Dat Nederland zich druk maakt om het vrije woord zoals in het geval van Ebru juich ik toe. Bij een meisje wat met prostitutie bij arabieren flink wil cashen heb ik toch een beetje m'n bedenkingen. Hetzelfde gevoel heb ik met mensen die met een aantal kilo's coke in Zuid Amerika tegen de lamp lopen. Natuurlijk laat je deze mensen niet helemaal barsten maar de insteek mag toch wel iets anders zijn.quote:
Dus omdat ze kennelijk een hoer is moet ze maar wegrotten in de bajes in zo een gaar kutland?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat Nederland zich druk maakt om het vrije woord zoals in het geval van Ebru juich ik toe. Bij een meisje wat met prostitutie bij arabieren flink wil cashen heb ik toch een beetje m'n bedenkingen. Hetzelfde gevoel heb ik met mensen die met een aantal kilo's coke in Zuid Amerika tegen de lamp lopen. Natuurlijk laat je deze mensen niet helemaal barsten maar de insteek mag toch wel iets anders zijn.
Eert goed lezen en dan reageren.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus omdat ze kennelijk een hoer is moet ze maar wegrotten in de bajes in zo een gaar kutland?
De frusti's gaan er hier vanuit dat ze een prostituee was, maar dat is niet gezegd.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:53 schreef Geralt het volgende:
Het maakt mij allemaal geen bal uit, maar ik vind het verschil tussen meisje is verkracht en zit nu in de bak omg wat erg en ow ze was een hoer eigen schuld dikke bult nogal treffend.
Dus omdat ze zichzelf hoereerde is het ineens allemaal prima. Juist ja.
Je vind ook dat er voor iemand die tegen de lamp loopt met een aantal kilo's coke alles uit de kast getrokken moet worden?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:53 schreef Geralt het volgende:
Het maakt mij allemaal geen bal uit, maar ik vind het verschil tussen meisje is verkracht en zit nu in de bak omg wat erg en ow ze was een hoer eigen schuld dikke bult nogal treffend.
Dat zegt hij toch niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus omdat ze kennelijk een hoer is moet ze maar wegrotten in de bajes in zo een gaar kutland?
Ik voel me aangesproken dus leg eens uit waarom ik nu ineens een frusti ben of is dat je doorsnee kwalificatie als je, je niet in een mening van iemand kan vinden?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
De frusti's gaan er hier vanuit dat ze een prostituee was, maar dat is niet gezegd.
Wat als het andere verhaal waar is, dat ze vrijwillige sex had maar dat die arabier niet zo slim was en niet doorhad dat ze een prostitue was. En vervolgens niet wou betalen?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:53 schreef Geralt het volgende:
Het heeft er wel alle schijn van. Jij gelooft het pas wanneer het Laura of haar moeder zelf bevestigd?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
De frusti's gaan er hier vanuit dat ze een prostituee was, maar dat is niet gezegd.
Klopt maar iedereen moet dezelfde basisbehandeling krijgen vanuit de NL overheid, dus we hoeven haar niet weg te laten rotten.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:54 schreef Jaroon het volgende:
Je moet niemand dit toewensen. Het is wel zo dat iemand zelf ergens voor kiest.
Je weet waar je bent. Dat is een keus al je volwassen bent.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:00 schreef danos het volgende:
[..]
Klopt maar iedereen moet dezelfde basisbehandeling krijgen vanuit de NL overheid, dus we hoeven haar niet weg te laten rotten.
Dat de politiek zich verder nogal selectief druk maakt over specifieke zaken is een gegeven. Onder druk van de media gaat iedereen opeens in de sensatiemodus zitten. Maar kijk naar die zaak van die man die onterecht vast zat op Mallorca, of die man die een absurde straf kreeg in de VS, daar heeft niemand zich echt over bekommerd, want politieke relatie was belangrijker. En dan bukken we liever dan dat we voor onze burgers staan.
De mannen die er vanuitgaan dat ze prostituee is, dat is nergens bewezen. De mannen die geloven dat de informatie op die site van Vlinderscrime waar is. Die Lisa wil er niks mee te maken hebben en zal zeker even met ene organisator van de site Vlinderscrime praten om te zeggen dat ze prostituee is.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken dus leg eens uit waarom ik nu ineens een frusti ben of is dat je doorsnee kwalificatie als je, je niet in een mening van iemand kan vinden?
Lijkt me niet. We staan als land voor de vrijheid van meningsuiting en dragen dat uit door mensen die daarvoor in het buitenland vastzitten te ondersteunen of onze sympathie te betuigen. Ook als deze mensen niet de NL nationaliteit hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:00 schreef danos het volgende:
[..]
Klopt maar iedereen moet dezelfde basisbehandeling krijgen vanuit de NL overheid, dus we hoeven haar niet weg te laten rotten.
Dat de politiek zich verder nogal selectief druk maakt over specifieke zaken is een gegeven. Onder druk van de media gaat iedereen opeens in de sensatiemodus zitten. Maar kijk naar die zaak van die man die onterecht vast zat op Mallorca, of die man die een absurde straf kreeg in de VS, daar heeft niemand zich echt over bekommerd, want politieke relatie was belangrijker. En dan bukken we liever dan dat we voor onze burgers staan.
Ik geloof het niet als eeen of andere fantast van een website het zegt neequote:Op zondag 12 juni 2016 09:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het heeft er wel alle schijn van. Jij gelooft het pas wanneer het Laura of haar moeder zelf bevestigd?
Het verhaal is wel vreemd.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:05 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik geloof het niet als eeen of andere fantast van een website het zegt nee.
Je bent vrij om denken dat ze erheen gingen om cultuur op te snuiven. Mijn vraag is dan alleen welke cultuur?quote:Op zondag 12 juni 2016 10:05 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
quote:'Qatar heeft sterke zaak tegen Utrechtse Laura'
De 22-jarige Laura die in Qatar beschuldigd wordt van seks buiten het huwelijk, wacht een lastige zaak. De vrouw zit al maanden vast en het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de moeder van Laura laten weten dat justitie in Qatar 'een sterke zaak heeft op grond van een gedegen vooronderzoek'. Dat meldt De Telegraaf.
Het vooronderzoek waar Buitenlandse Zaken naar verwijst, bestaat uit onderzoek door een arts, getuigenverklaringen en mogelijke camerabeelden.
Er zou nog geen officiële tenlastelegging zijn. Morgen dient de zaak tegen de Utrechtse.
Volgens het ministerie helpt het niet mee dat Laura zelf moslima is. ,,Het beeld is ontstaan dat Laura vrijwillige seks had met de medeverdachte, die ook is aangeklaagd en eveneens moslim is", aldus Buitenlandse Zaken.
Versies
De Utrechtse zou in maart meerdere versies hebben verteld over de seks in het appartement in Doha, zo zou ze een keer hebben gezegd dat het vrijwillig was en een andere keer dat het haar om geld te doen was. De vrouw deed aangifte met het verhaal dat ze verkracht was.
Haar familie wist niet dat de vrouw in Qatar verbleef. Laura vertelde dat ze op vakantie ging naar Frankrijk, maar in plaats daarvan is ze met een vriendin stiekem doorgereisd naar Qatar.
Haar moeder ontvangt stelselmatig telefoontjes van de familie van de dader. ,,Ze willen dat ik instem om hem met mijn dochter te laten trouwen.''
http://www.ad.nl/utrecht/(...)htse-laura~ae485cc4/
Een meisje gaat met haar vriendin die in de prostitutie werkt naar Qatar terwijl ze tegen haar omgeving vertelt naar Frankrijk te gaan. Dit houdt ze zelfs vol nadat ze in Qatar in de bak zit. Haar vriendin hult zich in stilzwijgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:05 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hedonisme? :^)quote:Op zondag 12 juni 2016 10:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan alleen welke cultuur?
Het verhaal is raar, maar dat er types zijn die de fantast van Vlinderscrime gelogen is wel vrij sneu hoor. Ook echt dat het meisje niks met de zaak te maken wil hebben, spoorloos is verdwenen en het wel ff prima vindt dat een crimineel zulke info op z'n (erg betrouwbare....) site zet en dus een gesprek aangaat. Ja dag.quote:
Waarop baseer je dat het fantast is? Op de reacties van zijn website?quote:Op zondag 12 juni 2016 10:05 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |