abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163006073
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:26 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

HRO.
En als je nou persoonlijk langsgaat en zegt dat je dringend die punten nodig hebt? Wat zegt ze dan?
pi_163006119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:34 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

En als je nou persoonlijk langsgaat en zegt dat je dringend die punten nodig hebt? Wat zegt ze dan?
Dat is dus niet langer mogelijk, want ze is per 26 april afwezig. Joost mag weten wat haar mankeert. Het feit dat zij aangeeft dat missende onderdelen per mail moeten worden doorgegeven en ik daarnaast druk bezig ben met afstuderen, heeft mij ook niet altijd de mogelijkheid gegeven langs te gaan. Daarnaast weet ik niet op welke momenten ze dan wel of niet aanwezig zou zijn en via mail vragen had dan toch geen zin, want anders had ik wel direct antwoord gekregen omtrent het toekennen van de punten, nietwaar?
pi_163006159
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:36 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dat is dus niet langer mogelijk, want ze is per 26 april afwezig. Joost mag weten wat haar mankeert. Het feit dat zij aangeeft dat missende onderdelen per mail moeten worden doorgegeven en ik daarnaast druk bezig ben met afstuderen, heeft mij ook niet altijd de mogelijkheid gegeven langs te gaan. Daarnaast weet ik niet op welke momenten ze dan wel of niet aanwezig zou zijn en via mail vragen had dan toch geen zin, want anders had ik wel direct antwoord gekregen omtrent het toekennen van de punten, nietwaar?
Ik nam aan dat er wel een secretariaat of iets is waar mensen werken die weten wanneer zij er is. Kun je niet bij de administratie of wat dan ook eisen dat iemand NU die cijfers invoert? Als zij afwezig is moet toch iemand de boel overnemen?
pi_163006210
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:38 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik nam aan dat er wel een secretariaat of iets is waar mensen werken die weten wanneer zij er is. Kun je niet bij de administratie of wat dan ook eisen dat iemand NU die cijfers invoert? Als zij afwezig is moet toch iemand de boel overnemen?
Zij is voor de rest van dit jaar afwezig en is per 1 september weer aanwezig op school. Het nieuwe schooljaar dus. Wie haar taken overneemt is niet duidelijk. Ze zijn communicatief zo ongelooflijk beroerd, dat je als student de dupe wordt terwijl je zelf wel je zaakjes op orde hebt. Ik heb haar ook geëist die punten in te voeren. Ik ben wat dat betreft echt niet op mijn mondje gevallen. Op het moment dat je een deadline hebt als student en je levert het 5 minuten later in, staan ze op hun achterste benen, andersom kunnen ze zomaar ongegeneerd flikken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')