ben nog laat zelfs vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, daar hebben we 'm. Op een werkwaardig vroeg tijdstip.
Gaan er alarmbellen af thuis als jouw naam genoemd wordt. Toch eens een keertje rond een uur of half zes de proef op de som nemen.
dat lijkt me nou ook weer niet verstandigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:54 schreef Drug het volgende:
[..]
in dat geval ben je weer mijn inspiratie
Niet verstandig, precies wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat lijkt me nou ook weer niet verstandig
in dat geval kan ik het alleen maar aanmoedigenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
[..]
Niet verstandig, precies wat ik nodig heb
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:57 schreef McGrath het volgende:
Jongens ik zag gisteren een kale man door het centrum skaten, heb je groene wieltjes nelis?
Kan me niet heugen jouw naam ooit te zien hebben verschijnen als je nog van de ochtend kunt spreken.quote:
Dan werd je of wakker van de nadorst of wakker om te pissen.quote:
laatste tijd in het weekend wel, al is dat verder niet heel positief aangezien ik het slapen meestal gewoon overslaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan me niet heugen jouw naam ooit te zien hebben verschijnen als je nog van de ochtend kunt spreken.
Aha. Dan lig je dadelijk dus weer drie nachten aan stuk door te maffen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
laatste tijd in het weekend wel, al is dat verder niet heel positief aangezien ik het slapen meestal gewoon oversla
als het niels niet is, is het vgm een trend aan het worden in rotterdam onder mannen van middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, hij ging alleen niet achteruit.
zoietsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Dan lig je dadelijk dus weer drie nachten aan stuk door te maffen.
Nee, all black.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:57 schreef McGrath het volgende:
Jongens ik zag gisteren een kale man door het centrum skaten, heb je groene wieltjes nelis?
Heb je geen patroon van vlammen op je wieltjes en of skates staan?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Willoow het volgende:
Kotsen in de trein
Terugkeren naar huis
Geen school
Niet leuk
Kutleven
??quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Willoow het volgende:
Kotsen in de trein
Terugkeren naar huis
Geen school
Niet leuk
Kutleven
Ha, willowtje!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:04 schreef Willoow het volgende:
Kotsen in de trein
Terugkeren naar huis
Geen school
Niet leuk
Kutleven
ohquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme al 4x gepoept vanmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |