Voor de seks betaald? Dat zegt de verkrachter toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:10 schreef Polenbatser het volgende:
Maar als dat in de lobby van hun eigen hotel was en die jongeren leken vriendelijk kan het ook zo zijn dat ze eerder naar de kamer is gegaan en in slaap is gevallen? Ik weet het ook niet hoor, maar kan me wel wat scenario's indenken waarbij twee vriendinnen niet de hele tijd bij elkaar zijn.
Vraag me wel af wat in het verhaal mensen dan doet denken dat ze ervoor betaald kreeg? Puur het feit dat ze naar Qatar ging?
Ja, maar waarom zou hij haar dan drogeren? Ik vind het niet zo'n logische gedachtegang dat het een vooropgezet plan zou zijn waarbij ze tegen betaling seks heeft. Zie het nog steeds als twee naïeve meiden die niet weten waar ze op vakantie gaan. Maar goed, ik sluit niet uit dat het verhaal nog een hele andere wending krijgt. Dat die vriendin spoorloos is is ook wel raar. Zou toch vrij makkelijk te achterhalen moeten zijn of ze in elk geval op een vliegtuig terug is gestapt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:20 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Voor de seks betaald? Dat zegt de verkrachter toch?
Dat ga je ook goed redden daar tegen een man.....uit het land.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:22 schreef Montelly het volgende:
Een schrale troost is dat haar verkrachter ook in de gevangenis zit, maar zijn verhaal staat haaks op dat van Laura: hij zegt dat ze een prostituee is. Bovendien zet z’n familie Laura onder druk om met hem te trouwen. Dat zou volgens hen de enige manier zijn om deze schandvlek uit te wissen en beide personen vrij te krijgen.
Wie is die vriendin eindelijk? Ook een Nederlandse? Daar moet toch ondertussen veel meer bekend over zijn als dit al maanden aan de gang is?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:24 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou hij haar dan drogeren? Ik vind het niet zo'n logische gedachtegang dat het een vooropgezet plan zou zijn waarbij ze tegen betaling seks heeft. Zie het nog steeds als twee naïeve meiden die niet weten waar ze op vakantie gaan. Maar goed, ik sluit niet uit dat het verhaal nog een hele andere wending krijgt. Dat die vriendin spoorloos is is ook wel raar. Zou toch vrij makkelijk te achterhalen moeten zijn of ze in elk geval op een vliegtuig terug is gestapt.
Geen idee, goeie vraag wel. Ga er wel vanuit dat het een Nederlandse is, want als ze in een ander land zou wonen zou het niet zo vreemd zijn dat ze nog geen contact heeft gehad met de advocaat. Maar goed, dat is een aanname dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wie is die vriendin eindelijk? Ook een Nederlandse?
Ik weet er niets over. Behalve dat je er niet heen moet gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hetzelfde als jullie, en kritsch/logisch nadenken brengt me dan naar dat idee.
Ik vermoed dat de vermeende verkrachter bestrijdt dat hij haar gedrogeerd heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:24 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou hij haar dan drogeren? Ik vind het niet zo'n logische gedachtegang dat het een vooropgezet plan zou zijn waarbij ze tegen betaling seks heeft. Zie het nog steeds als twee naïeve meiden die niet weten waar ze op vakantie gaan. Maar goed, ik sluit niet uit dat het verhaal nog een hele andere wending krijgt. Dat die vriendin spoorloos is is ook wel raar. Zou toch vrij makkelijk te achterhalen moeten zijn of ze in elk geval op een vliegtuig terug is gestapt.
En dat ga je daar waarschijnlijk niet redden. Ook als hoer niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de vermeende verkrachter bestrijdt dat hij haar gedrogeerd heeft.
Gewoon een gevalletje haar woord tegen het zijne dus.
Met als interessant randje dat beide lezingen voor beide kanten strafbaar zijn
Ja, je gaat met een "vriendin" voor het eerst in je leven alleen op vakantie naar Qatar of al places.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:27 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Geen idee, goeie vraag wel. Ga er wel vanuit dat het een Nederlandse is, want als ze in een ander land zou wonen zou het niet zo vreemd zijn dat ze nog geen contact heeft gehad met de advocaat. Maar goed, dat is een aanname dus.
De tijd is anders. De plek wel raar.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, je gaat met een "vriendin" voor het eerst in je leven alleen op vakantie naar Qatar of al places.
Heel vreemd allemaal, ik weet nog dat ik 19 was toen ik voor het eerst alleen met maten op vakantie ging.
Nou onze ouders wisten precies wie allemaal mee gingen en konden elkaar ook onderling altijd bereiken. Alles was bekend bij onze ouders in geval van nood etc.
Dit was haar eerste vakantie?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, je gaat met een "vriendin" voor het eerst in je leven alleen op vakantie naar Qatar of al places.
Heel vreemd allemaal, ik weet nog dat ik 19 was toen ik voor het eerst alleen met maten op vakantie ging.
Nou onze ouders wisten precies wie allemaal mee gingen en konden elkaar ook onderling altijd bereiken. Alles was bekend bij onze ouders in geval van nood etc.
Bram is niet eens meer advocaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:35 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op verhaal van Thalita
Advocaat Bram Moszkowicz maakte vrijdag bekend bewijzen te hebben dat Van Zon betaald heeft gekregen om een Nederlandse vriendin mee te nemen naar Tripoli. Deze vriendin, die anoniem wil blijven, heeft verklaard dat zij in maart in Tripoli is verkracht door een van de zoons van Moammar Kadhafi.
Maar een rijkert betaalt toch wel meer dan 5000euro aan een Westers meisje om te trouwen en daarmee uit de cel te komen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:35 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op verhaal van Thalita
Advocaat Bram Moszkowicz maakte vrijdag bekend bewijzen te hebben dat Van Zon betaald heeft gekregen om een Nederlandse vriendin mee te nemen naar Tripoli. Deze vriendin, die anoniem wil blijven, heeft verklaard dat zij in maart in Tripoli is verkracht door een van de zoons van Moammar Kadhafi.
Volgens mij worden niet alle feiten nu bekend gemaakt. Denk dat de nadruk nu vooral moet liggen op "verkrachting in een Moslim land" en westers meisje.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:36 schreef Wimperkruller het volgende:
Het allerraarste is, is dat het nu pas in de media komt. Dus 3 maanden later. En er is een meisje al 3 maanden vermist en niemand die iets merkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |