abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162934631
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hongarije lukt ook prima, betere vlucht mogelijkheden met R'dam airport.
Voorspel kan wel goedkoper toch? Het hoeft niet all-the way. Dus kan wel 90% vanaf.
pi_162934689
Hoe moet dat in godsnaam met dat WK daar?
Gaan ze dan iedereen oppakken die dronken is, te bloot is gekleed, ongetrouwd op een hotelkamer slaapt?

Hebben ze ooit wel eens gekeken naar wat er aan supporters en toeristen een land komen overspoelen?

Hoe kan dat land de WK organiseren?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 12 juni 2016 @ 01:29:36 #53
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162934713
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:26 schreef Injetta het volgende:
Hoe moet dat in godsnaam met dat WK daar?
Gaan ze dan iedereen oppakken die dronken is, te bloot is gekleed, ongetrouwd op een hotelkamer slaapt?

Hebben ze ooit wel eens gekeken naar wat er aan supporters en toeristen een land komen overspoelen?

Hoe kan dat land de WK organiseren?
Er gelden andere regels voor toeristische gebieden en compounds. Daar wordt wel alcohol gedronken en zijn andere regels wat meer aangepast op de westerse maatstaven.

Ga je het binnenland in, dan zijn de regels wat strenger.
Maar het is daar zo heet dat een beetje toerist niet verder komt dan het stadion, de bars en restaurants en het zwembad.
pi_162934832
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Prima!

Zorg goed voor die zweepslaagwonden of zal ze die ¤ 30 000,- in een keer kunnen aftikken?
Geen zorgen, ik zal met uiterste zorg, kunde en souplesse ervoor zorgen dat er ruimschoots compensatie plaats zal vinden. Leg die zweep maar bij de voordeur. Zet er meteen 10L minerale olie bij, het leer is vast wat uitgedroogd. Trouwens, als iemand nog ideeën heeft voor het modificeren van mijn Hazmat Level AAA+ pak met een uitschuifbare (55cm+) aanraak-sensitieve, frictieloze en biologisch-veilige barrière gelokaliseerd tussen mijn navel en bovenbenen dan hoor ik dat graag.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:07 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Lekker hey? Ik wil mij ook over haar ontfermen.
Gek dat ze trouwens d'r site offline heeft gehaald. Simpelweg even lokatie aanpassen en haar onderneming rendeert de pan uit daar in de bak. En echte ondernemer is het niet. :N Marketingtechnisch is het natuurlijk ook een flater. Met zoveel exposure in de Nederlandse media had je dit natuurlijk fantastisch uit kunnen bouwen. Zelfs het LinkedIn profiel is niet geüpdatet. Gelukkig wil de fiscus haar vast wel helpen met haar administratie de komende periode.

Dit loopt op zoveel gebieden totaal uit de hand zeg. :N

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 01:57:57 ]
pi_162934864
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:07 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik stel voor dat wij per direct fondsen werven en een werkteam samenstellen om deze volstrekt hulpeloze en schattige jonge dame zo snel mogelijk terug naar Nederland te halen alwaar ik mijzelf persoonlijk en onbaatzuchtig zal ontfermen over haar welzijn in mijn speciaal daarvoor ingerichte en aangereikte safe-house.
Bespaar je de moeite, deze is allang terug in NL.
pi_162934906
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite, deze is allang terug in NL.
Waneer sta jij ingepland? Ik kreeg voicemail. :P
  zondag 12 juni 2016 @ 01:57:37 #57
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162934945
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:07 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik stel voor dat wij per direct fondsen werven en een werkteam samenstellen om deze volstrekt hulpeloze en schattige jonge dame zo snel mogelijk terug naar Nederland te halen alwaar ik mijzelf persoonlijk en onbaatzuchtig zal ontfermen over haar welzijn in mijn speciaal daarvoor ingerichte en aangereikte safe-house.
Dit soort wijven is tijdens een relatie al aan het uitkijken naar een vent met een dikkere portemonnee. Begrijp niet wat je daar in ziet :')
pi_162934984
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:43 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Geen zorgen, ik zal met uiterste zorg, kunde en souplesse ervoor zorgen dat er ruimschoots compensatie plaats zal vinden. Leg die zweep maar bij de voordeur. Zet er meteen 10L minerale olie bij, het leer is vast wat uitgedroogd. Trouwens, als iemand nog ideeën heeft voor het modificeren van mijn Hazmat Level AAA+ pak met een uitschuifbare (55cm+) aanraak-sensitieve, frictieloze en biologisch-veilige barrière gelokaliseerd tussen mijn navel en bovenbenen dan hoor ik dat graag.

[..]

Gek dat ze trouwens d'r site offline heeft gehaald. Simpelweg even lokatie aanpassen en haar onderneming rendeert de pan uit daar in de bak. En echte ondernemer is het niet. :N Marketingtechnisch is het natuurlijk ook een flater. Met zoveel exposure in de Nederlandse media had je dit natuurlijk fantastisch uit kunnen bouwen. Zelfs het LinkedIn profiel is niet geüpdatet. Gelukkig wil de fiscus haar vast wel helpen met haar administratie de komende periode.

Publiciteitsstunt gone wrong?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 12 juni 2016 @ 02:12:04 #59
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162935034
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 02:04 schreef Montagui het volgende:

[..]

Denk niet dat ze daarover heeft nagedacht.

Hooguit gekeken of IS er zat, als ze Qatar op de kaart moet aanwijzen, zal ze niet weten waar het ligt
  zondag 12 juni 2016 @ 02:13:44 #60
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162935043
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:43 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

[..]

Kijk maar uit, staat ze voor je deur met d'r koffer.
pi_162935064
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 02:04 schreef Montagui het volgende:

[..]

Misschien, of het is een cliffhanger totdat de livestreams morgen online gaan.

quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 02:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kijk maar uit, staat ze voor je deur met d'r koffer.
Mijn deur van de quarantaine staat altijd open voor deze hulpeloze ziel.
pi_162935103
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:52 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Waneer sta jij ingepland? Ik kreeg voicemail. :P
Een vrouw die haar vuist in een Arabische anus heeft gehad..
Ik sla deze even over, dankje. :{w
pi_162935433
Je zal haar moeder zijn.
pi_162935558
Voor Ebru Unar werd er van alles opgetrommeld. Waarom voor deze dame niet? Ze is notabene verkracht.
  zondag 12 juni 2016 @ 04:15:19 #65
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_162935640
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 03:59 schreef xaban06 het volgende:
Voor Ebru Unar werd er van alles opgetrommeld. Waarom voor deze dame niet? Ze is notabene verkracht.
Hoer die verkracht is. Beroepsrisico.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_162935767
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 03:59 schreef xaban06 het volgende:
Simpel, gast. De politiek gaat voor een deel ook mee met de media. Als dus veel media-aandacht is dan zijn de kansen voor zo'n meisje in een woestijnland veel beter dan als doodse stilte heerst. Gisteren is die aandacht pas op gang gekomen in de Nederlandse media. Vandaag is het alweer opgepikt door internationale media als BBC en Washington Post en andere grote mediaconcerns. Morgen krijgen ze het heet (haha, heet in de arabische woestijn hehe) in de zandbak en maandag krijgt ze te horen dat ze vrij is om te gaan. Laat dit een les zijn voor alle dames: in de arabische woestijn ben je niks waard.
pi_162935893
Het wordt een steeds vreemder verhaal.

’Qatar heeft sterke zaak’
10 min geleden
AMSTERDAM - De 22-jarige Laura die al maanden in een cel in Qatar zit, wordt door justitie in Doha beschuldigd van overspel als ongehuwde vrouw en van drankmisbruik.

Buitenlandse Zaken heeft Laura’s moeder Marian bericht dat het Openbaar Ministerie in Qatar ’een sterke zaak heeft op grond van een gedegen vooronderzoek’. Laura zelf ontkent. De Utrechtse moslima zegt dat zij gedrogeerd is en door haar belager is verkracht op het dak van een appartementencomplex. Deze man, een Syriër, zit ook vast.

Justitie in Doha baseert zich volgens Buitenlandse Zaken op onderzoek door een arts, getuigenverklaringen en mogelijke camerabeelden.

’Het beeld is ontstaan dat Laura vrijwillige seks had met de medeverdachte, die ook is aangeklaagd en eveneens moslim is.’ De Syriër zegt dat Laura na de seks om geld vroeg. Toen hij weigerde te betalen, is zijn lezing, beroofde Laura hem van zijn telefoon en horloge. ’Die eigendommen nam hij vervolgens met enig geweld terug’, luidt de toelichting.

Het feit dat Laura zelf moslim is - wat door haar moeder wordt bevestigd - is volgens Buitenlandse Zaken ’een verzwarende factor’. Morgen moet de Utrechtse opnieuw voor de rechter verschijnen.

De Tweede Kamer wil het naadje van de kous weten van minister Koenders (Buitenlandse Zaken) over de zaak-Laura. VVD, PvdA, SP, CDA, D66, GroenLinks, CU en SGP hebben samen vragen ingediend bij minister Koenders. Zij willen van hem weten of het klopt dat de ambassade zonder opgaaf van reden recent een zitting aan zich voorbij heeft laten gaan. Ook willen ze opheldering over de vraag of Laura pas na drie weken werd bezocht door ambassadepersoneel. Volgens Buitenlandse Zaken is dat laatste sowieso onzin. „Op 14 maart werd Laura gearresteerd. Op de 16e hoorden wij ervan en op de 20e ging er iemand van de ambassade langs.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)_sterke_zaak___.html

Ze is zelf moslima.
pi_162935897
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 05:44 schreef Jaroon het volgende:

Ze is zelf moslima.
Dan moet het streng bestraft worden zulke uitwassen.
pi_162935899
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 05:49 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan moet het streng bestraft worden zulke uitwassen.
Waarom?
pi_162935900
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 05:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom?
De Koran zegt dat.
pi_162935902
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De Koran zegt dat.
Het is een kind en geen doodzonde. Maar wel een raar verhaal.
pi_162935907
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De Koran zegt dat.
pi_162935911
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 06:03 schreef George_Zina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Slaat nergens op.
  PR en moderator zondag 12 juni 2016 @ 06:17:47 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_162935917
My goodness. Verkracht of niet, ik zou wel 2x nadenken voor ik me ga melden bij de lokale politie in zo'n land ipv eerst de NL ambassade te bellen.
Je checkt toch eerst even wat de customs zijn in het land waar je 'cultuur gaat snuiven'?

Mooi kut voor d'r.
Fuck the EBU.
pi_162936051
Een vreemd rechtssysteem daar in Qatar.
Je wordt beroofd van je telefoon en van je horloge, en vervolgens wordt je ook nog vastgezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')