abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162899952
Ik wist trouwens niet eens dat het EK vandaag begint. :')
Ik ga het waarschijnlijk ook niet volgen, tenzij Duitsland geweldig speelt of zo, dan kijk ik wel even naar die wedstrijden vanaf de tweede ronde.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_162900173
quote:
Hij heeft groot gelijk met zijn opmerking over dat gruwelijke Limburgse accent. Sorry Limbo's, ik heb niets tegen jullie maar dat accent klinkt inderdaad slecht. Niet dat Nederlands in het algmeeen mooi klinkt, ik vind Engels, Spaans en Italiaans bijvoorbeeld beter klinken. Zelfs Duits kan ik beter pruimen dan Nederlands.
#NoDAPL
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juni 2016 @ 22:13:48 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_162903356
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat het EK vandaag begint. :')
Ik ga het waarschijnlijk ook niet volgen, tenzij Duitsland geweldig speelt of zo, dan kijk ik wel even naar die wedstrijden vanaf de tweede ronde.
Ik zal het doorgeven

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juni 2016 @ 22:14:29 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_162903386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij heeft groot gelijk met zijn opmerking over dat gruwelijke Limburgse accent. Sorry Limbo's, ik heb niets tegen jullie maar dat accent klinkt inderdaad slecht. Niet dat Nederlands in het algmeeen mooi klinkt, ik vind Engels, Spaans en Italiaans bijvoorbeeld beter klinken. Zelfs Duits kan ik beter pruimen dan Nederlands.
De imbeciele domheid. :D

Ga door.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162903995
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

De imbeciele domheid. :D
Tongetje toch, dat heeft niets met slim of dom te maken, het heeft met mooi en lelijk te maken. Mensen vinden bepaalde accenten, dialecten en talen mooi of lelijk klinken en ik ben het met deze jongen eens dat een Limburgs accent lelijk klinkt. Het is nogal dom het dom te noemen dat iemand iets lelijk vindt klinken. Imbeciele domheid is trouwens een nogal nutteloos pleonasme. :')
Als jij dom bent dat jij dat als het dissen van Limbo's ziet dan is dat jouw probleem, er is niets mis mee om aan te geven dat je iets lelijk vindt klinken.
#NoDAPL
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:09:31 #31
117098 Hathor
Effe niet
pi_162905562
quote:

[..]

Ik weet niet waar jij in je oneindige wijsheid dat Limburgs vandaan haalt, maar Derksen heeft het over het Tukker dialect dat bij de interviewer ook onmiskenbaar aanwezig is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_162906468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij in je oneindige wijsheid dat Limburgs vandaan haalt, maar Derksen heeft het over het Tukker dialect dat bij de interviewer ook onmiskenbaar aanwezig is.
Grens aan Duitsland. Voor wie het niet weet, er zijn in Limburg nogal veel dialecten die weinig op elkaar lijken (i.t.t. bijvoorbeeld Holland waarbij je altijd wel de Hollandse tongval hoort en Noord-Brabant waarbij je het ook vrij snel herkent), vandaar de verwarring.
Jij hebt gelijk. Het klinkt net zo lelijk. ;)
#NoDAPL
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 juni 2016 @ 11:29:31 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_162911507
Het klinkt niet lelijk.

ABN klinkt lelijk. De Tongval van Beatrix en Koning Bier zijn niet om aan te horen. Of je moet in Wassenaar wonen.

zaterdag 11 juni 2016 @ 11:40:46 #34
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_162911740
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ach, met voetbal heeft het niets te maken.
Dat zeggen moslims ook altijd na een aanslag; met de islam heeft het nooit te maken, het zijn geen echte moslims n bij andere geloven gaat het ook wel eens mis.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_162911798
quote:
Hahaha geweldig.! _O- _O-
pi_162911923
quote:

[..]

Dat is geen Limburgs...
pi_162911953
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:32 schreef Hi_flyer het volgende:
'Jeugd' en 'Marseille' in 1 zin. Ik geloof niet dat ik het heel erg vind als die een pak slaag krijgen.
Precies, laat die Engelsen maar even wat Westerse beschaving komen brengen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_162920530
Heel bijzonder dat iedereen meteen wijst naar de Engelsen, terwijl iedereen weet dat Marseille vol zit met noord Afrikaans tuig van de richel, die in 1998 ook al de veroorzakers van de rellen waren. Maar ja, we kijken liever weg, niet?
  zaterdag 11 juni 2016 @ 18:09:06 #39
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_162920888
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 17:56 schreef Hathor het volgende:
Heel bijzonder dat iedereen meteen wijst naar de Engelsen, terwijl iedereen weet dat Marseille vol zit met noord Afrikaans tuig van de richel, die in 1998 ook al de veroorzakers van de rellen waren. Maar ja, we kijken liever weg, niet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:53 schreef tong80 het volgende:
Dja Vu.....

Politie gebruikt traangas tegen Engelsen en Tunesirs
15/06/98, 00:00

MARSEILLE (RTR/AFP) - De Franse politie heeft gistermiddag in Marseille traangas gebruikt om honderden Engelse en Tunesische supporters uit elkaar te drijven. Engeland en Tunesi spelen vandaag in de havenstad hun eerste WK-wedstrijd tegen elkaar. De politie verrichtte minstens twintig arrestaties. Gisteravond raakte bij gevechten tussen jongeren uit Marseille en Britse fans een Engelsman zwaargewond door een messteek in de hals.

De Engelse fans, die veel hadden gedronken, gooiden met flessen naar auto's van Tunesische supporters. Volgens ooggetuigen troffen beide groepen elkaar daarna bij de oude haven van Marseille. Een harde kern van vijftig Engelse aanhangers veroorzaakte de meeste problemen. De Franse oproerpolitie rukte uit om de fans uit elkaar te halen. Er worden ongeveer tienduizend Britse en enkele duizenden Tunesische aanhangers in Marseille verwacht voor de wedstrijd.

Zaterdagavond raakten enkele honderden Britse supporters slaags met Franse jongeren en de politie in Marseille. Zes personen werden aangehouden, van wie vier Britten.

Bij de rellen van zaterdag raakte een politieagent gewond. De ongeregeldheden, eveneens bij de oude haven, zouden zijn ontstaan na een verkeersongeluk waarbij een Engelsman gewond raakte. “Dit is het soort incidenten dat we niet willen zien. Het is geen goede reclame voor Engelse supporters”, zei Brian Hayes, hoofd veiligheidszaken van de Engelse voetbalbond.

Gisteravond braken opnieuw vechtpartijen uit, waarbij vooral Engelse fans betrokken waren. De Britten, ongeveer driehonderd man, verwondden onder anderen twee journalisten. Ook gooiden ze cafruiten aan diggelen en staken auto's in brand. Opnieuw maakte de politie gebruik van traangas.

Vlug, snel goedpraten dit! stel je voor dat westerlingen slecht in het nieuws komen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_162924974
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[..]

Vlug, snel goedpraten dit! stel je voor dat westerlingen slecht in het nieuws komen.
Ik hoef helemaal niks goed te praten, de dagelijkse situatie in Marseille spreekt voor zich. Dan kan je er wel wat vage berichten van zogenaamde ooggetuigen tegenaan gooien, maar we weten inmiddels allemaal wel beter.
pi_162925319
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat zeggen moslims ook altijd na een aanslag; met de islam heeft het nooit te maken, het zijn geen echte moslims n bij andere geloven gaat het ook wel eens mis.
Er komen een hoop tokkies af op voetbal maar die tokkies zouden op een andere manier tokkien als het voetbal er niet zou zijn. ;)
#NoDAPL
  Redactie Frontpage zaterdag 11 juni 2016 @ 21:06:07 #42
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_162926734
Even uit dit topic gepikt: EK / Het EK randverschijnselen topic

RAMCMXCV twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 17:20:08 Police absolutely nowhere to be seen. Been going on for about 15 minutes. #Marseille #Russia #England #euro2016 https://t.co/IIGiCFvED2 reageer retweet
Heeft weinig meer met voetballen te maken :X
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 11 juni 2016 @ 21:32:27 #43
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_162927848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:32 schreef Hi_flyer het volgende:
'Jeugd' en 'Marseille' in 1 zin. Ik geloof niet dat ik het heel erg vind als die een pak slaag krijgen.
Idd. De vermelding in het nieuwsbericht dat de Engelsen zich van hun slechtste kant lieten zien vind ik daarom dan ook voorbarig. Wellicht begonnen de 'Franse' jongeren met vechten en lieten de Engelsen zich dan ook van hun beste kant zien.
pi_162928014
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Even uit dit topic gepikt: EK / Het EK randverschijnselen topic

[ afbeelding ]

RAMCMXCV twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 17:20:08 Police absolutely nowhere to be seen. Been going on for about 15 minutes. #Marseille #Russia #England #euro2016 https://t.co/IIGiCFvED2 reageer retweet
Heeft weinig meer met voetballen te maken :X
Man man man man. De analyses in dat topic maakten mij aan het lachen.
pi_162930744
En het blijft lang onrustig in Marseille
pi_162930926
Zal er niet gezelliger op worden vanavond....
  Redactie Frontpage zaterdag 11 juni 2016 @ 22:56:29 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_162930990
Het 'feest' gaat weer verder :')

JeroenElshoff twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 22:50:15 Het gaat compleet mis nu in het stadion... https://t.co/CnuchMZKAx reageer retweet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 11 juni 2016 @ 22:59:02 #48
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_162931104
Heb het gevoel dat dit een 'heet' EK wordt
pi_162931273
Ik begrijp maar niet waarom ze boel niet droogleggen daar.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 23:04:21 #50
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_162931341
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 23:02 schreef Sigaartje het volgende:
Ik begrijp maar niet waarom ze boel niet droogleggen daar.
Stiekem wil iedereen af van die stad
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')