft die vier wel van zich afgeslagen overigens).
Wel chill dat het in Nijmegen blijkbaar kan. In Leiden en centrum Amsterdam ook wel. Ik gok Utrecht ook. Maar meeste plekken in Nederland gewoon niet.
In Leiden geeft niemand een neuk weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar niemand is superman. M'n broer heeft als kickbokser ook afgelopen week behoorlijk klappen gekregen van 4 man die hem terwijl hij alleen was zonder aanleiding aanvielen in Groningen (hij heeft die vier wel van zich afgeslagen overigens).
Wel chill dat het in Nijmegen blijkbaar kan. In Leiden en centrum Amsterdam ook wel. Ik gok Utrecht ook. Maar meeste plekken in Nederland gewoon niet.
En in de Eftelingquote:
Ja elke avond raak daar.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar, wel behoorlijk raar joh. Is uitgaansgeweld zo gebruikelijk in Groningen?
Toch vreemd dat het zo divers is, want er lijken dan niet echt voorspellende factoren te zijn. Groningen is toch ook gewoon een grote studentenstad? En Heerlen zit dan weer bomvol met arbeiders en andere laaggeschoolde mensen.
Ja ik toevallig ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Leiden geeft niemand een neuk weet ik uit ervaring.
ze hebben in order geval minder politie begeleiding nodig. Maar dat is ook omdat een concert t zelf moet betalen en bij een voetbal wedstrijd schijnt dat niet te hoeven en kan de gemeente dokken. Belachelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Guus-fans zijn dus een stuk beschaafder dan PSV-fans?
ik vind t toch altijd wel bijzonder. Ik woon in de stad met de langste kroegenstraat van Europa en daar os ieder weekend wel iets. En heb t ook wel eens van dichtbij gezien, maar ben er zelf nog nooit bij betrokken geweest.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar, wel behoorlijk raar joh. Is uitgaansgeweld zo gebruikelijk in Groningen?
Toch vreemd dat het zo divers is, want er lijken dan niet echt voorspellende factoren te zijn. Groningen is toch ook gewoon een grote studentenstad? En Heerlen zit dan weer bomvol met arbeiders en andere laaggeschoolde mensen.
Kennissen van de broers van een vriend van een vriend van me. (Snappen we t nog?)quote:Op zondag 12 juni 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
Wie waren die Rotterdammers dan die bij je waren en zo raar deden?
Oh wat vervelend man.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kennissen van de broers van een vriend van een vriend van me. (Snappen we t nog?)
Dus ik was op stap met een vriend.
Een van zijn vrienden was er bij, die ik ook ken.
Zijn broers waren er bij. En daar waren t weer kennissen van.
Ik was ze na 30 min al beu, met dat haantjes gedrag. Incl opscheppen over vechten en zo. En ik voorspelde al dat t mis zou gaan. Voila. Uur later vechten. En nee ze begonnen niet. En de "tegenstanders" hebben daarna ook die nachten vastgezeten. Maar toch. Sommige mensen vragen er gewoon om.
Ik vind t altijd heel onwennig om te wachten tot t begint. Of zo'n gitaarsolo. Dan weet ik ECHT niet wat ik moet doenquote:
Ik voel altijd plaatsvervangende schaamte als ik een (professioneel) concert bekijk dus ik kan me wel ongeveer voorstellen hoe dat voelt, jaquote:Op maandag 13 juni 2016 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t altijd heel onwennig om te wachten tot t begint. Of zo'n gitaarsolo. Dan weet ik ECHT niet wat ik moet doen
Bij een lekker uptempo nummer kun je nog wat bewegen, maar met zo'n ballad sta je daar van "Oke... uh... ff serieus en droevig kijken of zo? Bewonderend naar de gitaar? Smizen? WEET IK VEEL!?!?!"quote:Op maandag 13 juni 2016 09:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik voel altijd plaatsvervangende schaamte als ik een (professioneel) concert bekijk dus ik kan me wel ongeveer voorstellen hoe dat voelt, ja
Even je telefoon checken natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2016 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een lekker uptempo nummer kun je nog wat bewegen, maar met zo'n ballad sta je daar van "Oke... uh... ff serieus en droevig kijken of zo? Bewonderend naar de gitaar? Smizen? WEET IK VEEL!?!?!"
Ff op Grindr nogquote:Op maandag 13 juni 2016 09:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Even je telefoon checken natuurlijkEn dan net iets te laat inzetten want er stond een leuk kattenfilmpje op facebook
Grindr... Ik heb m'n account daar weggedaan. Die app is (in vergelijking met andere apps) zo slecht. Regelmatig server-problemen en weinig mogelijkheden.quote:
Welke gebruik je wel dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Grindr... Ik heb m'n account daar weggedaan. Die app is (in vergelijking met andere apps) zo slecht. Regelmatig server-problemen en weinig mogelijkheden.
Ja en ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nooit van gehoord eigenlijk.Maar daar zitten gewoon ongeveer even veel Nederlanders op?
De maker van deze reeks.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:22 schreef Kaas- het volgende:
Who the fuck is Dirk? Die wordt hier elk topic genoemd.
Oh hij. Zag hem laatst in een pornoscene.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De maker van deze reeks.
Gellarboy. Zit hier soms nog.
Wie heb ik aan de lijn? Hallo hallo?quote:
Ah, moest Lady Gaga hebben. Sorry!quote:
Dank, ik oefen vaak.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:31 schreef Kaas- het volgende:
Geen idee, stond laatst in KPD, maar ik moet toegeven dat je wel skills had.
Oefening baart babies. Maar in ons geval: kunst.quote:
Kunst is leuker dan baby's.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oefening baart babies. Maar in ons geval: kunst.
Haha, nice!quote:Op maandag 13 juni 2016 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Oefening baart babies. Maar in ons geval: kunst.
Ter aanvulling: er is wel ook een app, uiteraard.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:34 schreef Gellarboy het volgende:
Maar, Gay/PlanetRomeo dus?
Ben je op zoek naar een nieuw datingplatform?
Het is echt een site. Dus geen app, zeg maar. Met echt gigaaantische functionaliteit, en dat zeg ik niet omdat ik er werk. Het is, qua platform, oprecht de beste van allemaal denk ik. Aanmelden is sowieso gratis, maar dan kun je geen hardcore content zien. Wil je dat wel dan kun je betalen, maar anders heb ik wel een 3 maanden trial voor je liggen, als je dat leuk vindt?
Let me know.
Bij mij doet de app t echter niet goedquote:Op maandag 13 juni 2016 10:34 schreef Gellarboy het volgende:
Maar, Gay/PlanetRomeo dus?
Ben je op zoek naar een nieuw datingplatform?
Het is echt een site. Dus geen app, zeg maar. Met echt gigaaantische functionaliteit, en dat zeg ik niet omdat ik er werk. Het is, qua platform, oprecht de beste van allemaal denk ik. Aanmelden is sowieso gratis, maar dan kun je geen hardcore content zien. Wil je dat wel dan kun je betalen, maar anders heb ik wel een 3 maanden trial voor je liggen, als je dat leuk vindt?
Let me know.
Haha, daar weet ik inderdaad niks van.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij doet de app t echter niet goed
Geeft u mij even de hunk van techniek?
Ja ik vind de app echt verre van optimaal, dus dan maar weer naar de websitequote:Op maandag 13 juni 2016 10:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha, daar weet ik inderdaad niks van.
Ik weet wel dat we echt aaaaany moment onze nieuwe beta gaan lanceren en dan heb je geen app meer nodig. Is web-based en hetzelfde op alle platformen. <3
Ik gebruik tegenwoordig de webbased app van de beta-site.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind de app echt verre van optimaal, dus dan maar weer naar de website![]()
Ja, die bedoel ik dus. Is echt mooi en er wordt nog volop aan geklust qua meer functionaliteit. Jij vindt 't niks, Dave?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:11 schreef Twoflower het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig de webbased app van de beta-site.
Hahahaha! Ja, die kwamen we tegen in New York en toen eindigden we in z'n vlog.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:45 schreef Kaas- het volgende:
Oh ja en je kwam ook voor in een filmpje van Arjen Lubach. Met kleren en zo maar toch.
Lache.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahahaha! Ja, die kwamen we tegen in New York en toen eindigden we in z'n vlog.
Grantaire en Enjolras?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:33 schreef Twoflower het volgende:
http://www.nu.nl/cultuur-(...)omokus-klachten.html
Ik kan me niet eens herinneren dat er zo'n scene in zit...
Wel maf om je daar opeens in voorbij te zien komen.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahahaha! Ja, die kwamen we tegen in New York en toen eindigden we in z'n vlog.
Mja. De christenen in SG hebben nogal wat macht.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:33 schreef Twoflower het volgende:
http://www.nu.nl/cultuur-(...)omokus-klachten.html
Ik kan me niet eens herinneren dat er zo'n scene in zit...
Pfoe... Dat is wel heftig.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Het is inmiddels gewoon alweer vijf jaar geleden - waar blijft de tijd - dat m'n op dat moment beste vriend plotseling ergens dood werd gevonden na enkele dagen vermissing zonder tekenen van een misdrijf of zelfmoord of wat dan ook. Al die jaren heb ik daar regelmatig aan gedacht en enkel kunnen gissen en zojuist ben ik er na al die tijd eindelijk achtergekomen, doordat z'n ouders me heel willekeurig nu ineens een brief bleken te hebben gestuurd waarin ze me bedankten voor de brief die ik hen vijf jaar terug stuurde. Nogal bizar zeg, komt allemaal ineens weer omhoog alsof het bericht van die vermissing gisteren binnenkwam.
Wowquote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Het is inmiddels gewoon alweer vijf jaar geleden - waar blijft de tijd - dat m'n op dat moment beste vriend plotseling ergens dood werd gevonden na enkele dagen vermissing zonder tekenen van een misdrijf of zelfmoord of wat dan ook. Al die jaren heb ik daar regelmatig aan gedacht en enkel kunnen gissen en zojuist ben ik er na al die tijd eindelijk achtergekomen, doordat z'n ouders me heel willekeurig nu ineens een brief bleken te hebben gestuurd waarin ze me bedankten voor de brief die ik hen vijf jaar terug stuurde. Nogal bizar zeg, komt allemaal ineens weer omhoog alsof het bericht van die vermissing gisteren binnenkwam.
Heb je "vrede" met de reden/oorzaak? Voor zover je dat uberhaubt kan hebben?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Dat zal vast weer allerlei dingen hebben opgerakeld... Klotequote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Ehm weet ik niet. Ik had dat al soort van afgesloten en nu is dat ineens niet zo.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je "vrede" met de reden/oorzaak? Voor zover je dat uberhaubt kan hebben?
Kan me voorstellen dat het rust geeft. Closure.
O ja, en:
Het komt natuurlijk zoveel jaar na dato en dus is de pleister van een redelijk genezen wond af. Maar de nieuwe pleister die er op gaat is wellicht wel steviger, en de wond heelt sneller. Neemt niet weg dat ie nu weer ff flink zeer doet.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:06 schreef Kaas- het volgende:
Bedankt voor de kusjes.
[..]
Ehm weet ik niet. Ik had dat al soort van afgesloten en nu is dat ineens niet zo.
Mijn moeder zou het ook zo kunnen uitleggen. :p Goede beeldspraak. Thx.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk zoveel jaar na dato en dus is de pleister van een redelijk genezen wond af. Maar de nieuwe pleister die er op gaat is wellicht wel steviger, en de wond heelt sneller. Neemt niet weg dat ie nu weer ff flink zeer doet.
Klinkt goed, al heb ik er totaal geen verstand vanquote:
Ik ken de PlanetRomeo beta niet, dus daar kan ik geen oordeel over vellen, maar ik heb over het algemeen minder positieve ervaringen met webbased apps als mobiel bankieren app van de Rabobank, de (oude) Facebook app, etc.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik dus. Is echt mooi en er wordt nog volop aan geklust qua meer functionaliteit. Jij vindt 't niks, Dave?
Poeh, dat zal weer even binnenkomen zeg. Sterkte!quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Poeh!quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Vooruit zit al in de trein naar Den Haag.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:46 schreef Peter het volgende:
Ik krijg zin om mensen een knuffel te geven na zo veel slechte gebeurtenissen![]()
Uitstappen bij Ypenburg en aanbellen bij 1 van de twee politiegebouwenquote:Op maandag 13 juni 2016 18:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vooruit zit al in de trein naar Den Haag.
Kom maar door met de analyses.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:57 schreef praisethebooty het volgende:
Ooh, which reminds me, ik had een twijfelachtige bulge foto gezien.
telefoonquote:Op maandag 13 juni 2016 21:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Aan zo'n plaatje zie je toch niets? Doe dan een grotere versie...
[ afbeelding ]
(Klikken voor nog groter.)
Wie is dat?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Aan zo'n plaatje zie je toch niets? Doe dan een grotere versie...
[ afbeelding ]
(Klikken voor nog groter.)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er nog eentje, maar die is denk ik in strijd met de policy.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 21:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]Die is niet gesjopt. Het weefpatroon in zijn onderbroek is overal gelijk, en anders zouden ze ook die pukkel op zijn buik wel weggepoetst hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er nog eentje, maar die is denk ik in strijd met de policy."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor Kaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StreepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 21:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]Die is echt, niks geshopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er nog eentje, maar die is denk ik in strijd met de policy.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:04 schreef praisethebooty het volgende:
Blonde twinks voor Kaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor Kaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StreepjeAh man bedankt die selectie voor mij is weer echte retelekker ik zou jou wel toevertrouwen jongens voor me uit te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blonde twinks voor Kaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor Kaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StreepjeDe onderste blonde is wel heel mooi. Esthetisch gezien dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
De bovenste blonde met van die warrige haren.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De onderste blonde is wel heel mooi. Esthetisch gezien dan.Woeeeiiii
![]()
![]()
Meh. Niet zo'n mooi gezicht.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
De bovenste blonde met van die warrige haren.Woeeeiiii
Geef me dan de volgende groep donkerharigen maar.L'Amour menaçant:
Die bovenste is juist de meest perfecte van dat rijtje, overigens voornamelijk doordat hij er perfect bij ligt met zo'n mooie kont.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Niet zo'n mooi gezicht.
Geef me dan de volgende groep donkerharigen maar.![]()
Blonde twinks voor Kaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor Kaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StreepjeNummer 2 maar ik wil het haar van 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dus t lijf van 2 met de kop van 3 en de kont van 1?quote:
*pakt een hakbijl, naald en draad*L'Amour menaçant:
Nee, ik wil het haar van 3, als in letterlijk het haar voor mezelf op mijn kop.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus t lijf van 2 met de kop van 3 en de kont van 1?
*pakt een hakbijl, naald en draad*Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Zou de rest van hem ook wel overnemen voor een goed prijsje hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil het haar van 3, als in letterlijk het haar voor mezelf op mijn kop.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou de rest van hem ook wel overnemen voor een goed prijsje hoor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Is vast een zwarte markt voorquote:Op maandag 13 juni 2016 23:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou de rest van hem ook wel overnemen voor een goed prijsje hoor.
L'Amour menaçant:
Ik ga trouwens wel voor het lichaam van nummer 2 dan. FF bestellen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Morgen hardlopen, prima begin.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ga trouwens wel voor het lichaam van nummer 2 dan. FF bestellen.![]()
Mijn vader belde mij vandaag vanwege dat gedoe bij mijn flat en had mij op luidspreker gezet zodat mijn moeder het ook kon horen. De hond ging helemaal wild toen ze mijn stem hoorde, gelijk piepen en rennen en zo.![]()
Heel tumblr is dan ook één groot recycledump en dat is waar ik alles vandaan haal.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:13 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die en de vorige hier al een keer gepost.
Ze staan iig op m'n tumblr.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mauvais garçon
[ Bericht 20% gewijzigd door praisethebooty op 14-06-2016 00:13:21 ]![]()
Ik heb al meer van dat soort filmpjes gezien, maar dit is de eerste waar de hond zo schattig staat te springen tijdens het wachten.quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:21 schreef praisethebooty het volgende:
Werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mauvais garçon![]()
Mogguh
Ik word zo suf en slaperig van dit weer.
Weg energie! Weg vitamin D!L'Amour menaçant:
Je mag mijn "vitamin D" wel even ...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ik word zo suf en slaperig van dit weer.
Weg energie! Weg vitamin D!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Haha, vunsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je mag mijn "vitamin D" wel even ...
L'Amour menaçant:
Goede dag!Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
IEDEREEN AAN DE VITAMINE B!Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
NSFL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
NSFL:LOLnerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Niet zo koel doen. Teemo is life, teemo is death, teemo is love. Hail Teemo.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
NSFL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hou van koffie.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Vitamine B is de beste Vitamine. Want Bramquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle tieners zeggen ja tegen vitamine A!Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wat een verpesterij is dat van zo'n mooie schuimlaagquote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat een verpesterij is dat van zo'n mooie schuimlaag
Ik heb nog nooit met Teemo gespeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet zo koel doen. Teemo is life, teemo is death, teemo is love. Hail Teemo.
Ben nooit zo van de blije grappige schattige karakters.
Pak meestal de stoere, of de strong woman characters
L'Amour menaçant:
Als je zijn lore leest...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Teemo gespeeld.
Ben nooit zo van de blije grappige schattige karakters.
Pak meestal de stoere, of de strong woman characters
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Looking good.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, matcha latte!
[ afbeelding ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Groene thee in het kwadraat...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, matcha latte!
[ afbeelding ]"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
quote:Gemalen groene thee blaadjes (matcha), met melk en zo. Lekkah!
L'Amour menaçant:
quote:
Super schattig!
Ik speel meestal met die kaartgooier a la Gambit (Twisted Fate of zoiets?) of die chick met die pijl en boog die je al vanaf t begin hebt.
Edit: deze dus
L'Amour menaçant:
Behoort dit tot algemene kennis of hoef ik me niet te schamen dat ik geen idee heb waar jullie het over hebben?![]()
League Of Legendsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Behoort dit tot algemene kennis of hoef ik me niet te schamen dat ik geen idee heb waar jullie het over hebben?
Ik heb t maar 2 weken gespeeld of zomaar schijnt een heel ding te zijn.
Vond t ook eigenlijk wel leukBeetje vlag/kamp veroveren in teams.
L'Amour menaçant:
Twisted Fate en Ashe.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Super schattig!
Ik speel meestal met die kaartgooier a la Gambit (Twisted Fate of zoiets?) of die chick met die pijl en boog die je al vanaf t begin hebt.
Edit: deze dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool. Teemo is "schattig".Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Het is gewoon erg leuk met vrienden of competitief. Verder zijn er veel leuke characters. We moeten het een keertje met de gays van hier doenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
League Of Legends
Ik heb t maar 2 weken gespeeld of zomaar schijnt een heel ding te zijn.
Vond t ook eigenlijk wel leukBeetje vlag/kamp veroveren in teams.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ja heb t gewoon uit tijdgebrek (en switch naar AION) weer ff niet gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is gewoon erg leuk met vrienden of competitief. Verder zijn er veel leuke characters. We moeten het een keertje met de gays van hier doen
Ik ben altijd van de "tijdje 1 ding HEEL veel en dan BAM laten vallen".
Net als bij mannen![]()
Mijn Aion Engeltje is al weer lvl 22
L'Amour menaçant:
Wow. Heftig. Wat ben je toch lekker gayquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb t gewoon uit tijdgebrek (en switch naar AION) weer ff niet gedaan
Net als bij mannen![]()
Mijn Aion Engeltje is al weer lvl 22
Ik heb een nieuw trainingsschema vanaf maandag. Of ik ga dood, of ik word straks onderbroekmodel."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Aion is behoorlijk gay jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Heftig. Wat ben je toch lekker gay
Maar het is meer de vleugels die me aanspreken.
Ik heet niet voor niets ang3l hier. Heb al sinds m'n kleutertijd een engel-tik
Pakte altijd de engeltjes uit de kerststal van oma, verzamelde plaatjes etc.
Zelfs nu in m'n huis staan denk ik wel 50 engelen
Ja, als je dan een MMORPG maakt waarbij je engelen wordt... hallo, shut up and take my money! (al is t nu free to play)
L'Amour menaçant:
Nou jaaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb t gewoon uit tijdgebrek (en switch naar AION) weer ff niet gedaan
Net als bij mannen![]()
Mijn Aion Engeltje is al weer lvl 22![]()
Je gaat aan de ass workouts?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:52 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een nieuw trainingsschema vanaf maandag. Of ik ga dood, of ik word straks onderbroekmodel.![]()
![]()
![]()
Zo zoet. Zo engelachtig.
L'Amour menaçant:
"Oh, dat is dat spel met die poppetjes waar je zo enthousiast over deed?"quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Behoort dit tot algemene kennis of hoef ik me niet te schamen dat ik geen idee heb waar jullie het over hebben?![]()
![]()
Squats, deadlifts en bench press drie keer per week, jaquote:
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Whehehequote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:03 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
"Oh, dat is dat spel met die poppetjes waar je zo enthousiast over deed?"
Liefst iets als "groene poppetjes", da klinkt nog erger![]()
Sorry. Ik verveel me snelquote:
Of nou ja, ik wil alles dna proberen.
Ben ik een ranger... en dan tot level 10 of zo, waarna ik me weer ga afvragen hoe een warrior dan werkt. Of een mage. Of... en BAM, daar ;igt de range rop z'n gat. Zo kom je nooit ver natuurlijk
Nou, en dit dna ff vertalen naar mijn dating life
L'Amour menaçant:
Oh godquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Squats, deadlifts en bench press drie keer per week, jawel goed
Ik kan op dit moment niet normaal lopen doordat m'n kuiten enorm overbelast zijn. Beide kuiten zijn al dagen een grote blauwe plek: snachts doet elke aanraking zeer en overdag moet ik op platte voeten lopen om die kuit niet te gebruiken.![]()
![]()
Ouch! Hoe krijg je dat voor elkaar? Hardlopen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh godwel goed
Ik kan op dit moment niet normaal lopen doordat m'n kuiten enorm overbelast zijn. Beide kuiten zijn al dagen een grote blauwe plek: snachts doet elke aanraking zeer en overdag moet ik op platte voeten lopen om die kuit niet te gebruiken."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Wil je nooit settelen denk je? Waar niks mis mee is btw.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry. Ik verveel me snel
Of nou ja, ik wil alles dna proberen.
Ben ik een ranger... en dan tot level 10 of zo, waarna ik me weer ga afvragen hoe een warrior dan werkt. Of een mage. Of... en BAM, daar ;igt de range rop z'n gat. Zo kom je nooit ver natuurlijk
Nou, en dit dna ff vertalen naar mijn dating life![]()
Nee, in hardlopen ben ik erg geoefend (2x 10+ km per week) en krijg ik normaal nergens last van. Maar voor de afwisseling ging ik nu tussendoor twee dagen op rij Insanity doen (ken je dat toevallig?) en dan gebruik je je kuiten op een manier zoals ik dat nooit deed en nu zijn ze direct echt compleet verneukt haha. Maar dan ook echt helemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ouch! Hoe krijg je dat voor elkaar? Hardlopen?
Wil daarom juist wel door ermee, voel opeens dat er een hoop spieren zijn die ik niet train met fitness, hardlopen en boksen.![]()
Ik zou Insanity meedoen met een collega. Eerste filmpje gekeken, toen dacht ik, bekijk het maarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, in hardlopen ben ik erg geoefend (2x 10+ km per week) en krijg ik normaal nergens last van. Maar voor de afwisseling ging ik nu tussendoor twee dagen op rij Insanity doen (ken je dat toevallig?) en dan gebruik je je kuiten op een manier zoals ik dat nooit deed en nu zijn ze direct echt compleet verneukt haha. Maar dan ook echt helemaal.
Wil daarom juist wel door ermee, voel opeens dat er een hoop spieren zijn die ik niet train met fitness, hardlopen en boksen.
Heb wel de fittest gedaan, viel nog wel mee (het resultaat). Maar ook daardoor al had ik een paar dagen last van mijn kuiten."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ja het is ook enorme onzin om dat dan direct vanuit het niets twee maand lang zes dagen per week te doen. Dat kan helemaal niet. Ik heb hem enkele jaren geleden wel helemaal uitgespeeld btw.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou Insanity meedoen met een collega. Eerste filmpje gekeken, toen dacht ik, bekijk het maar
Heb wel de fittest gedaan, viel nog wel mee (het resultaat). Maar ook daardoor al had ik een paar dagen last van mijn kuiten.![]()
Ik zit liever in de sportschool. Meer eyecandy ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja het is ook enorme onzin om dat dan direct vanuit het niets twee maand lang zes dagen per week te doen. Dat kan helemaal niet. Ik heb hem enkele jaren geleden wel helemaal uitgespeeld btw."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ik heb trouwens net kleding gekocht, wat een enorm risico is zonder mijn vriend of een andere homo erbij want mijn smaak is slechter dan van de grootste boerenhetero. Ben benieuwd of meneer Kaas weer boos is om wat ik heb gekocht of dat hij het ok vindt.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens net kleding gekocht, wat een enorm risico is zonder mijn vriend of een andere homo erbij want mijn smaak is slechter dan van de grootste boerenhetero. Ben benieuwd of meneer Kaas weer boos is om wat ik heb gekocht of dat hij het ok vindt.
Je mag toch lekker zelf weten wat je leuk vindt
Dat zeker. Boh, boel lekkere mensen daar altijd. Maar ik vind sportschool te saai om altijd dat te doen. Ik houd meer van 'echte sport' (weet niet hoe ik het anders moet zeggen, iig niet denigrerend bedoeld of zo) en combineer dat dan met fitness voor de muscles.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit liever in de sportschool. Meer eyecandy ook.![]()
Wij kunnen je de schande besparen door pics!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens net kleding gekocht, wat een enorm risico is zonder mijn vriend of een andere homo erbij want mijn smaak is slechter dan van de grootste boerenhetero. Ben benieuwd of meneer Kaas weer boos is om wat ik heb gekocht of dat hij het ok vindt.
Bij twijfel: gebruik beton.![]()
Enige nadeel is dat alle eyecandy collega's zijn, dus een beetje flirten zit er dan ook weer niet inquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zeker. Boh, boel lekkere mensen daar altijd. Maar ik vind sportschool te saai om altijd dat te doen. Ik houd meer van 'echte sport' (weet niet hoe ik het anders moet zeggen, iig niet denigrerend bedoeld of zo) en combineer dat dan met fitness voor de muscles.
En ik ben lui dus echte sporten wil ik niet."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Nee, want ik vind een vuilniszak ook wel prima. Of nja het moet chill, warm en droog zijn en ik wil niet raar aangekeken worden in de kroeg als ik dat draag terwijl ik m'n biertjes pak. En daar is het wel mee gezegd. Maar m'n vriend vindt dat niet in alle situaties leuk, dus moet ik er een beetje rekening mee houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je mag toch lekker zelf weten wat je leuk vindt
Ik heb hem gelukkig wel zo ver dat ik de meeste warme dagen gewoon in zwemshorts met een willekeurig sportshirt erboven mag rondlopen. Lekker comfortabel.![]()
Oh das waarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:15 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Wij kunnen je de schande besparen door pics!
Maar al gekocht eh![]()
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat alle eyecandy collega's zijn, dus een beetje flirten zit er dan ook weer niet in
En ik ben lui dus echte sporten wil ik niet.![]()
Jawel. Maar er zal altijd iets in mij kriebelen als "maar wat kan de Mage dan allemaal?".quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wil je nooit settelen denk je? Waar niks mis mee is btw.
L'Amour menaçant:
Open relatie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Maar er zal altijd iets in mij kriebelen als "maar wat kan de Mage dan allemaal?".![]()
*klik*quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou Insanity meedoen met een collega. Eerste filmpje gekeken, toen dacht ik, bekijk het maar
Heb wel de fittest gedaan, viel nog wel mee (het resultaat). Maar ook daardoor al had ik een paar dagen last van mijn kuiten.
T ziet er uit als zo'n Billy Blanks tell sell methode.
*klik weg*L'Amour menaçant:
Foto's! Beoordelen wij wel of t "kan".quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
L'Amour menaçant:
Die donkere kerel die het geeft, Shaun T, is wel lekker en homo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*klik*
*klik weg*![]()
Ik moet een nieuwe zwembroek voor ik naar Barcelona ga.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:17 schreef praisethebooty het volgende:
Ik moet echt weer zwemmen deze week, ben al twee weken niet geweest.
Kan niet naar t circuit waterpark feestje in da lillike ding van 5 jaar oud.
Waarom had ik ja gezegd op dat feest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Nee, kan ik niet tegen. Dat mag ik alleen dan. Hij nietquote:
#hypocriet
Dus dat werkt niet.
Tenzij samen.L'Amour menaçant:
Ja, preciesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*klik*
*klik weg*Niks voor mij.
Ik draag nu een zwarte skinny jeans en een rood/donkerrood gestreepte slim-fit longsleeve met een extra lang model (aka mijn "jurk").
Best hip, vind ik van mezelf
Snap ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet tegen. Dat mag ik alleen dan. Hij niet
#hypocriet
Dus dat werkt niet.
Tenzij samen.![]()
Jij bent Amsterdammer dus je moet ook wel. Als Rotterdammert maakt dat allemaal niet zo uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, preciesNiks voor mij.
Ik draag nu een zwarte skinny jeans en een rood/donkerrood gestreepte slim-fit longsleeve met een extra lang model (aka mijn "jurk").
Best hip, vind ik van mezelf![]()
Als ik me zou kleden zoals mijn buurtgenoten, zou ik in glimjassen, afgezakte baggie spijkerbroeken en rare petten moeten lopenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent Amsterdammer dus je moet ook wel. Als Rotterdammert maakt dat allemaal niet zo uit.
Baggie spijkerbroeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik me zou kleden zoals mijn buurtgenoten, zou ik in glimjassen, afgezakte baggie spijkerbroeken en rare petten moeten lopen
Gewoon latex over je benen smeren, goed genoeg.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik hoor dit echt in zo'n catwalk stem:quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, preciesNiks voor mij.
Best hip, vind ik van mezelf
"Wonderer draagt vandaag...."L'Amour menaçant:
Nee, jou maakt het niks uit, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent Amsterdammer dus je moet ook wel. Als Rotterdammert maakt dat allemaal niet zo uit.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
En dan daarna van die lelijke kale wielren benen overhoudenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:46 schreef Rezania het volgende:
Gewoon latex over je benen smeren, goed genoeg.
OUCH!L'Amour menaçant:
Een echte vent groeit beenhaar op commando.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan daarna van die lelijke kale wielren benen overhouden
OUCH!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: