Voorspel kan wel goedkoper toch? Het hoeft niet all-the way. Dus kan wel 90% vanaf.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hongarije lukt ook prima, betere vlucht mogelijkheden met R'dam airport.
Er gelden andere regels voor toeristische gebieden en compounds. Daar wordt wel alcohol gedronken en zijn andere regels wat meer aangepast op de westerse maatstaven.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:26 schreef Injetta het volgende:
Hoe moet dat in godsnaam met dat WK daar?
Gaan ze dan iedereen oppakken die dronken is, te bloot is gekleed, ongetrouwd op een hotelkamer slaapt?
Hebben ze ooit wel eens gekeken naar wat er aan supporters en toeristen een land komen overspoelen?
Hoe kan dat land de WK organiseren?
Geen zorgen, ik zal met uiterste zorg, kunde en souplesse ervoor zorgen dat er ruimschoots compensatie plaats zal vinden. Leg die zweep maar bij de voordeur. Zet er meteen 10L minerale olie bij, het leer is vast wat uitgedroogd. Trouwens, als iemand nog ideeën heeft voor het modificeren van mijn Hazmat Level AAA+ pak met een uitschuifbare (55cm+) aanraak-sensitieve, frictieloze en biologisch-veilige barrière gelokaliseerd tussen mijn navel en bovenbenen dan hoor ik dat graag.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Prima!
Zorg goed voor die zweepslaagwonden of zal ze die ¤ 30 000,- in een keer kunnen aftikken?
Gek dat ze trouwens d'r site offline heeft gehaald. Simpelweg even lokatie aanpassen en haar onderneming rendeert de pan uit daar in de bak. En echte ondernemer is het niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:07 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Lekker hey? Ik wil mij ook over haar ontfermen.
Bespaar je de moeite, deze is allang terug in NL.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:07 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij per direct fondsen werven en een werkteam samenstellen om deze volstrekt hulpeloze en schattige jonge dame zo snel mogelijk terug naar Nederland te halen alwaar ik mijzelf persoonlijk en onbaatzuchtig zal ontfermen over haar welzijn in mijn speciaal daarvoor ingerichte en aangereikte safe-house.
Waneer sta jij ingepland? Ik kreeg voicemail.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, deze is allang terug in NL.
Dit soort wijven is tijdens een relatie al aan het uitkijken naar een vent met een dikkere portemonnee. Begrijp niet wat je daar in zietquote:Op zondag 12 juni 2016 01:07 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij per direct fondsen werven en een werkteam samenstellen om deze volstrekt hulpeloze en schattige jonge dame zo snel mogelijk terug naar Nederland te halen alwaar ik mijzelf persoonlijk en onbaatzuchtig zal ontfermen over haar welzijn in mijn speciaal daarvoor ingerichte en aangereikte safe-house.
Publiciteitsstunt gone wrong?quote:Op zondag 12 juni 2016 01:43 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zal met uiterste zorg, kunde en souplesse ervoor zorgen dat er ruimschoots compensatie plaats zal vinden. Leg die zweep maar bij de voordeur. Zet er meteen 10L minerale olie bij, het leer is vast wat uitgedroogd. Trouwens, als iemand nog ideeën heeft voor het modificeren van mijn Hazmat Level AAA+ pak met een uitschuifbare (55cm+) aanraak-sensitieve, frictieloze en biologisch-veilige barrière gelokaliseerd tussen mijn navel en bovenbenen dan hoor ik dat graag.
[..]
Gek dat ze trouwens d'r site offline heeft gehaald. Simpelweg even lokatie aanpassen en haar onderneming rendeert de pan uit daar in de bak. En echte ondernemer is het niet.Marketingtechnisch is het natuurlijk ook een flater. Met zoveel exposure in de Nederlandse media had je dit natuurlijk fantastisch uit kunnen bouwen. Zelfs het LinkedIn profiel is niet geüpdatet. Gelukkig wil de fiscus haar vast wel helpen met haar administratie de komende periode.
Dit loopt op zoveel gebieden totaal uit de hand zeg.![]()
Denk niet dat ze daarover heeft nagedacht.quote:
Kijk maar uit, staat ze voor je deur met d'r koffer.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:43 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zal met uiterste zorg, kunde en souplesse ervoor zorgen dat er ruimschoots compensatie plaats zal vinden. Leg die zweep maar bij de voordeur. Zet er meteen 10L minerale olie bij, het leer is vast wat uitgedroogd. Trouwens, als iemand nog ideeën heeft voor het modificeren van mijn Hazmat Level AAA+ pak met een uitschuifbare (55cm+) aanraak-sensitieve, frictieloze en biologisch-veilige barrière gelokaliseerd tussen mijn navel en bovenbenen dan hoor ik dat graag.
[..]
Gek dat ze trouwens d'r site offline heeft gehaald. Simpelweg even lokatie aanpassen en haar onderneming rendeert de pan uit daar in de bak. En echte ondernemer is het niet.Marketingtechnisch is het natuurlijk ook een flater. Met zoveel exposure in de Nederlandse media had je dit natuurlijk fantastisch uit kunnen bouwen. Zelfs het LinkedIn profiel is niet geüpdatet. Gelukkig wil de fiscus haar vast wel helpen met haar administratie de komende periode.
Dit loopt op zoveel gebieden totaal uit de hand zeg.![]()
Misschien, of het is een cliffhanger totdat de livestreams morgen online gaan.quote:
Mijn deur van de quarantaine staat altijd open voor deze hulpeloze ziel.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk maar uit, staat ze voor je deur met d'r koffer.
Een vrouw die haar vuist in een Arabische anus heeft gehad..quote:Op zondag 12 juni 2016 01:52 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Waneer sta jij ingepland? Ik kreeg voicemail.
Hoer die verkracht is. Beroepsrisico.quote:Op zondag 12 juni 2016 03:59 schreef xaban06 het volgende:
Voor Ebru Unar werd er van alles opgetrommeld. Waarom voor deze dame niet? Ze is notabene verkracht.
Simpel, gast. De politiek gaat voor een deel ook mee met de media. Als dus veel media-aandacht is dan zijn de kansen voor zo'n meisje in een woestijnland veel beter dan als doodse stilte heerst. Gisteren is die aandacht pas op gang gekomen in de Nederlandse media. Vandaag is het alweer opgepikt door internationale media als BBC en Washington Post en andere grote mediaconcerns. Morgen krijgen ze het heet (haha, heet in de arabische woestijn hehe) in de zandbak en maandag krijgt ze te horen dat ze vrij is om te gaan. Laat dit een les zijn voor alle dames: in de arabische woestijn ben je niks waard.quote:Op zondag 12 juni 2016 03:59 schreef xaban06 het volgende:
Voor Ebru Unar werd er van alles opgetrommeld. Waarom voor deze dame niet? Ze is notabene verkracht.
Waarom?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet het streng bestraft worden zulke uitwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |