In deze serie liet Kent op een gegeven moment (achtste/negende seizoen) een logo achter (het bekende Superman-logo) door dit met een laserstraal te branden nadat hij ergens hielp. Hij had toen de bijnaam "the blur" gekregen omdat hij op een foto kwam waarin je een blur zag.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helaas nooit gezien. Maar het idee begrijp ik wel ongeveer, heb er wel over gelezen iig.
Ik kan me er wat bij voorstellen. Het lijkt me een aardige provincie, zolang je ver uit de buurt van Renesse blijft.quote:Komt echt wel overeen met de ideologische ideeën van Balkenende. En dat is eigenlijk een beetje het Zeeland dat hij uit zijn jeugd kende. Ik ben 6 jaar jonger dan Balkenende, maar herken dat wel, opgegroeid in Zeeuws-Vlaanderen.
Lol, mijn vader had een sta-caravan gekocht in Renesse, jaren 80. Fungeerde als zijn datsja. Ben er misschien keer of 5 geweest, maar vond het altijd wel meevallen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In deze serie liet Kent op een gegeven moment (achtste/negende seizoen) een logo achter (het bekende Superman-logo) door dit met een laserstraal te branden nadat hij ergens hielp. Hij had toen de bijnaam "the blur" gekregen omdat hij op een foto kwam waarin je een blur zag.
[..]
Ik kan me er wat bij voorstellen. Het lijkt me een aardige provincie, zolang je ver uit de buurt van Renesse blijft.
Ik er 1 keer geweest, toen wat last gehad van prachtjeugd die er ook was en geld probeerde afhandig te maken met dreigementen (ja, Marokkanen, waarschijnlijk import). Achteraf gezien een van de momenten waarop ik leerde om assertief te worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, mijn vader had een sta-caravan gekocht in Renesse, jaren 80. Fungeerde als zijn datsja. Ben er misschien keer of 5 geweest, maar vond het altijd wel meevallen.
Ja, wrs een stuk later dan jaren 80? Toen waren er wel Duitsers en werd er ook gevochten af en toe, maar daar heb ik nooit wat van gemerkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik er 1 keer geweest, toen wat last gehad van prachtjeugd die er ook was en geld probeerde afhandig te maken met dreigementen (ja, Marokkanen, waarschijnlijk import). Achteraf gezien een van de momenten waarop ik leerde om assertief te worden.
Later dan in de jaren 80, ja. Nadat het 'hip' werd en dus ook dit soort tuig erop af kwam. Ik leerde daar de wijze les dat de hipste plaatsen niet de leukste plaatsen zijn. Waar we verbleven in Renesse was het prima, het probleem waren die zuiptenten, of beter gezegd een deel van het publiek bij die zuiptenten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs een stuk later dan jaren 80? Toen waren er wel Duitsers en werd er ook gevochten af en toe, maar daar heb ik nooit wat van gemerkt.
Ja, het werd steeds erger wrs. En hoewel het in de jaren 80 voor die tijd al erg was, is het natuurlijk erger geworden...quote:
Ik woon in renesse, bitch.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik er 1 keer geweest, toen wat last gehad van prachtjeugd die er ook was en geld probeerde afhandig te maken met dreigementen (ja, Marokkanen, waarschijnlijk import). Achteraf gezien een van de momenten waarop ik leerde om assertief te worden.
Er zit een knop op je tv,quote:
Het is geen politieke zwaargewicht die SP-gemeenteraadslid. Tjezus, wat een dom varken. Hij komt maar moeilijk uit zijn woorden 'grrr grrrr'. Je hebt niet veel kwalificaties nodig om raadslid te worden. Dat is wel duidelijk.quote:
Die man heeft gelijk. Dat er gespuugd wordt geeft je nog niet het recht om iemand van het fietspad af proberen te slaan. Ik mag hopen dat die jongens aangifte van poging tot zware mishandeling doen.quote:
De Leefbaar-man heeft nog gevraagd om samen naar het politiebureau te gaan, maar hij kreeg alleen verwensingen naar zijn hoofd met k-woorden en moeders neuken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die man heeft gelijk. Dat er gespuugd wordt geeft je nog niet het recht om iemand van het fietspad af proberen te slaan. Ik mag hopen dat die jongens aangifte van poging tot zware mishandeling doen.
Geen idee, spuug me maar eens in het gezicht. Kijken wat ik doe.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die man heeft gelijk. Dat er gespuugd wordt geeft je nog niet het recht om iemand van het fietspad af proberen te slaan. Ik mag hopen dat die jongens aangifte van poging tot zware mishandeling doen.
Als iemand jou in het gezicht spuugt laat je het gewoon gaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kijken hoe lang je mag brommen. Als je bespuugd wordt heb je niet opeens het recht om iemand te mishandelen of een poging daartoe te doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, spuug me maar eens in het gezicht. Kijken wat ik doe.
het opnemen voor vochtlekkende minderwaardige beestenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Het is geen politieke zwaargewicht die SP-gemeenteraadslid. Tjezus, wat een dom varken. Hij komt maar moeilijk uit zijn woorden 'grrr grrrr'. Je hebt niet veel kwalificaties nodig om raadslid te worden. Dat is wel duidelijk.
Pownews heeft het nodig om een tendentieuze foutieve titel te produceren.quote:
Het recht op zelfverdediging gaat niet zo ver dat je iemand mag mishandelen omdat je bespuugd bent.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als iemand jou in het gezicht spuugt laat je het gewoon gaan?
Het recht misschien niet, maar reken er maar op dat ik zwaar door het lint ga. Ik vind in het gezicht spugen 1 van de ranzigste en onrespectvolste dingen die je kan doen. Waarschijnlijk wordt het zwart voor mijn ogen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kijken hoe lang je mag brommen. Als je bespuugd wordt heb je niet opeens het recht om iemand te mishandelen of een poging daartoe te doen.
We zullen inderdaad zien hoe de rechter het zal beoordelen. Als we het voorbeeld nagaan scheld je me ook een paar keer uit met het K woord en spuug je me in het gezicht. Redelijk dreigene situatie, 1 goede klap lijkt me prima verdedigbaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het recht op zelfverdediging gaat niet zo ver dat je iemand mag mishandelen omdat je bespuugd bent.
In het bedrijfsleven komen dit soort figuren niet ver. Dan kun je nog altijd de politiek in. Het is een soort verzamelplaats geworden voor mensen die niet zwaar genoeg zijn om enigszins succesvol te zijn in het bedrijfsleven. In het bedrijfsleven geen excuustruus- of hansjes. Daar geldt 'het recht van de sterkste en beste'. Ik kan mij voorstellen dat de mindere helden dan gefrustreerd raken en de politiek in gaan om hun gal te spuwen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het opnemen voor vochtlekkende minderwaardige beesten
Logisch want die verkoopt nog geen zak aardappelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:38 schreef George_Zina het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven komen dit soort figuren niet ver. Dan kun je nog altijd de politiek in.
Maar het gebeurd wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pownews heeft het nodig om een tendentieuze foutieve titel te produceren.
Heel die kutomroep kan niet serieus genomen worden, het zou mij ineens geen seconde verbazen als er wat vooraf gegaan was aan het moment dat die chick bespuugd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |