Ik ook. Heb ook wel eens lag. Kan er ook aan liggen hoeveel tabbladen je open hebt staan. Maar het spel lagged sowieso wel af en toequote:
Ik zal het eens in FireFox proberenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ook wel eens lag. Kan er ook aan liggen hoeveel tabbladen je open hebt staan. Maar het spel lagged sowieso wel af en toe
dubbelklik!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef DoubleDip het volgende:
Weet iemand hoe je sneller gaat? Ik zie sommigen echt vooruit schieten en dat wil ik ook, alleen ik weet niet hoe.
Nou dat valt tot 10 a 15k wel mee. Daarna begint het pas echt. Met mensen ontwijken en omcirkelen etcquote:
Hehe.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:52 schreef Happel het volgende:
Goffedomme, nog geen top 10...
[ afbeelding ]
Welkom terugquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:15 schreef Elvi het volgende:
Ik wil weer terug in de Top 10
[ afbeelding ]
Stond in-game heel lang op nr 1
Het lijken echte professionals...quote:
Dan telt dit nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:21 schreef silverhill het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel trouwens niet als silverhill, maar als Samuel L. Jackson
En lukt het?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:31 schreef IDkaart het volgende:
Sinds gisteren speel ik het. Wat een irritant verslavend spel.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:17 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb het zonet verwijderd van de leuk is er alweer vanaf.
Nogal verslavendquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:17 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb het zonet verwijderd van de leuk is er alweer vanaf.
Je kon er gewoon niet mee omgaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |