je dacht zeker dat ie alleen een note zou krijgen toen je op de TR knop kliktequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh jezus weet niet eens dat ie geband was
hij had toch gepost in dat topic over GoT van je, die post is verwijderd en toen had ie banquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh jezus weet niet eens dat ie geband was
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aber kan dit beamen.. sowieseo vind ik dat je in een fris bed hoort te slapen en dus elders dient te computeren
ik zit of lig gewoon op mijn dekens, altijd fris altijd fruitigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aber kan dit beamen.. sowieseo vind ik dat je in een fris bed hoort te slapen en dus elders dient te computeren
yesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit of lig gewoon op mijn dekens, altijd fris altijd fruitig
ja sorry dat ik geen ruimte heb in mijn kamer voor een bureau die uit elkaar valtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
deed jij maar eens wat meer dingen dan zakte je misschien niet door je bed met dat vette lijf van je
het bureau datquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry dat ik geen ruimte heb in mijn kamer voor een bureau die uit elkaar valt
Geen idee, zeg nooit nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga jij dat ook doen?gwn nelis leef toch
En nu zijn je lakens rood?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vanochtend ook nog een bord spaghetti op mijn bed gegeten, niks mis mee
Misschien in Huize Spekmans nietquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan 24/7 teknofeesten geven?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laten we gaan kraken met zn allen
vies, maar ik respecteer jequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb al een huisquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laten we gaan kraken met zn allen
zeker taylor swiftquote:
niet gedaan sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je dacht zeker dat ie alleen een note zou krijgen toen je op de TR knop klikte
heb je wel door hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |