abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2016 @ 09:08:09 #201
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162909730
Zochten ze een rijke vent ofzo? Wat moet je daar als 22-jarige? En waar was die vriendin tijdens dit alles?
pi_162909779
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 01:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar wat is precies de reden dat jij uitgaat van verkrachting?

Stel dat jij rechter bent. Je hebt de volgende feiten.

- Vrouw zegt verkracht te zijn. Er is echter geen bewijs.
- Man zegt vrijwillig seks te hebben gehad en zelfs betaald te hebben.
- Seks buiten het huwelijk is strafbaar.

Uit de statements van de vrouw en man blijkt dat ze inderdaad seks hebben gehad. Buitenechtelijke seks dus, strafbaar feit. Beiden zijn strafbaar, man misschien iets meer omdat hij zegt betaald te hebben en dat is ook illegaal.
Precies ja, het is zijn woord tegen dat van haar. Dat is een lastige situatie.
pi_162909810
quote:
"Het is een nachtmerrie," zegt de moeder van de 22-jarige Laura - een jonge, volgens haar moeder vriendelijke en spontane meid uit Utrecht met een eigen bedrijfje - die in een cel in Qatar zit. Laura hangt jarenlange gevangenisstraf boven het hoofd. De aanklacht: ’seks buiten het huwelijk’. Moeder Marian: „Dat terwijl mijn dochter tijdens haar vakantie is verkracht door een jongeman uit Qatar die doodleuk beweert dat Laura zijn vriendin is.”

Een paar drankjes in de Crystal Lounge van het Doha Hotel luidden in maart voor Laura het begin van een nachtmerrie in. Volgens haar moeder was ze voor het eerst zelfstandig op vakantie. „Met een vriendin, Lisa. Voor het eerst alleen ver weg en dan zoiets. Ik weet niet waar ik het zoeken moet.”

In de bar en discotheek zou de Nederlandse die avond met een groep jongeren zijn opgetrokken. „Een gelegenheid waar kennelijk alcohol wordt geschonken en veel buitenlandse toeristen heengaan”, vertelt Laura’s Nederlandse advocaat Brian Lokollo.

Laura was naar eigen zeggen vaak op de dansvloer te vinden en dronk vijf drankjes. Lokollo: „Opeens voelde zij zich onwel. Daarna zegt Laura zich alleen flarden te herinneren. Een Arabier die haar bij de arm grijpt, haar meeneemt naar een taxi. Een later ziet zij een man, bovenop haar. Diep in de nacht wordt ze dan wakker, op het dak van een appartementengebouw. Haar kleren zijn gescheurd. Laura realiseert zich vanaf dat moment dat zij is gedrogeerd en verkracht. Ze vermoedt dat iemand op een onbewaakt moment iets in haar drankje heeft gegooid.”

De Utrechtse vertelt in paniek naar beneden te zijn gerend, de receptie te hebben gewaarschuwd en op een politiebureau te zijn beland. Lokollo: „Daar wilde zij aangifte doen van seksueel misbruik. Maar Laura werd onmiddellijk beschuldigd. Een officier van justitie schreeuwde haar voortdurend toe. ’Why did you fuck with him!’, kreeg ze steeds te horen. Laura was doodsbang, geïntimideerd, schaamde zich vreselijk en tekende uiteindelijk een Arabische verklaring die zij niet kon lezen. Zij had geen flauw idee wat daar in staat.” Een onderzoek door een forensisch arts kwam er niet, eventuele sporen zijn niet afgenomen. De reden daarvoor is onduidelijk.
Lekker voor het eerst alleen op vakantie naar Qatar.
pi_162909831
Voor het eerst alleen op vakantie, probeer dan eerst ff Barcelona ofzo, maar dat is natuurlijk niet hip genoeg voor de faceboekfriends.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_162910216
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:41 schreef Childofthe90s het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat we hier over zes jaar het WK voetbal vieren :')
Daar zal Nederland opnieuw niet bij zijn. :)
pi_162910225
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 09:20 schreef danos het volgende:
Voor het eerst alleen op vakantie, probeer dan eerst ff Barcelona ofzo, maar dat is natuurlijk niet hip genoeg voor de faceboekfriends.
Er staat "voor het eerst alleen ver weg", niet voor het eerst alleen op vakantie. Het kan goed zijn dat ze al wel alleen naar b.v. Frankrijk of zelfs Barcelona is geweest. Vakantie binnen de EU wordt door veel mensen niet als ver weg gezien.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:05:46 #207
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_162910258
Ik denk dat er snel vergeten wordt dat buiten Europa heel andere spelregels helaas gelden.
pi_162910285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:05 schreef schrijfveer het volgende:
Ik denk dat er snel vergeten wordt dat buiten Europa heel andere spelregels helaas gelden.
Volgens de Engelstalige Wikipedia woonden er in 2013 meer dan 1,4 miljoen mannen in Qatar tegenover minder van 500.000 vrouwen.

Dit lijkt mij voor een Qatarese man een van de gemakkelijkste manieren om aan een vrouw te komen.
pi_162910298
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 09:20 schreef danos het volgende:
Wat maakt het uit. Je denkt nergens verkracht te worden.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:11:12 #210
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_162910323
Heeft Sylvana al gereageerd dat ze begrip heeft voor deze arrestatie?
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:11:31 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_162910328
Het is nou niet voor het eerst dat je dit soort verhalen hoort. Waarom denken mensen nou nog steeds dat een streng islamitisch land een vakantieland is waar je lekker kunt feesten en drinken :?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_162910346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:11 schreef Zelva het volgende:
Het is allemaal de schuld van de blanken. :D
pi_162910358
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:11 schreef Zelva het volgende:
Wilders wel?
pi_162910405
WANNEER LEREN MENSEN NOU EENS OM NIET NAAR VAN DIE ACHTERLIJKE LANDEN TE GAAN?

Sorry hoor maar play with fire get burnt

Je moet dit soort achterlijke landen waar geen mensenrechten gelden gewoon mijden.

Natuurlijk diep triest maar het is te verwachten.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162910407
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Er staat "voor het eerst alleen ver weg", niet voor het eerst alleen op vakantie. Het kan goed zijn dat ze al wel alleen naar b.v. Frankrijk of zelfs Barcelona is geweest. Vakantie binnen de EU wordt door veel mensen niet als ver weg gezien.
Wel of geen eerdere vakantie naar Frankrijk, maakt in vergelijking met Qatar weinig verschil.
In beide gevallen lijkt het er niet op dat iemand ervaring heeft met zich verdiepen in de regels en gebruiken van een land voordat hij/zij op vakantie gaat.

Al kan ik me haast niet voorstellen dat iemand verwacht dat er weinig verschil zit tussen vakantie in Europa (of bijv. Turkije) en Qatar. Volgens mij hoef je echt geen kenner te zijn om daar iets over mee te krijgen.
pi_162910427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat maakt het uit. Je denkt nergens verkracht te worden.
Je moet wel even bedenken dat je in een land komt met andere normen en waarden. Waarom ga je naar Qatar als je wil feesten en alcohol drinken?
pi_162910437
Wat kost zo'n vakantie eigenlijk?
.
pi_162910450
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:18 schreef danos het volgende:

[..]

Je moet wel even bedenken dat je in een land komt met andere normen en waarden. Waarom ga je naar Qatar als je wil feesten en alcohol drinken?
Ik weet niet of ze dat wilde. Het is geen land van mijn keus. Dat nam ik mijn broer ook kwalijk. Voor zijn kinderen dan. Wat hij zelf doet is aan hem.
pi_162910455
Die heeft natuurlijk zich heerlijk laten nemen door een Arabier en erna wilde die Arabier waarschijnlijk niet betalen en werd mevrouw boos.
pi_162910461
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik snap ook niet zo goed waarom mensen uitgerekend daar op vakantie gaan.
Dit
Commercieel medewerkers van het bedrijf waar ik werkzaam doen veel handel met dergelijke landen. Het wordt hen standaard sterk onraden hun vrouw of vriendin mee te nemen indien ze naar dergelijke landen reizen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_162910476
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:21 schreef Atak het volgende:
Die heeft natuurlijk zich heerlijk laten nemen door een Arabier en erna wilde die Arabier waarschijnlijk niet betalen en werd mevrouw boos.
Ook een aanname. Als dat de deal zijn geweest betaal je gewoon.
pi_162910500
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:19 schreef Fer het volgende:
Je vrijheid. _O-
pi_162910544
Beatrix is een paar jaar geleden toch nog op bezoek geweest in Qatar om een paar deals te regelen, dan moet één telefoontje toch genoeg zijn. Ofnee we willen de Qatari natuurlijk niet tegen de haren in strijken.
pi_162910549
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je vrijheid. _O-
_O-
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:32:00 #225
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_162910569
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:19 schreef Fer het volgende:
En wat kost die zooi die ik in die drankjes moet kieperen? 8-)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')