nee klik nergens meer op het is overquote:
mongooltje dat altijd liep te janken over zijn studies en zijn creditcards waarmee hij elke maand in het rood stond terwijl hij wel nog 5x op vakantie moest en zoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me wel iets maar het is mij niet helemaal duidelijk.
zoek diep in je hart de kracht om me te vergeven :$quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
altijd maar haten ik post gewoon leuk muziekje joh kutkind
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
#BringBlauweTijgerBack
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep. nvrfrgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutmuziekquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:55 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
post jij eens muziekje :squote:
oh ja iddquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij parkeerde eens een auto in een sloot of zo in Duitsland
Knap was dat wel
Netjes, uitkijken voor de groene draakquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ja zo dusss 5 bier en ik ben loesoe man man man
die dm van je was wel lekker duidelijk manquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Slappelingquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ja we zaten beetje te kloten op gegeven moment en maatje houdt me in zoeen greep en toen kwam ik los en toen gooide ik hem over tafel heen die tjokvol stond. bijna matten daarnaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
die dm van je was wel lekker duidelijk man
haha wat een ouwe lulquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja we zaten beetje te kloten op gegeven moment en maatje houdt me in zoeen greep en toen kwam ik los en toen gooide ik hem over tafel heen die tjokvol stond. bijna matten daarna
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja we zaten beetje te kloten op gegeven moment en maatje houdt me in zoeen greep en toen kwam ik los en toen gooide ik hem over tafel heen die tjokvol stond. bijna matten daarna
ik las zoengreepquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goed verhaalquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
jaa maar iedereen zei zo van gooi hem ng gooi hem
nja dus dat
NG ook echtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
jaa maar iedereen zei zo van gooi hem ng gooi hem
nja dus dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |