En nu zijn je lakens rood?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vanochtend ook nog een bord spaghetti op mijn bed gegeten, niks mis mee
Misschien in Huize Spekmans nietquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan 24/7 teknofeesten geven?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laten we gaan kraken met zn allen
vies, maar ik respecteer jequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb al een huisquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laten we gaan kraken met zn allen
zeker taylor swiftquote:
niet gedaan sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je dacht zeker dat ie alleen een note zou krijgen toen je op de TR knop klikte
heb je wel door hoor
ben je nou srsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is daar vies aan als je niks op je bed laat vallen
teknoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vergekelen met techno is dat het beste van het beste
Geloof er niks van eigenlijk, want om 18:00 komt hij altijd met de mededeling dat mamma roept om te etenquote:
ik zei vanochtend, er stond nog spaghetti in de koelkast dus vol bord in de magnetron geflikkerdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geloof er niks van eigenlijk, want om 18:00 komt hij altijd met de mededeling dat mamma roept om te eten
Ik geef altijd frisfeestjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Hplc heeft al een kraakpand, nice nice
Zeker stiekem als iedereen nog op bed ligtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei vanochtend, er stond nog spaghetti in de koelkast dus vol bord in de magnetron geflikkerd
waar woon jij dat je stiekem moet doen als je wil etenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker stiekem als iedereen nog op bed ligt
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steedsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
hermann wrm claim je niet gewoon kamer van een van je broers die zijn toch uit huis?
In Hilversumquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar woon jij dat je stiekem moet doen als je wil eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |