Alsof Bobbie op dat moment een vingertje naar binnen schoof.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:27 schreef Marcoss het volgende:
Jose toen ze zag dat het verschil op 3 seconden werd gezet
die kon het tempo niet meer volgen en stuurde weg.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:29 schreef ratatat het volgende:
2 RICHEZE Ariel Maximiliano
Zat Gaviria op zijn fiets? Of was die nergens te bekennen.
ing er me eerder over dat Sagan niet zo snel meer is sinds hij 3 keer zo breed is geworden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Want Gaviria heeft toch wel eens een keer Caleb Ewan verslagen.
Dat laatste.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:29 schreef ratatat het volgende:
2 RICHEZE Ariel Maximiliano
Zat Gaviria op zijn fiets? Of was die nergens te bekennen.
Gadverdamme, dat gezeik op Gesink ben ik wel helemaal zatquote:Op zondag 12 juni 2016 17:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gesink
Dit kan toch geen toeval meer zijn?
Waarom hebben NL'se renners altijd zoveel moeite om een twintigdal dagen achter elkaar op hun fiets te blijven zitten?
Steek geen energie in die trollen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat gezeik op Gesink ben ik wel helemaal zatSinds die 2 Tours, die hem geen goed gedaan hebben, krijg je bij elke val nu van hem nu dit. En dat terwijl hij helemaal niet veel valt, eigenlijk amper. Dat beeld is gewoon compleet verkeerd sinds die twee Tours, maar probeer dat dit soort aasgieren maar eens duidelijk te maken
MADquote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat gezeik op Gesink ben ik wel helemaal zat![]()
Zo, even uit je slof schieten als een baasquote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat gezeik op Gesink ben ik wel helemaal zatSinds die 2 Tours, die hem geen goed gedaan hebben, krijg je bij elke val nu van hem nu dit. En dat terwijl hij helemaal niet veel valt, eigenlijk amper. Dat beeld is gewoon compleet verkeerd sinds die twee Tours, maar probeer dat dit soort aasgieren maar eens duidelijk te maken
Ik heb weleens foto's gezien van hoe die idioot zijn val probeert te breken.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Punt bij Gesink is wel als hij valt, er gelijk iets stuk is...
Fotos welke fotos?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik heb weleens foto's gezien van hoe die idioot zijn val probeert te breken.
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:06 schreef showtimer het volgende:
Lammertink gevallen en schouder gebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |