Ik las ergens dat zij bijstand weigerde.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat die bijstand ontbreekt is fout inderdaad. Die bijstand moet er sowieso komen,zoals die drugssmokkelende idioten ook krijgen. Maar voor meer dan dat zie ik in t geval van prostitutie de reden niet zo. Het 22-jarige meisje is namelijk ook een 22-jarige onafhankelijke, rechtsbekwame vrouw en in dat geval dus ook een crimineel. Heb ik geen greintje meer medelijden mee dan een drugsezel.
Ik las ergens dat zijn advocaten eerst heeft geweigerd? Volgens mij kwam dat vanuit NL ambassade in Qatarquote:Op zondag 12 juni 2016 10:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik las ergens dat zij bijstand weigerde.
Ja ik ook. Maar dat moet dan dus opnieuw aangeboden worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik las ergens dat zij bijstand weigerde.
Zij weigerde dat......volgens mij. Wat verwacht je meer.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik las ergens dat zijn advocaten eerst heeft geweigerd? Volgens mij kwam dat vanuit NL ambassade in Qatar
Hoe dom ben je als je naar zo'n land gaat en niets van de wetten en regels weet? Als je alcohol drinkt in zo'n land moet je ook instaan voor de gevolgen en helemaal in Qatar. Tis 100 x in het nieuws geweest hoe het daar rolt.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja maar komaan, 22 stimo..![]()
kijk alleen naar haar moeder. Ik denk niet dat zij een sociaal sterk achtergrond heeft.
Wat?!quote:Op zondag 12 juni 2016 10:48 schreef Odaiba het volgende:
Van de Nederlandse moslims hoeven we in ieder geval niks te verwachten...
En het dan zelf gaan regelen. Wel heel erg dom allemaal.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:48 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar dat moet dan dus opnieuw aangeboden worden.
Vermoed dat dat was toen ze het nog geheim hield voor haar moeder en dergelijke. Bang dat het langs die weg uitlekt ofzo. Of daar door iemand onder druk gezet.
Niet iedereen zit zo met z'n neus in het nieuws als wij hier. Genoeg 22 jarigen die op internet niet verder kijken dan Partyflock. Ik kan ze niet eens ongelijk geven trouwens.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je naar zo'n land gaat en niets van de wetten en regels weet? Als je alcohol drinkt in zo'n land moet je ook instaan voor de gevolgen en helemaal in Qatar. Tis 100 x in het nieuws geweest hoe het daar rolt.
Ja zij is behoorlijk dom, ook domme mensen moet je beschermen.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je naar zo'n land gaat en niets van de wetten en regels weet? Als je alcohol drinkt in zo'n land moet je ook instaan voor de gevolgen en helemaal in Qatar. Tis 100 x in het nieuws geweest hoe het daar rolt.
Vroeger werd je gewoon opgegeten door een leeuw als je dom bezig was, nu komen de instanties je redden.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:49 schreef Montelly het volgende:
Ook al heeft zij dat gedaan, je kan niet vanuit gaan dat een 22 jarige alle gevolgen van haar keuzes kan overzien in op dat moment. Ze had moeten worden bijgestaan.
Wel als je daar heen reist.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet iedereen zit zo met z'n neus in het nieuws als wij hier. Genoeg 22 jarigen die op internet niet verder kijken dan Partyflock. Ik kan ze niet eens ongelijk geven trouwens.
Dat gebeurt nog steeds wel. Om je gerust te stellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vroeger werd je gewoon opgegeten door een leeuw als je dom bezig was, nu komen de instanties je redden.
Prima als je nr Frankrijk gaat. Nu niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet iedereen zit zo met z'n neus in het nieuws als wij hier. Genoeg 22 jarigen die op internet niet verder kijken dan Partyflock. Ik kan ze niet eens ongelijk geven trouwens.
Prima. Maar stop met dat gezeik over Qatar. Hun land en hun regels. Respecteer je dat niet? Dan zijn dit de gevolgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja zij is behoorlijk dom, ook domme mensen moet je beschermen.
Nogmaals ze is volledig handelingsbekwaam en dus gaat de wet er wél vanuit dat ze de gevolgen van haar keuzes kan overzien. Niet alleen in haar geval, maar in alle andere gevallen waarin mensen zich in de nesten werken. Ze komt wat dat betreft dus niets tekort.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:49 schreef Montelly het volgende:
Ook al heeft zij dat gedaan, je kan niet vanuit gaan dat een 22 jarige alle gevolgen van haar keuzes kan overzien in op dat moment. Ze had moeten worden bijgestaan.
Ik ben ook 22, geen idee dat je daar geen alcohol mag drinken en opgepakt wordt als je aangifte doet van verkrachting. Dat is ook niet dagelijks in het nieuws ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie hier geen leeuwen hoor? Als je 10 pakkies sigaretten rookt per dag en lekker je iPhone abonnementje niet kan betalen dan heb ik liever dat een leeuw die persoon pakt maar nu krijg je schuldsanering ofzo als je dom bent, moet gewoon die leeuw sturenquote:Op zondag 12 juni 2016 10:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog steeds wel. Om je gerust te stellen.
Niet iedereen is even slim als jij.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:53 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik ben ook 22, geen idee dat je daar geen alcohol mag drinken en opgepakt wordt als je aangifte doet van verkrachting. Dat is ook niet dagelijks in het nieuws ofzo.
Oke, is mischien waar. Maar geef mij eens een overtuigende reden waarom twee jonde meiden naar Qatar op vakantie gaan en 1 daarvan ook nog liegt over het reisdoel tegen famillie en vrienden?quote:Op zondag 12 juni 2016 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je gaat wel even uitzoeken waar je op vakantie gaat neem ik aan?quote:Op zondag 12 juni 2016 10:53 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik ben ook 22, geen idee dat je daar geen alcohol mag drinken en opgepakt wordt als je aangifte doet van verkrachting. Dat is ook niet dagelijks in het nieuws ofzo.
Dat is toch juist niet slim? Ik geloof trouwens ook niet dat zodra je je gaat inlezen over dat land, er staat dat zodra je bent verkracht jij wordt opgepakt.quote:
Omdat ze die snelle olie moneys willen pakken togquote:Op zondag 12 juni 2016 10:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oke, is mischien waar. Maar geef mij eens een overtuigende reden waarom twee jonde meiden naar Qatar op vakantie gaan en 1 daarvan ook nog liegt over het reisdoel tegen famillie en vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |