ben je nou srsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is daar vies aan als je niks op je bed laat vallen
teknoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vergekelen met techno is dat het beste van het beste
Geloof er niks van eigenlijk, want om 18:00 komt hij altijd met de mededeling dat mamma roept om te etenquote:
ik zei vanochtend, er stond nog spaghetti in de koelkast dus vol bord in de magnetron geflikkerdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geloof er niks van eigenlijk, want om 18:00 komt hij altijd met de mededeling dat mamma roept om te eten
Ik geef altijd frisfeestjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Hplc heeft al een kraakpand, nice nice
Zeker stiekem als iedereen nog op bed ligtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei vanochtend, er stond nog spaghetti in de koelkast dus vol bord in de magnetron geflikkerd
waar woon jij dat je stiekem moet doen als je wil etenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker stiekem als iedereen nog op bed ligt
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steedsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
hermann wrm claim je niet gewoon kamer van een van je broers die zijn toch uit huis?
In Hilversumquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar woon jij dat je stiekem moet doen als je wil eten
aanstellerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steeds
Wij zijn heel aardig, zou me nooit aangesproken voelenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Kurovski het volgende:
Vaat nog ff afdrogen, boekje lezen, slapen.
En niet te weel nadenken want ik erger me weer kapot aan mensen de laatste tijd. Niet hier hoor.
truste nelisquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Kurovski het volgende:
En niet te weel nadenken want ik erger me weer kapot aan mensen de laatste tijd. Niet hier hoor.
ambi pur tochquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steeds
nee slapen in rokerige kamer is ook wel echt kutquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ruikt dat niet meer omdat heel je neus naar de poep is
een kamer is zolder en dat gaat sws niet gebeuren omdat zolder eng is met geesten enzo, andere kamer is een tyfuspuinzooi en geen zin om op te ruimenquote:
slaap lekker pikquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Kurovski het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |