Iets meer een denker dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lisa was zo slim om zsm Dubai te verlaten en terug te keren naar Nederland. En totdat deze
heisa rondom Laura in de publiciteit kwam, stond Lisa gewoon vrij en blij op kinky.nl dus dit icm het feit dat ze verschillende media heeft aangegeven dat ze zich afzijdig wil houden, vermoed ik dat ze druk bezig is/was om haar kostje te verdienen. Rekeningen blijven binnenkomen en voor niets gaat de zon op!
Misdaadjournalist.nl en vlinderscrime.nlquote:Op zondag 12 juni 2016 08:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, kinky foto's zijn van vermeende Lisa..maar daar wil ik uitsluitsel over hebben dat dit echt zo is
Dat kan niet zomaar als je de wetten daar hebt overtreden.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:55 schreef Montelly het volgende:
Hoe dan ook, Laura moet zsm terug naar NL worden gerepatrieerd, je wenst niemand verblijf in zon stinkland toe.
Heb vooral te doen met haar moeder
Ik kan mij ook niet voorstellen dat zij zich met de zaak moet gaan bemoeien mocht zij daadwerkelijk een hoer zijn. Dit zal Laura's rechtspositie alleen maar verder ondermijnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lisa was zo slim om zsm Dubai te verlaten en terug te keren naar Nederland. En totdat deze
heisa rondom Laura in de publiciteit kwam, stond Lisa gewoon vrij en blij op kinky.nl dus dit icm het feit dat ze verschillende media heeft aangegeven dat ze zich afzijdig wil houden, vermoed ik dat ze druk bezig is/was om haar kostje te verdienen. Rekeningen blijven binnenkomen en voor niets gaat de zon op!
En die zou dan in een media circus terecht komen zonder nut.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet voorstellen dat zij zich met de zaak moet gaan bemoeien mocht zij daadwerkelijk een hoer zijn. Dit zal Laura's rechtspositie alleen maar verder ondermijnen.
Dus miss verstandig dat Lisa nu afstand houd van de zaak.
Los van dat, voor Ebru werd ook alles uit de kast gehaald dus verwacht ik hier niet anders. Laura is pas 22, wij kunnen niet in haar leven kijken en wat er allemaal bij haar afspeelt en waarom zij tot bepaalde stappen is gekomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar als je de wetten daar hebt overtreden.
Dat kan dus niet zomaar bij elk land. Ik kan ook niet gaan blowen midden in Jakarta en dan verwachten dat je door Nederland geholpen gaat worden. Bij Ebru gaat het om vrijheid van meningsuiting en Erdogon.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Los van dat, voor Ebru werd ook alles uit de kast gehaald dus verwacht ik hier niet anders. Laura is pas 22, wij kunnen niet in haar leven kijken en wat er allemaal bij haar afspeelt en waarom zij tot bepaalde stappen is gekomen.
Eerst meisje hier naartoe halen, dan alles uitzoeken.
Wat moet je ermee. De man zit in de prostitutie. Volgens iemand hier.......quote:Op zondag 12 juni 2016 09:09 schreef vincenzo78 het volgende:
http://vlinderscrime.nl/nieuws/nieuws-uur-slecht-op-de-hoogte/
Het was meer ter bevestiging van de laatste feiten.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat moet je ermee. De man zit in de prostitutie.
Maar het is niet echt van belang. Net als de man zelf.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het was meer ter bevestiging van de laatste feiten.
Heb nog steeds mijn bedenkingen, hoeveel Lisa's zitten er wel niet op kinky komaan zeg.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:09 schreef vincenzo78 het volgende:
http://vlinderscrime.nl/nieuws/nieuws-uur-slecht-op-de-hoogte/
Oh ik snap het al. Een crimineel is per definitie onbetrouwbaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar het is niet echt van belang. Net als de man zelf.
Iemand schreef het. Ik weet niet of jij het was.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Slaat dat op mij? En zo ja waarom val je mij aan? Ik probeer me aan de feiten te houden.
Nee. De informatie is niet belangrijk. Wat maakt Lisa nu nog uit?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh ik snap het al. Een crimineel is per definitie onbetrouwbaar.
Met een land als Qatar wenst ik jou daar veel succes bij. Waarschijnlijk is een huwelijk met de vermeende dader datgene wat dit meisje vrij zal pleiten. Hup, in de zwarte lappendoeken en veel kinderen baren.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Los van dat, voor Ebru werd ook alles uit de kast gehaald dus verwacht ik hier niet anders. Laura is pas 22, wij kunnen niet in haar leven kijken en wat er allemaal bij haar afspeelt en waarom zij tot bepaalde stappen is gekomen.
Idd, wat Lisa nu naar voren zal brengen dient geen enkel belang. Tenzij Lisa een net meisje is die het hele verhaal van verkrachting kan bevestigen maar dat zal wel niet als je besluit om je niet meer in te mengen en in Nederland verder niks met de ontstane situatie te doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. De informatie is niet belangrijk. Wat maakt Lisa nu nog uit?
Alsof die serieus genomen zal worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd, wat Lisa nu naar voren zal brengen dient geen enkel belang. Tenzij Lisa een net meisje is die het hele verhaal van verkrachting kan bevestigen maar dat zal wel niet als je besluit om je niet meer in te mengen en in Nederland verder niks met de ontstane situatie te doen.
De Nederlandse staat als pooier:quote:Op zondag 12 juni 2016 09:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
En de staat is dan pooier?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
De Nederlandse staat als pooier:
Meisje gaat naar Qatar om centjes binnen te harken. Klant weigert te betalen. Meisje doet aangifte van verkrachting. Nederlandse staat komt haar redden.
Je kan je ook afvragen waarom de groep Bontes nu pas stampij maakt? Laten we die ook maar uit hun functie verwijderen.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:09 schreef Idisrom het volgende:
Uit Elsevier:
.........Ook Groep Bontes/Klaveren dient Kamervragen in. ‘Hoe is het mogelijk dat deze vrouw nog steeds vastzit en wat heeft u sinds maart gedaan om haar terug naar Nederland te halen?’, vraagt de tweemansfractie zich af. Ook willen ze dat de ambassadeur van Qatar uit zijn functie wordt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |