Jazker. Ik vond dat Franse publiek wel tam hoor. Ja, twintig minuten voor tijd met het balletje rondspelen olé olé roepen, maar dat was het zo'n beetje.quote:
niet vrijwilligquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk jij ook geen WK of EK?
Ja, gelukkig zijn jullie altijd lief.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap het ook wel hoor, is ook gewoon zuur. Maar idd, valt niks aan te doen dus beter gwn lekker uitzieken nu
ja maar ja maarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat dachten wij gisteren ook toen jullie over piercings bezig waren.
Matig publiek inderdaad, zeker voor een 'thuis'wedstrijd. Hadden wel wat meer achter hun team mogen staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazker. Ik vond dat Franse publiek wel tam hoor. Ja, twintig minuten voor tijd met het balletje rondspelen olé olé roepen, maar dat was het zo'n beetje.
Staat wel wat online, maar niet genoeg. Maar ik ga de docent nog wel een zielig mailtje sturen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt dat wel. Zetten ze niet die hoorcolleges op internet, zo'n pfd-bestand? Of - dan heb je een moderne faculteit - nemen ze het op?
Ik haat 24/7quote:
Niet echt iets. Vroeger skateboarden, maar dat doe ik ook al jaren niet meer. Om te kijken sws eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor sport hou jij wel van?
boksquote:
Ik denk dat jij er ook rustig zelf uitkomt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Staat wel wat online, maar niet genoeg. Maar ik ga de docent nog wel een zielig mailtje sturen.
noem je me nou een wijf :squote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Maar zijn voornamelijk vrouwen.
Zwitserland is zo slecht nog niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eerst nog even Albanië - Zwitserland doorslikken, maar Engeland - Rusland verwacht ik wel wat van.
En kijk echt uit naar België Italië
Zwitserland wordt echt genietenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eerst nog even Albanië - Zwitserland doorslikken, maar Engeland - Rusland verwacht ik wel wat van.
Ik hoop dat Italië wint want belgen hebben vaak de neiging naast hun schoenen te gaan lopen na een succesje.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat België ook niet heel veel paraat gaat maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoop dat Italië wint want belgen hebben vaak de neiging naast hun schoenen te gaan lopen na een succesje.
Neehquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er ook rustig zelf uitkomt.
Maar dat ook ja, als het een goede docent is, is hij ongetwijfeld niet te beroerd om het een en het ander te verduidelijken
Griekenland hierquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok. Ik overweeg Madeira deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |