gwn jellyquote:
alsof jij tablet hebtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
is chiller met FOK!ken dan telefoon vind ik
mobiel is te klein, dit is optimaalquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tablet vind ik zulke ondingen
yesquote:
Was altijd al zo bij abo's.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je tegenwoordig pas na een week zien geloof ik
Nog beter is gewoon een pc/laptop.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
is chiller met FOK!ken dan telefoon vind ik
ja wat erin staat idd, maar nu gaat het tellertje ook pas na week omhoog geloof ikquote:
gevraagdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso krijg jij positieve note ;s
Ja precies of je veegt het gewoon van je bed af, dat kan gewoon, tenzij je incapabel bentquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik in bed gekruimeld heb verplaats ik voor het slapen gaan m'n kussen gewoon naar andere kant
nergens last van
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat erin staat idd, maar nu gaat het tellertje ook pas na week omhoog geloof ik
Vloer onder de kruimelsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies of je veegt het gewoon van je bed af, dat kan gewoon, tenzij je incapabel bent
MAAR HOE KRIJG JE HET DAN VAN DE GROND AFquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies of je veegt het gewoon van je bed af, dat kan gewoon, tenzij je incapabel bent
Gewoon weer optillen en op bed leggen haahquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MAAR HOE KRIJG JE HET DAN VAN DE GROND AF
ja maar ik heb slaapbank en bed dus heb nooit smerig bed eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jaja met je 3 maanden lang afwas laten staanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vloer onder de kruimelsIk hou gewoon niet van troep.
dat was ik denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja met je 3 maanden lang afwas laten staan
Afwas telt als decoratie.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt het meest vervelende klusje wat er is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |