quote:
Er stond ook bij dat het niet zijn eigen foto was, dus alles kanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar ik kon ze niet spotten op de foto.
Dat had ik even gemist. Leek mij al een grote tumor op die foto.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er stond ook bij dat het niet zijn eigen foto was, dus alles kan
mooi van die uitzaaiingen, had al van Krakkemikke begrepen dat chemo of bestraling geen opties zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:05 schreef Jopie78 het volgende:
Bedankt!
Vandaag scans gehad en net de uitslag gekregen. Geen uitzaaiingen, alleen was de tumor wel dieper doorgedrongen dan gedacht. Moet er sowieso uit, ondanks de werking van de ander. Ga er van uit dat daar niets mee aan de hand is, dus louter positief nieuws vandaag!
En dan nu slapen. Ben kapot.
Mooi nieuws! Slaap goedquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:05 schreef Jopie78 het volgende:
Bedankt!
Vandaag scans gehad en net de uitslag gekregen. Geen uitzaaiingen, alleen was de tumor wel dieper doorgedrongen dan gedacht. Moet er sowieso uit, ondanks de werking van de ander. Ga er van uit dat daar niets mee aan de hand is, dus louter positief nieuws vandaag!
Goed nieuws, gefeliciteerd dat je geen uitzaaiingen hebt.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:05 schreef Jopie78 het volgende:
Bedankt!
zinnen verzetten. Opdat de andere nier tof doetquote:Op woensdag 15 juni 2016 06:25 schreef Jopie78 het volgende:
Bestraling werkt niet op dit type kanker, daarom verwijderen. Zit nu nog te wachten op een afspraak voor een dagopname, waarbij de nierfunctie van de gezonde nier bekeken wordt, hopelijk eind deze week of begin volgende week. Snel daarna zal de nier verwijderd worden.
Weet het zelf ook niet, wat best frustrerend is. "Men" zegt steeds dat ze bellen, maar als je er niet zelf achteraan gaat, hoor je niets.
Vandaag weer werken, beetje afleiding kan geen kwaad. (Al zou ik wel een week kunnen slapen!)
![]()
Sterkte man!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:05 schreef Jopie78 het volgende:
Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |