die dikke pens van m is slecht voor zn rugquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
is sws kanjerslecht voor je rug en shit mang
waarom zou je oud zijnquote:
Chlooroxide?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is jouw mening en die kan me aan de kont oxideren
huehuequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
wisten jullie dat soap engels is voor zeep
best grappig toch haha he
ja maar de hele fucking dag op bed liggen zal het niet beter maken denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die dikke pens van m is slecht voor zn rug
ik lig alleen als ik series kijk weeniequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar de hele fucking dag op bed liggen zal het niet beter maken denk ik
ja heb ik het weer gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is geband en deadprez gaf jou de schuld
ja die, alleen dat speelden ze nu nietquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch die band van dat nummer Livin' on a prayer?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch die band van dat nummer Livin' on a prayer?
oh jezus weet niet eens dat ie geband wasquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is geband en deadprez gaf jou de schuld
aber kan dit beamen.. sowieseo vind ik dat je in een fris bed hoort te slapen en dus elders dient te computerenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar de hele fucking dag op bed liggen zal het niet beter maken denk ik
wel eens met de sepoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
KLB / Een misantroop zijn
Hehe eindelijk een waardig KLB'er
deed jij maar eens wat meer dingen dan zakte je misschien niet door je bed met dat vette lijf van jequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je maar ophouden met dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |