Oh helaasquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, aan de hanze. Maar lang verhaal kort, hbo in combinatie met een particuliere studie is niet fiscaal aftrekbaar, dus niet meer aantrekkelijk voor mij.
[..]
Jalol
Ik heb eigenlijk geen flauw ideequote:
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh helaas
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee
Jazekerquote:
Misschien, over 2 jaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik vinden dit best wel jammer
Nee. Wel voor een tijdje voor stage naar het buitenland geweest. Dus ik snap de verwarring.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik haal jou steeds in de war met Flippie of ben jij ook wezen reizen in ZO-Azie?
Ooohja Barcelonaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wel voor een tijdje voor stage naar het buitenland geweest. Dus ik snap de verwarring.
wtf manquote:De politie in Arnhem is op zoek naar getuigen van de mishandeling van twee meisjes.
De kinderen zouden in een speeltuintje aan de Carstenszstraat klappen hebben gekregen van een man. Volgens de politie hebben meerdere mensen het incident gezien.
Echt waar joh, er gebeuren rare dingen de laatste tijd hierquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt waar joh, er gebeuren rare dingen de laatste tijd hier
Dood iemand gevonden in naast Sonsbeek, iemand overvallen in de tunnel bij velperpoort, schieten bij Rozet, op koningsdag twee jongens in elkaar geslagen door 8 man. En dan weer zo iets randoms
deze hebben we ook nogquote:De politie heeft woensdagmorgen in Park Westerveld in Arnhem-Zuid twee zakken gevonden met meerdere dode dieren gevonden. Dat schrijft de politie op Facebook. De vondst werd gedaan na een tip over een zak waaruit de geur van rottend vlees kwam.
Gadver die wist ik nog nietquote:
Ik wil niet stoken maar het lijkt haast alsof sinds jij daar woont er de gekste dingen gebeurenquote:
Ik zorg voor een beetje leven in de brouwerijquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar het lijkt haast alsof sinds jij daar woont er de gekste dingen gebeuren
ik overweeg aangifte te doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:42 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja Nederlanders zijn klagers he, zorg ik een beetje door zakken met dooie dieren, kinderen die geslagen worden en gunshots. Is het weer niet goed
Lijkt wel een stadquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt waar joh, er gebeuren rare dingen de laatste tijd hier
Dood iemand gevonden in naast Sonsbeek, iemand overvallen in de tunnel bij velperpoort, schieten bij Rozet, op koningsdag twee jongens in elkaar geslagen door 8 man. En dan weer zo iets randoms
dat laatstequote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker
Ik twijfel tussen leren en voetbal kijken over een uur. Of ik moet heel snel gaan leren en fok even uitzetten.
hou je bek hommoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker
Ik twijfel tussen leren en voetbal kijken over een uur. Of ik moet heel snel gaan leren en fok even uitzetten.
ja flauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |