Uiteraard. Maar dan nog denk ik niet dat er staat over verkrachting dat je zelf wordt opgepakt. En je gaat er ook niet vanuit dat je wordt verkracht, dus je zoekt het ook niet specifiek op lijkt me.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je gaat wel even uitzoeken waar je op vakantie gaat neem ik aan?
Je vergaart toch eerst info alvorens je op het vliegtuig stapt? vooral naar dit soort landen. Zo naief is niet iedere jongere.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:53 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik ben ook 22, geen idee dat je daar geen alcohol mag drinken en opgepakt wordt als je aangifte doet van verkrachting. Dat is ook niet dagelijks in het nieuws ofzo.
Ik vind het absurd dat een land als Qatar een WK mag organiseren en geen enkel land ook maar een boycot overweegt.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima. Maar stop met dat gezeik over Qatar. Hun land en hun regels. Respecteer je dat niet? Dan zijn dit de gevolgen.
Dat is gewoon normaal in dat soort landen. Dus gaan normale mensen er niet heen.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:56 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet slim? Ik geloof trouwens ook niet dat zodra je je gaat inlezen over dat land, er staat dat zodra je bent verkracht jij wordt opgepakt.
Oh, mijn fout dan, ik dacht dat door dequote:Op zondag 12 juni 2016 10:56 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet slim? Ik geloof trouwens ook niet dat zodra je je gaat inlezen over dat land, er staat dat zodra je bent verkracht jij wordt opgepakt.
Dat is een hele andere discussie? Dan gaat NL toch niet? Dan maak je een statement.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het absurd dat een land als Qatar een WK mag organiseren en geen enkel land ook maar een boycot overweegt.
http://www.ad.nl/sport/du(...)s-in-qatar~a2016c45/
4000 doden is de prognose. Dodelijker dan 9/11, Staat los van het feit dat verkracht worden strafbaar is, en meer van dat soort rare hersenspinsels aldaar.
Van alcohol drinken tot daar aan toe, maar ik verwacht van een 22 jarige Nederlands popje nou niet dat zij de islamitische wetgeving kent van een Sharia land.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:53 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik ben ook 22, geen idee dat je daar geen alcohol mag drinken en opgepakt wordt als je aangifte doet van verkrachting. Dat is ook niet dagelijks in het nieuws ofzo.
Goed voorbeeld voor de andere domme hoeren.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Van alcohol drinken tot daar aan toe, maar ik verwacht van een 22 jarige Nederlands popje nou niet dat zij de islamitische wetgeving kent van een Sharia land.
"Ja ze zij daar streng, hihihi" meer niet.
Jij weet toch ook dat daar harde wetten zijn en men niet vrouwvriendelijk is? Mijn broer ging er pas heen met twee kinderen. Ik word dan niet zonder reden heel boos. Hij vond het ook niets.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:57 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan nog denk ik niet dat er staat over verkrachting dat je zelf wordt opgepakt. En je gaat er ook niet vanuit dat je wordt verkracht, dus je zoekt het ook niet specifiek op lijkt me.
Dan ben je heel naief en moet je naar Frankrijk gaan als iemand van 22.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Van alcohol drinken tot daar aan toe, maar ik verwacht van een 22 jarige Nederlands popje nou niet dat zij de islamitische wetgeving kent van een Sharia land.
"Ja ze zij daar streng, hihihi" meer niet.
quote:Op zondag 12 juni 2016 09:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan dus niet zomaar bij elk land. Ik kan ook niet gaan blowen midden in Jakarta en dan verwachten dat je door Nederland geholpen gaat worden. Bij Ebru gaat het om vrijheid van meningsuiting en Erdogon.
Stel he...ze is daadwerkelijk verkracht. Paniek slaat toe, eerste wat je doet is naar politie gaan. Volkomen logische redenering zou je zeggen..quote:Op zondag 12 juni 2016 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergaart toch eerst info alvorens je op het vliegtuig stapt? vooral naar dit soort landen. Zo naief is niet iedere jongere.
Daarom is het belangrijk te weten waar je bent.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stel he...ze is daadwerkelijk verkracht. Paniek slaat toe, eerste wat je doet is naar politie gaan. Volkomen logische redenering zou je zeggen..
Voor 22 jarige die voor het EERST alleen op vakantie is kan je niet verwachten dat zij na een verkrachting alle gevolgen van melding/rechtsgang in Qatar kan overzien.
Daarnaast is haar "vriendin" ook een kkteef zeg.
Ik ben met je eens, maar gun het haar niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed voorbeeld voor de andere domme hoeren.
Mja, maar dat over verkrachting is niet iets wat je bedenkt of wat 123 te vinden is. Daar ga je gewoon niet vanuit, want het is vrij verknipt wat mij betreft.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij weet toch ook dat daar harde wetten zijn en men niet vrouwvriendelijk is? Mijn broer ging er pas heen met twee kinderen. Ik word dan niet zonder reden heel boos. Hij vond het ook niets.
Ze blijft dom.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stel he...ze is daadwerkelijk verkracht. Paniek slaat toe, eerste wat je doet is naar politie gaan. Volkomen logische redenering zou je zeggen..
Voor 22 jarige die voor het EERST alleen op vakantie is kan je niet verwachten dat zij na een verkrachting alle gevolgen van melding/rechtsgang in Qatar kan overzien.
Want ik gun wel ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2016 11:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben met je eens, maar gun het haar niet.
Misschien is dat het probleem. Het denken dat de hele wereld hetzelfde is.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:04 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Mja, maar dat over verkrachting is niet iets wat je bedenkt of wat 123 te vinden is. Daar ga je gewoon niet vanuit, want het is vrij verknipt wat mij betreft.
Die heeft ze geweigerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:05 schreef Polenbatser het volgende:
Of ze dom is of niet doet er niet zo heel veel toe m.b.t. de hulp die ze aangeboden hoort te krijgen vanuit de ambassade.
22 he. niet 13. Als iemand zegt geen advocaat te willen houdt het op een gegeven moment op.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoereren of niet, er zit een 22jarige meisje 3 maanden in een streng islamitische staat vast zonder enige vorm van bijstand. Dit is sws al fout.
Je kan niet alles op haar afschuiven, ja ook zij verdient zelfbescherming en juridische ondersteuning. Zij had geen verklaringen af moeten leggen zonder bijstand van haar advocaat!
Ook al heeft ze die in beginsel afgewezen om wat voor reden dan ook.
Naja, als je er vanuit gaat dat je wel eens verkracht zou kunnen worden dan gaat geen vrouw meer naar buiten natuurlijk. Is m.i. niet iets waar je direct rekening mee houdt.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien is het probleem. Het denken dat de hele wereld hetzelfde is.
Die heeft gewoon iets meer hersens. Geen betere mores, maar wel wat meer verstand.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |