quote:Op zondag 12 juni 2016 10:12 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het verhaal is raar, maar dat er types zijn die de fantast van Vlinderscrime gelogen is wel vrij sneu hoor. Ook echt dat het meisje niks met de zaak te maken wil hebben, spoorloos is verdwenen en het wel ff prima vindt dat een crimineel zulke info op z'n (erg betrouwbare....) site zet en dus een gesprek aangaat. Ja dag.
Maar een meisje die tegen haar omgeving liegt en meerdere keren haar verhaal wijzigt en met een vrij onbekende vriendin naar Dubai gaat, vind je wel betrouwbaar?quote:Op zondag 12 juni 2016 10:12 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het verhaal is raar, maar dat er types zijn die de fantast van Vlinderscrime gelogen is wel vrij sneu hoor. Ook echt dat het meisje niks met de zaak te maken wil hebben, spoorloos is verdwenen en het wel ff prima vindt dat een crimineel zulke info op z'n (erg betrouwbare....) site zet en dus een gesprek aangaat. Ja dag.
Tijdens het WK vliegen ook grote groepen prostituees in die goud geld verdienen aan de supporters.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:39 schreef Kaas- het volgende:
Straks tijdens het WK voetbal gaan er tientallen westerse vrouwen verkracht worden door de lokale bevolking en vervolgens brommen in de cel. Sterk staaltje PR weer van dat kutland.
Zonder Kees Jansma als beschermpappa is dat idd een reële mogelijkheidquote:Op zondag 12 juni 2016 10:11 schreef Toefjes het volgende:
Over 6 jaar, indien Nederland zich plaatst, ben ik benieuwd of mensen die nu geen medelijden met Laura hebben ook geen medelijden hebben als er 3 ongetrouwde spelers van het Nederlands elftal voor een paar jaar de bak in gaan in het vriendelijke oliestaatje.
Vreemd dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:12 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Of er geen medelijden is, is een draai die jij er nu aan geeft. Dat we ons niet massaal achter het (verhaal van) meisje scharen zoals we dat bij bijvoorbeeld Ebru Umar deden lijkt me niet zo vreemd.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:11 schreef Toefjes het volgende:
Over 6 jaar, indien Nederland zich plaatst, ben ik benieuwd of mensen die nu geen medelijden met Laura hebben ook geen medelijden hebben als er 3 ongetrouwde spelers van het Nederlands elftal voor een paar jaar de bak in gaan in het vriendelijke oliestaatje.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 12 juni 2016 10:25 schreef danos het volgende:
[..]
Zonder Kees Jansma als beschermpappa is dat idd een reële mogelijkheid![]()
Al lustte Kees er ook wel pap van, dus die zat zelf dan mogelijk al binnen no time vast, naja kon die iig vast de britsen in orde maken voor de jonguns
Nope, maar met gezond verstand begrijp je ook wel dat die 'Lisa' niet met die fantast heeft gepraat. En dat hij toevallig een Lisa op kinky heeft gevonden, eh ja... Ik denk dat er heel veel prostituees zijn die de naam Lisa gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar een meisje die tegen haar omgeving liegt en meerdere keren haar verhaal wijzigt en met een vrij onbekende vriendin naar Dubai gaat, vind je wel betrouwbaar?
De vraag is of die twee dingen hier een en hetzelfde zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:53 schreef Geralt het volgende:
Het maakt mij allemaal geen bal uit, maar ik vind het verschil tussen meisje is verkracht en zit nu in de bak omg wat erg en ow ze was een hoer eigen schuld dikke bult nogal treffend.
Dus omdat ze zichzelf hoereerde is het ineens allemaal prima. Juist ja.
Die man niet in elk geval.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar een meisje die tegen haar omgeving liegt en meerdere keren haar verhaal wijzigt en met een vrij onbekende vriendin naar Dubai gaat, vind je wel betrouwbaar?
Een hoer kun je ook verkrachten.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
De vraag is of die twee dingen hier een en hetzelfde zijn.
Als ze volledig los van haar hoerenpraktijken verkracht is, doet dat hoereren er niet zo toe.
Het lijkt er echter op dat het hoereren zelf fout is gegaan, zeker gezien de claims van de meneer in kwestie. Dat is geen verkrachting en kan ik bar weinig medelijden mee hebben. Bovendien is ze dan gezien de regelgeving in het land gewoon een crimineel gelijk aan die drugssmokkelende idioten die we her en der in de wereld vast hebben zitten.
Dan moeten we alle Nederlanders in het buitenland hierheen halen, waarom enkel haar en laten we anderen wel wegrotten in andere stinkstaten?quote:Op zondag 12 juni 2016 10:30 schreef Montelly het volgende:
De hoofdzaak nu is om Laura zsm in NL te krijgen. De hoe/wat/waarom zoeken wij hier in NL wel uit. Eerst Laura uit dat stinkstaat krijgen.
Dat kan dus niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dan moeten we alle Nederlanders in het buitenland hierheen halen, waarom enkel haar en laten we anderen wel wegrotten in andere stinkstaten?
Hoereren of niet, er zit een 22jarige meisje 3 maanden in een streng islamitische staat vast zonder enige vorm van bijstand. Dit is sws al fout.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
De vraag is of die twee dingen hier een en hetzelfde zijn.
Als ze volledig los van haar hoerenpraktijken verkracht is, doet dat hoereren er niet zo toe.
Het lijkt er echter op dat het hoereren zelf fout is gegaan, zeker gezien de claims van de meneer in kwestie. Dat is geen verkrachting en kan ik bar weinig medelijden mee hebben. Bovendien is ze dan gezien de regelgeving in het land gewoon een crimineel gelijk aan die drugssmokkelende idioten die we her en der in de wereld vast hebben zitten.
Madame is zelf ook volslagen ongeloofwaardig. Ze houdt feiten achter, zegt dat ze in Frankrijk is en legt verschillende verklaringen af. Daar geef ik dus ook geen cent voor.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:12 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de eerste optie:quote:
quote:Als ze volledig los van haar hoerenpraktijken verkracht is, doet dat hoereren er niet zo toe.
Dus iemand van 22 maakt wel erg veel fouten.....quote:Op zondag 12 juni 2016 10:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoereren of niet, er zit een 22jarige meisje 3 maanden in een streng islamitische staat vast zonder enige vorm van bijstand. Dit is sws al fout.
Je kan niet alles op haar afschuiven, ja ook zij verdient zelfbescherming en juridische ondersteuning. Zij had geen verklaringen af moeten leggen zonder bijstand van haar advocaat!
Ook al heeft ze die in beginsel afgewezen om wat voor reden dan ook.
Wie zijn billen brandt..quote:Op zondag 12 juni 2016 10:30 schreef Montelly het volgende:
De hoofdzaak nu is om Laura zsm in NL te krijgen. De hoe/wat/waarom zoeken wij hier in NL wel uit. Eerst Laura uit dat stinkstaat krijgen.
Kijk..bottom line, niemand weet hier wat er daadwerkelijk heeft afgespeeld, imho verdient zij gewoon voordeel van twijfel.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus iemand van 22 maakt wel erg veel fouten.....
Dat die bijstand ontbreekt is fout inderdaad. Die bijstand moet er sowieso komen,zoals die drugssmokkelende idioten ook krijgen. Maar voor meer dan dat zie ik in t geval van prostitutie de reden niet zo. Het 22-jarige meisje is namelijk ook een 22-jarige onafhankelijke, rechtsbekwame vrouw en in dat geval dus ook een crimineel. Heb ik geen greintje meer medelijden mee dan een drugsezel.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoereren of niet, er zit een 22jarige meisje 3 maanden in een streng islamitische staat vast zonder enige vorm van bijstand. Dit is sws al fout.
Je kan niet alles op haar afschuiven, ja ook zij verdient zelfbescherming en juridische ondersteuning. Zij had geen verklaringen af moeten leggen zonder bijstand van haar advocaat!
Ook al heeft ze die in beginsel afgewezen om wat voor reden dan ook.
Ja maar komaan, 22 stimo..quote:
Ook niet direct ons probleem. Al gun ik haar niets naars. Ze ging er wel zelf heen.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kijk..bottom line, niemand weet hier wat er daadwerkelijk heeft afgespeeld, imho verdient zij gewoon voordeel van twijfel.
Ik kan mij goed voorstellen dat je als 22jarige meisje dat vastgezet wordt in een streng islamitisch land van onmacht ook niet bepaald slim/tactisch kan handelen. Vergeet niet dat haar "vriendin" haar gelijk in steek gelaten heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |