Slappelingquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ja zo dusss 5 bier en ik ben loesoe man man man
ja we zaten beetje te kloten op gegeven moment en maatje houdt me in zoeen greep en toen kwam ik los en toen gooide ik hem over tafel heen die tjokvol stond. bijna matten daarnaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
die dm van je was wel lekker duidelijk man
haha wat een ouwe lulquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ja zo dusss 5 bier en ik ben loesoe man man man
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja we zaten beetje te kloten op gegeven moment en maatje houdt me in zoeen greep en toen kwam ik los en toen gooide ik hem over tafel heen die tjokvol stond. bijna matten daarna
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja we zaten beetje te kloten op gegeven moment en maatje houdt me in zoeen greep en toen kwam ik los en toen gooide ik hem over tafel heen die tjokvol stond. bijna matten daarna
ik las zoengreepquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goed verhaalquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
jaa maar iedereen zei zo van gooi hem ng gooi hem
nja dus dat
NG ook echtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
jaa maar iedereen zei zo van gooi hem ng gooi hem
nja dus dat
sry hoor :squote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik ga hier mn echte naam niet neerzetten ei
Geeft niet, Peterquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
watjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik welquote:
ahaha dikkequote:
geen grapquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we weten allemaal dat je overdrijft
bemoei je met je eigen zaken stuk verdrietquote:
maar geen wiet is wel trekte klacht jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook niet vind niet eens erg
hou je bek joh, vieze pepslikkerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken stuk verdriet
zal jou eens laten slikkenquote:
begrijpelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:11 schreef NoelGallagher het volgende:
beetje op tijd slapen toch, morgen beetje fit zijn toch
ja :s vet irritantquote:
trustennquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Slaap lekker allemaal! Behalve hermann, want die heeft geen bed, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |