Mag hopen dat ze nog snippers gaan strooien..........quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:10 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[ afbeelding ]
Trekt u allen wel goede schoenen aan
Ziet erger op de foto uit dan wat 't is...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze nog snippers gaan strooien..........
Ditquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:17 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ziet erger op de foto uit dan wat 't is...
Helaas niet in t 1ste vak, wel mooi plekje aan t hek
Hoe werkt zoiets normaal dan? En kun je daar ook lekker tegen een hek leunen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:00 schreef Hawkeye het volgende:
Toch nog 1e vak...![]()
Man, man wat was dat slecht geregeld... Vooraf al bandjes uitdelen, zo onhandig.
Ja, dat was dat Roll/Row Call gebeuren door de die-hard fans verzorgd en de security van Bruce werkt daar gewoon aan mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:00 schreef Hawkeye het volgende:
Toch nog 1e vak...![]()
Man, man wat was dat slecht geregeld... Vooraf al bandjes uitdelen, zo onhandig.
Yep, zelf ook via dat systeem in het voorste vak gekomen. Ik hoorde dat het een gigantische chaos was met binnenkomen door kapotte scanners e.d, bewijst maar weer dat zo'n systeem (doch niet perfect), de minst slechte wijze is om mensen in een vak te krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:50 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ja, dat was dat Roll/Row Call gebeuren door de die-hard fans verzorgd en de security van Bruce werkt daar gewoon aan mee.
Waar moest je heen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Leuk concert, echter de geluidskwaliteit was erbarmelijk. om nog maar niet te spreken over de aan en afvoer...schandalig.
Zal in de pit wel beter geweest zijn! Maar verderop echt waardeloos, zeker in het begin (waar ik de band er ook nog niet lekker in vond zitten...) Leek door de wind te zijn maar ook aan het eind nog niet perfect...maar vooral storend bij harde nummers, en dat zijn sowieso minder mijn favosquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:43 schreef Jumpstone het volgende:
Geluid slecht? Ik vond het geluid juist fenomenaal! Lekker hard zodat al die Bonnie StClaires om mij heen er niet bovenuit konden komen én deden ze het wel zoals bij Racing en Jungleland kregen ze wel van omstanders te horen dat ze stil moesten zijn.
Small Things verving Ties, daarnaast nog Jersey Girl wat echt een unicum is en ook nog eens Racing EN Jungleland in 1 set. Het was ook goed te merken dat het laatste optreden van Bruce 9 dagen geleden is. Wat was hij goed bij stem! Het viel me ook op dat heel veel publiek om mij heen de teksten kenden en heel veel meezong!
Van 1 tot 12 op mijn benen gestaan maar het was het waard! PinkPop was wel aardig in 2012, Nijmegen was al een stuk beter in 2013 maar dit was ook daar gewoon weer de overtreffende trap van!
Geen Stolen Car, Wreck on the Highway of Drive All Night maar wel heel veel ander goeds!
Op naar 9 juli!
Je weet dat bijna elke artiest zijn of haar tour vernoemt naar het laatste album wat ze uitgebracht hebben? Dat wil niet zeggen dat ze er alles van spelen. Ik ben met het je eens dat 5 nummers erg weinig is maar we hebben er veel moois voor terug gekregen én de sfeer, samen met het weer, was perfect!quote:Kondig het dan zo niet aan.
Vooral het de 1e 3 kwartier was het geluid slecht, heel schel, maar wat was het weer een top concert!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:39 schreef Norrage het volgende:
Zeer vetmaakt mijn vorige deceptie meer dan goed.
veel favorieten gespeeld
Maar dat geluid
wat slecht zeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |