ohquote:
STOFZUIGENquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MAAR HOE KRIJG JE HET DAN VAN DE GROND AF
was liever af dan dat ik stofzuigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt het meest vervelende klusje wat er is.
Vaatwassermensen begrijpen dit niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt het meest vervelende klusje wat er is.
ratten vreten t wel van de grondquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MAAR HOE KRIJG JE HET DAN VAN DE GROND AF
heb 5 jaar op mezelf gewoond hèquote:
Goedkoop dit zeg.quote:
afwas duurt 5 minuten echt niet erg ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vaatwassermensen begrijpen dit niet.
nieuwe kweekjes proberenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:48 schreef Amarantha het volgende:
3 maanden is wel erg lang. Ik heb het hooguit een week staan!
enige verschil tussen een week afwas en 3 maanden afwas is 2 maanden 3 weken afwasquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:48 schreef Amarantha het volgende:
3 maanden is wel erg lang. Ik heb het hooguit een week staan!
Omdat je van jezelf al zuigt zeker hahahaquote:
Huhquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar ik heb slaapbank en bed dus heb nooit smerig bed eigenlijk
awrgaerhaegahahahahahquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je van jezelf al zuigt zeker hahaha
watquote:
Wie zegt dat het staat te schimmelenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:49 schreef Chloroform het volgende:
Ja hoor, wel panisch worden van paar kruimels op de grond maar wel je vieze vaat een week laten beschimmelen
kutgeluid die kutstofzuigersquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man. Stofzuigen is wel minst erge.
nee hier is gewoon vaatwasserquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |