Lekker voetballen in de woestijn bij temperaturen van 50 graden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:41 schreef Childofthe90s het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat we hier over zes jaar het WK voetbal vieren
Maar waar je er wel op kan vertrouwen dan je gewoon aangifte kan doen in het geval dat het we gebeurt, en je niet zelf vastgezet wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, blijf een beetje in het westen, wat idd ook niet de garantie is tegenwoordig dat je niet verkracht of aangerand wordt als aantrekkelijke jonge vrouw.
Ja, in het westen word je niet als vrouw die aangifte doet van een verkrachting vast gezet, dat scheelt idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar waar je er wel op kan vertrouwen dan je gewoon aangifte kan doen in het geval dat het we gebeurt, en je niet zelf vastgezet wordt.
Opvallend dat de man ook vast zit, trouwens.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom mensen uitgerekend daar op vakantie gaan.
Er geen nemen is iets anders als expliciet weigeren. Waarschijnlijk was ze in choque en wist ze niet wie te vertrouwen. Nederlandse ambassade zal waarschijnlijk ook niet teveel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:09 schreef Physsic het volgende:
Waarom heeft ze 3maanden lang een advocaat geweigerd?
Omdat ze denkt er geen nodig te hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:09 schreef Physsic het volgende:
Waarom heeft ze 3maanden lang een advocaat geweigerd?
Echt hé.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:57 schreef IPA35 het volgende:
Mensen die naar zo'n Salafistisch Golfstaatje gaan.
VAE is idem.
Jij kent blijkbaar het hele verhaal. Vertel?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:56 schreef beantherio het volgende:
Als het ambassade-personeel daar maar niet te moe wordt. Je zou maar eens een Nederlander uit de nood moeten helpen.![]()
Die meid is overgeleverd aan de wolven en de Nederlandse overheid is doodsbang om teveel te doen.
Islamofoobquote:
Ik beschouw Wahhabisme niet als Islam lol.quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:48 schreef Fer het volgende:
Waar was die vriendin op dat moment eigenlijk?
Nou ja, Saoudi-Arabië is wel voorzitter van de commissie mensenrechten van de VN dus hè. Dus alles zit wel snor.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:56 schreef beantherio het volgende:
Als het ambassade-personeel daar maar niet te moe wordt. Je zou maar eens een Nederlander uit de nood moeten helpen.![]()
Die meid is overgeleverd aan de wolven en de Nederlandse overheid is doodsbang om teveel te doen.
Schijnen ook 3 NL'ers in VAE in problemen te zitten, zegt Rena Netjes net tegen mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:57 schreef IPA35 het volgende:
Mensen die naar zo'n Salafistisch Golfstaatje gaan.
VAE is idem.
Daar hebben jullie Arabieren een handje van. Alles wat te veel afwijkt van het eigen gedachtegoed is geen islam. Een soort knopje waarop staat 'ontkenmodus'. Accepteer nou maar dat het onderdeel is van die achterbakse zandbakreligie.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:59 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Ik beschouw Wahhabisme niet als Islam lol.
Die vrouw met haar Twitterfeed vol Al-Qaida (Nusra) propaganda?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |