Jij maakt het noodgedwongenquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Noodgedwongen ja. Het gevoel dat je er niet bijhoort en iedere keer gepasseerd worden in real life alsof ik niet besta.
Misschien kan hij in die tussentijd een bijbaan nemen of vrijwilligerswerk doen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:31 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Inderdaad! Nu op zoek naar een nieuw tuintje om dit verder uit te bouwen deze zomer
En reageer alsjeblieft op Bananenpap zijn post, ik word gek van steeds diezelfde lap terechte tekstquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
En nee de UB is een complete faal geworden. Dik een jaar daar rondgelopen dus zou als ik het slim had aangepakt nu volop contacten daar. Maar toch die vreemde eend voelen, want ik studeer daar zelf niet en ken dus niemand.
Waarom een faal? Je ging erheen om te studeren. Het actief proberen van leggen van contacten is pas iets recents.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
En nee de UB is een complete faal geworden. Dik een jaar daar rondgelopen dus zou als ik het slim had aangepakt nu volop contacten daar. Maar toch die vreemde eend voelen, want ik studeer daar zelf niet en ken dus niemand.
Volgens mij had je de laatste dagen je angst wel opzij gezet. Dus zullen we van die complete faal 'laatbloeiers bloeien het mooist' maken?quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
Dat is waar, je had daar zat contacten op kunnen doen maar hoe had je dat dan aangepakt als je moeite hebt met het vinden van aansluiting?quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
Moest hieraan denkenquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:38 schreef Koral het volgende:
[..]
Volgens mij had je de laatste dagen je angst wel opzij gezet. Dus zullen we van die complete faal 'laatbloeiers bloeien het mooist' maken?
Terugkijken naar het verleden brengt je niet veel verder. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Waar ga je nu contacten leggen? Syndroom raadt een paar goede dingen aanquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
Is dit geen idee, Deezer? Vrijwilligerswerk aanpakken. Je doet iets nuttigs, bent van de straat en hebt sowieso contact met andere mensen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Misschien kan hij in die tussentijd een bijbaan nemen of vrijwilligerswerk doen?
Tja hij heeft gelijk maar ik wil gewoon verder met mijn leven dus terugkijken heeft geen zin.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En reageer alsjeblieft op Bananenpap zijn post, ik word gek van steeds diezelfde lap terechte tekst.
In dat geval over en uit met de UB gedoe.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja hij heeft gelijk maar ik wil gewoon verder met mijn leven dus terugkijken heeft geen zin.
Lees zijn post goed door en reageer daarop. Niet op mijquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja hij heeft gelijk maar ik wil gewoon verder met mijn leven dus terugkijken heeft geen zin.
Ik wou bij de Kindertelefoon maar dat raden jullie hier af.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
Vrijwilligerswerk heb ik hem ook al zo vaak aangeraden maar dat wil ie niet
En het is ook nog eens goed voor je cv. Alleen maar voordelen lijkt mequote:Op donderdag 9 juni 2016 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dit geen idee, Deezer? Vrijwilligerswerk aanpakken. Je doet iets nuttigs, bent van de straat en hebt sowieso contact met andere mensen.
Dat kan ik me indenken. Dat raad ik je ook af.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wou bij de Kindertelefoon maar dat raden jullie hier af.
Nee, hij wil een baan mits hij ook in contact komt met leeftijdsgenoten. Dan wordt het wel moeilijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me indenken. Dat raad ik je ook af.
Is een dierenasiel geen optie? Of meehelpen in een bejaardentehuis?
Ik wil contact met mijn generatie.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
En je bent goed met computers dus ouderen of kinderen computerles geven
HORECAquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wil contact met mijn generatie.
Dierenasiel. Ik werkte samen met een hele groep mensen van mijn leeftijd. Erg leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan ga je anderstaligen Nederlands lerenquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, heb ik ook een tijdje gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dierenasiel. Ik werkte samen met een hele groep mensen van mijn leeftijd. Erg leuk.
Dan moet je wel mensen kunnen entertainen, ik denk niet dat hij zo snel aangenomen zal worden want die moeten natuurlijk ook hun omzet draaien.quote:
Is weer zo n keuze dat je je niet de mindere voelt? Een vlieger kan niet vliegen zonder tegenwind. Jij kan niet groeien als je niet bloot stelt aan dingen waar jij je op dit moment moeite mee hebt. Zoek eens iets dat net een klein stapje omhoog is? Iets waar je een gerede kans hebt om te winnen. Bij kinderen heb je niks te winnen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wou bij de Kindertelefoon maar dat raden jullie hier af.
In welk universum moet je kunnen entertainen om in de horeca te werken?quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan moet je wel mensen kunnen entertainen, ik denk niet dat hij zo snel aangenomen zal worden want die moeten natuurlijk ook hun omzet draaien.
Superidee!quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:48 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Dan ga je anderstaligen Nederlands leren
Je kan toch ook afwasser ofzo worden. Kom je ook mensen van je eigen leeftijd tegen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan moet je wel mensen kunnen entertainen, ik denk niet dat hij zo snel aangenomen zal worden want die moeten natuurlijk ook hun omzet draaien.
Er zijn ook organisaties die mensen zoeken om Nederlands te leren aan anderstaligen. Vaak gaat het dan gewoon om het voeren van gesprekjes in bijvoorbeeld.een cafe. Is dat niks voor je? Dan doe je iets nuttigs en je legt direct contacten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vanaf nu kom je op de negeerlijst.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:50 schreef Samzz het volgende:
En Deezer, ga eens langs bij een psycholoog voor een gesprek. Dat kan heel erg verhelderend werken.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Oh, dat schreeuw ik al bijna de hele week en tot nu toe is er nog niks aan de handquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vanaf nu kom je op de negeerlijst.
Hij liep volgens mij al bij de huisarts?quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:50 schreef Samzz het volgende:
En Deezer, ga eens langs bij een psycholoog voor een gesprek. Dat kan heel erg verhelderend werken.
Eens, nou ja entertainen niet perse maar wel met mensen om kunnen gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
De huisarts is geen psycholoog. Laat de huisarts doorverwijzen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij liep volgens mij al bij de huisarts?
Dat komt omdat hij jou wel ziet zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat schreeuw ik al bijna de hele week en tot nu toe is er nog niks aan de hand.
Ik blijf maar kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:40 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Moest hieraan denken
[ afbeelding ]
Ik denk dat een bijbaantje als barman in een café hem juist heel erg uit zijn schulp kan trekken. Hij kan eens een praatje maken, gratis drankje geven aan een meisje, ziet wekelijks dezelfde gasten etc. Alsof café/disco/lunchroom/weetikveel perse een sociale barman willen, de meesten zijn al lang blij dat ze een barman hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:52 schreef Koral het volgende:
[..]
Eens, nou ja entertainen niet perse maar wel met mensen om kunnen gaan.
Praktijkondersteuner geloof ik.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De huisarts is geen psycholoog. Laat de huisarts doorverwijzen.
Als ie m'n tips nu eens ziet zittenquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij jou wel ziet zitten.
Dat is iig ietsquote:
Ze was niet te confronterend waardoor hij niet gelijk het idee kreeg dat hij minder is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij jou wel ziet zitten.
Deezer rent weg zodra hij van een kilomter afstand heet water ziet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Ze was niet te confronterend waardoor hij niet gelijk het idee kreeg dat hij minder is.
Sommige users zijn als een zacht eitje dat hard wordt zodra het in kokend water wordt gelegd. Deezer (en syndroom ook) is net een mens, die verbrandt als je kokend water over hem heen gooit.
Als het om een ander ging zou ik je 1000% gelijk geven!quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat een bijbaantje als barman in een café hem juist heel erg uit zijn schulp kan trekken. Hij kan eens een praatje maken, gratis drankje geven aan een meisje, ziet wekelijks dezelfde gasten etc. Alsof café/disco/lunchroom/weetikveel perse een sociale barman willen, de meesten zijn al lang blij dat ze een barman hebben.
Helaas helpt geen enkele tactiek bij Deezertje om hem advies te laten opvolgen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Ze was niet te confronterend waardoor hij niet gelijk het idee kreeg dat hij minder is.
Sommige users zijn als een zacht eitje dat hard wordt zodra het in kokend water wordt gelegd. Deezer (en syndroom ook) is net een mens, die verbrandt als je kokend water over hem heen gooit.
Tsjah, zitten we weer bij het feit dat die knul 25 is en hij niet voor eeuwig beschermd kan worden tegen de boze buitenwereld.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:01 schreef Koral het volgende:
[..]
Als het om een ander ging zou ik je 1000% gelijk geven!
Maar al zou Deezer alleen glazen ophalen, een dronken rot-opmerking en hij zit er weken mee.
Inderdaad. Met vrouwen wil hij wel afspreken.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met hem afspreken, dat hij dan luistert
Ik? Maar hij zegt het te lezen. Is voor mij voldoende. Hopelijk maakt hij een keer iets mee en denkt hij nog eens terug aan wat woorden van hier, en maakt hij het deel van zichzelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:01 schreef Bananenpap het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die op zijn dm-negeerlijst staan?
Bij mij staat er in rode letters dat hij geen berichtjes van mij wilt ontvangen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Ik? Maar hij zegt het te lezen. Is voor mij voldoende. Hopelijk maakt hij een keer iets mee en denkt hij nog eens terug aan wat woorden van hier, en maakt hij het deel van zichzelf.
Om gedrag te kunnen veranderen heb je nu eenmaal een gecontroleerde omgeving nodig zodat een negatieve associatie vervangen wordt voor een positieve.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:02 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Tsjah, zitten we weer bij het feit dat die knul 25 is en hij niet voor eeuwig beschermd kan worden tegen de boze buitenwereld.
God ja, goed idee.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met hem afspreken, dat hij dan luistert
Joh, zo'n opmerking kan hij bij elke baan verwachten mits hij met mensen te maken heeft. Ik vind het wel heel ver gezocht.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:06 schreef Koral het volgende:
[..]
Om gedrag te kunnen veranderen heb je nu eenmaal een gecontroleerde omgeving nodig zodat een negatieve associatie vervangen wordt voor een positieve.
Zou graag willen dat het anders was maar dat is gewoon een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |