Dan vind je Tori Kelly ook wel leuk misschienquote:
Ik las 't ja. Echt bizarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:08 schreef supersof het volgende:
Christina Grimmie is doodgeschoten na een concert van haar toen ze aan het signeren was pff. En daarna heeft die man zichzelf door geschoten
rip
Even luisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan vind je Tori Kelly ook wel leuk misschien
Ik heb echt geen idee waarom. Hoezo zou je haar hatenquote:
Misschien dat het niet op haar persoonlijk gericht was maar gewoon een ziek persoon.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waarom. Hoezo zou je haar haten
Ja lijkt me wel danquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien dat het niet op haar persoonlijk gericht was maar gewoon een ziek persoon.
Welk nummer heb je geluisterd?quote:
Uhmmquote:
Ik vind haar ook in het rijtje passen:quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhmm
Hollow, Something Beautiful
Maar ik vind het een beetje te soft denk ik
Die eerste ken ik, echt al grijs gedraaidquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel dan
Wat vind je van de nummers?
Hoe kom je aan die artiesten? Gewoon beetje doorklikkenop Youtube?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind haar ook in het rijtje passen:
Nein. Geen winst geen verliesquote:
Ik vind het lastig vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nein. Geen winst geen verliesMaar had ik ook n iet verwacht op eerste dag. Vandaag is wel interessanter
Oke coolquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die eerste ken ik, echt al grijs gedraaid
Die tweede had ik wel eens gehoord maar nu toegevoegd aan mijn lijstje
Derde een beetje te rustig
Die tweede ken ik
Die laatste is echt leuk _O
En die laatste in die andere post niet zo
maar thanks
Albanie-Zwitserland en Wales-Slowakije zou ik live pas bettenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het lastig vandaag
Misschien Zwitserland? Of niet op winst/verlies inzetten natuurlijk. BTS ofzo. Moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |