abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162905507
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik reken haar niets aan, ik weet niet wat er gebeurt is.
Ik ook niet, maar ik vind het wel aannemelijk dat ze inderdaad verkracht is. Als het gewoon een potje seks was met een local en als ze daar achteraf spijt van zou hebben dan zou je niet naar de politie stappen waar je ook nog eens een gigantische taalbarrière mee hebt. Dan stap je gewoon een week later op het vliegtuig naar huis waar niemand dat ooit te weten zal komen. Maar goed, ben erg benieuwd hoe deze zaak zich ontwikkelt.
pi_162905546
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:06 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik vind het wel aannemelijk dat ze inderdaad verkracht is. Als het gewoon een potje seks was met een local en als ze daar achteraf spijt van zou hebben dan zou je niet naar de politie stappen waar je ook nog eens een gigantische taalbarrière mee hebt. Dan stap je gewoon een week later op het vliegtuig naar huis waar niemand dat ooit te weten zal komen. Maar goed, ben erg benieuwd hoe deze zaak zich ontwikkelt.
Inderdaad. Wat in en in triest zeg! Alleen al dat er zo met iemand om wordt gegaan terwijl ze verkracht zegt te zijn. En wat raar dat het niet wordt opgepikt door RTL, NOS etc. :{
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:09:37 #103
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162905565
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:06 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Daar hebben jullie Arabieren een handje van. Alles wat te veel afwijkt van het eigen gedachtegoed is geen islam. Een soort knopje waarop staat 'ontkenmodus'. Accepteer nou maar dat het onderdeel is van die achterbakse zandbakreligie.
Als het een achterbakse 'zandbakreligie' is zoals jij noemt waarom was het Midden Oosten vroeger veel geciviliseerder en toleranter dan het 'westen' dat onder christelijke invloed stond vroeger? Volgens jou is christendom dan ook een Achterbakse 'religie' dan.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_162905571
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:00 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Huh, nu pas?!
Wel gek idd.
I´m back.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:11:13 #105
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162905608
Ik snap alleen niet waarom ze zich niet heeft ingelezen of laten informeren voordat ze aangifte deed.

Het is toch algemeen bekend dat men weinig empathie heeft, in de islamitische wereld, voor (vrouwelijke) slachtoffers van verkrachting?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_162905683
Maar zijn die landen daar ook niet verraderlijk in de zin van, het ziet er allemaal heel westers uit? Als ik foto's zie van een kennis die in Dubai woont zie ik gewoon vrouwen in bikini op het strand e.d. Kunnen gewoon over straat zonder hoofddoek. Ik kan me dan ergens ook voorstellen dat je die inschattingsfout maakt te denken dat ze dus ook westers zijn. Helaas komt bij dit soort dingen dan de aap uit de mouw.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:14:17 #107
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162905702
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:09 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Als het een achterbakse 'zandbakreligie' is zoals jij noemt waarom was het Midden Oosten vroeger veel geciviliseerder en toleranter dan het 'westen' dat onder christelijke invloed stond vroeger? Volgens jou is christendom dan ook een Achterbakse 'religie' dan.
Dat is natuurlijk ook grotendeels een fabel.
pi_162905724
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:11 schreef Morendo het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze zich niet heeft ingelezen of laten informeren voordat ze aangifte deed.

Het is toch algemeen bekend dat men weinig empathie heeft, in de islamitische wereld, voor (vrouwelijke) slachtoffers van verkrachting?
Je gaat je toch niet inlezen dan? Maar ik denk ook dat je niet rationeel handelt in zulke situaties.
pi_162905730
Zo walgelijk en verwerpelijk is dus de islamitische cultuur.
pi_162905761
Typisch dat iedereen hier wist dat buitenechtelijke seks in Qatar strafbaar is, én dat het slachtoffer zijn van verkrachting hier geen uitzondering op vormt. Ik wist dit niet, dus ik kan me het wel van haar voorstellen dat zij dit evenmin wist.

Of is de redenering hier dat "wat te doen igv verkrachting" opzoeken een standaard maatregel is alvorens je ergens vakantie gaat vieren? Dat doen jullie vast ook allemaal.

Na de verkrachting was ze ongetwijfeld te getraumatiseerd om het eventuele bestaan van compleet krankzinnige wetten te onderzoeken, dus het vooraf rekening houden met een verkrachtingssituatie was haar beste kans om dit te voorkomen.

Hoe dubbel rot dit voor haar ook is... ergens vind ik het een fijnere gedachte dat ze er niet vooraf vanuit ging dat ze verkracht zou worden, noch dat ze als slachtoffer de zelf bak in zou draaien. Het tegenovergestelde zou me nog veel meer deprimeren.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:16:23 #111
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162905776
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook grotendeels een fabel.
Hoezo?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:16:37 #112
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162905783
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:14 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Je gaat je toch niet inlezen dan? Maar ik denk ook dat je niet rationeel handelt in zulke situaties.
Ik had waarschijnlijk de eerste vlucht terug naar huis gepakt, mocht het verkrachtingsverhaal kloppen.
pi_162905792
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:11 schreef Morendo het volgende:

Ja, klopt idd. Vrouwen die verkracht worden hebben daaraan zelf schuld idd volgens de islamitische leer.
I´m back.
pi_162905824
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zo walgelijk en verwerpelijk is dus de islamitische cultuur.
Uh uh, dan heb je het mis, islam = vrede.
I´m back.
pi_162905911
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:16 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik had waarschijnlijk de eerste vlucht terug naar huis gepakt, mocht het verkrachtingsverhaal kloppen.
Ik heb echt geen idee. Maar je verwacht niet dat als je aangifte doet, je vervolgens zelf wordt opgepakt. Dat is echt ziek in mijn ogen. Erg triest. Maar blijf het raar vinden dat het nu pas in het nieuws is hoor! Waarom in de afgelopen maanden niet?
pi_162906002
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:20 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee. Maar je verwacht niet dat als je aangifte doet, je vervolgens zelf wordt opgepakt. Dat is echt ziek in mijn ogen. Erg triest. Maar blijf het raar vinden dat het nu pas in het nieuws is hoor! Waarom in de afgelopen maanden niet?
Snap dat ook niet, helemaal als ze voor RTL werkt.
pi_162906088
quote:

[..]

Toen in het midden oosten de beschaving begon was er nog geen islam
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:26:49 #118
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162906115
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Toen in het midden oosten de beschaving begon was er nog geen islam
''Begon''. Kan je ook van europa zeggen dat er nog geen christendom was.
pi_162906119
Waar is die vriendin eigenlijk gebleven in het hele verhaal?
pi_162906127
quote:

[..]

Dat is het enige wat Arabiertjes hebben: het verlangen naar de middeleeuwen. Oude koeien uit de sloot halen om toch nog even wat vreugde te kunnen voelen. Het falen in de 21ste eeuw is groot. Kijk naar het heden. De Arabische wereld is een enorme puinzooi omgeven door intolerantie en sektarisch geweld. Laten we het maar niet hebben over de corruptie. Jullie kunnen niet eens fatsoenlijke landen opbouwen zonder zwarte goud en het inhuren van mensen die voor jullie moeten nadenken. Faalvolk.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:29:52 #121
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162906206
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:27 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Dat is het enige wat Arabiertjes hebben: het verlangen naar de middeleeuwen. Oude koeien uit de sloot halen om toch nog even wat vreugde te kunnen voelen. Kijk naar het heden. De Arabische wereld is een enorme puinzooi omgeven door intolerantie en sektarisch geweld. Laten we het maar niet hebben over de corruptie. Jullie kunnen niet eens fatsoenlijke landen opbouwen zonder zwarte goud en het inhuren van mensen die voor jullie moeten nadenken.
Ja, dat mag de VS op zijn conto schrijven. Juk, Salafistische golfstaten steunen tegen vooruitstrevende landen zoals Egypte ten tijde van de koude oorlog.
pi_162906209
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:26 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

''Begon''. Kan je ook van europa zeggen dat er nog geen christendom was.
Nee, dat kun je niet. Alle belangrijke dingen om van een beschaving te soreken, nederzettingen, landbouw, veeteelt, koningkrijken, spijkerschrict is begonnen in het midden oosten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162906222
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:27 schreef Physsic het volgende:
Waar is die vriendin eigenlijk gebleven in het hele verhaal?
Vroeg ik me ook al af, maar misschien was ze haar uit het oog verloren tijdens het uitgaan? Even naar de wc ofzo dat toen de dader toesloeg? Ben stiekem ook wel erg benieuwd.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:31:00 #124
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162906231
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, dat kun je niet. Alle belangrijke dingen om van een beschaving te soreken, nederzettingen, landbouw, veeteelt, koningkrijken, spijkerschrict is begonnen in het midden oosten
Ja, en? Dat was mijn punt helemaal niet, het midden oosten tijdens de middeleeuwen was veel meer geciviliseerder dan middeleeuws europa.
pi_162906240
Het beste kun je dat soort achterlijke holen dan ook lekker links laten liggen als het maar even kan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')