SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag er een nieuw chickie in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door H0D3NPYL op 10-06-2016 19:45:19 ]Moeten zij weten![]()
Whehehequote:Op donderdag 9 juni 2016 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij zulke moet ik altijd aan koeienuiers denken.Ik zwaai naar dieren.![]()
Het kan soms in de supermarkt in de ochtend zelfs.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2016 05:33:41 ]![]()
Internet in de trein doet het nooit op mijn nieuwe telefoon, dus dan maar autistische fokken op mijn oude
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen![]()
HeeYquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
Internet in de trein doet het nooit op mijn nieuwe telefoon, dus dan maar autistische fokken op mijn oude
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik heb hem hiervan: https://nl.wikipedia.org/wiki/Transformers:_Primequote:Op maandag 13 juni 2016 17:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Een random site, maar is tijdje geleden dus weet niet meer waar
http://tfwiki.net/wiki/Bumblebee_(WFC)![]()
Heeft jouw UI nog een betekenis?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:36 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik heb hem hiervan: https://nl.wikipedia.org/wiki/Transformers:_Prime
http://tfwiki.net/wiki/Bumblebee_(WFC)Moeten zij weten![]()
Ik vind 'Transformers: Prime' een leuke serie, en Bumblebee is een baasquote:![]()
Er zijn wel een paar users hier die mij nerd noemen omdat ik dit leuk vind![]()
![]()
Ajoh lekker boeienquote:Op maandag 13 juni 2016 17:43 schreef pinman het volgende:
Er zijn wel een paar users hier die mij nerd noemen omdat ik dit leuk vindMoeten zij weten![]()
Nu thuis 1e los !!quote:Op maandag 13 juni 2016 19:19 schreef pinman het volgende:
[..]
Dan ga je toch bier halen? Of werk je nog?Ik zwaai naar dieren.![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 01:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen man ik ben super bang.Ik zwaai naar dieren.![]()
Kijk mijn topic historie, r&p samenvattend ik ben verlamd als ik wakker wordt en heel angstig.quote:![]()
Slaapverlamming?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 01:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk mijn topic historie, r&p samenvattend ik ben verlamd als ik wakker wordt en heel angstig.![]()
- Zodra je beseft dat je in een SV komt, rustig blijven en hallucinaties bewust negeren! Besef dat je er invloed op hebt en denk er dus niet aan. (Makkelijk gezegd dan gedaan, maar probeer het eens echt 'weg te denken')quote:
- Houd je ogen dicht. Hoewel er ook gevoelsmatige en auditieve hallucinaties op kunnen treden, scheelt het al als je in ieder geval niets engs kunt zíen.
- Trek zo snel mogelijk je neus op (klinkt heel raar ja, maar werkt echt). Dus je neus als het ware rimpelen, alsof je iets vies ruikt!
http://www.dokter.nl/foru(...)egen-slaapverlamming![]()
Kei-hard zuipen in het weekend?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
HeeY morgen nog ff dagje trein dan weekend BohMoeten zij weten![]()
Zojuist dan toch eindelijk Geerd gemeet
Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Zo gehaktbal op met mosterd bonk kaas erachteraan paar pilsjes nog erachter aan.
Nog ff film kijken en platIk zwaai naar dieren.![]()
Welke tietenfilm?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:10 schreef Geerd het volgende:
Zo gehaktbal op met mosterd bonk kaas erachteraan paar pilsjes nog erachter aan.
Nog ff film kijken en plat![]()
Ik knal hem snel het bed in !quote:Op woensdag 15 juni 2016 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik knal nog ff wat muziek bij de filmpjes.Ik zwaai naar dieren.![]()
waar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eik niet, ben nog steeds muziek aan het draaien.
Of gewoon voor jezelfMoeten zij weten![]()
Love is a message nu. Jacob Millerquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2016 12:33:40 ]![]()
Hoi
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Ja ik moes kloppuh want de bel deet et niequote:Mooie dag vandaag.
Ouwe homho !!!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:38 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja ik moes kloppuh want de bel deet et nieIk zwaai naar dieren.![]()
Helaas is het al zondag als ik thuis ben 0215quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Een zaterdagavond zonder bier kan gewoon nietIk zwaai naar dieren.![]()
ongeveer hetzeldequote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas is het al zondag als ik thuis ben 0215Moeten zij weten![]()
Rustig indrinken dusquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Rustig aan vanavond. Morgen weer leren.Ik zwaai naar dieren.![]()
Oké, wat gaan we daar doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:25 schreef pinman het volgende:
Ga naar dit topic: ONZ / Wie of wat zou jij willen zijn?![]()
vriezerquote:Op zondag 19 juni 2016 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kut vergeten wat blikken in koelkast te leggen, nu zit ik met lauw bier.Ik zwaai naar dieren.![]()
Had nog gepost in culsc misschien weet jij wel antwoordenquote:Op zondag 19 juni 2016 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kut vergeten wat blikken in koelkast te leggen, nu zit ik met lauw bier.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2016 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die staat 4 verdiepingen lager in de berging.![]()
Misschien wel maar niet daar.quote:Op zondag 19 juni 2016 04:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had nog gepost in culsc misschien weet jij wel antwoorden![]()
quote:Op maandag 20 juni 2016 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Draai ouwelullen muziek op de radio nu met gitaren en Hammond orgelBen vikings aan het kijken !
Straks beetje gamen met radio 49 op !!Ik zwaai naar dieren.![]()
Vikings zijn tof.quote:Op maandag 20 juni 2016 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]Ben vikings aan het kijken !
Straks beetje gamen met radio 49 op !!![]()
Heb ruzie met een vlieg atmquote:Op maandag 20 juni 2016 04:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gooi der nog ff wat flotters door ? Red Hot normaal, of Zoiets![]()
Hoi
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Wie moet er ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ookVanavond tijdens het voetbal kijken
Had ik geen zin inquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Google 'ek', dan kun je het makkelijk zien
Overal en nergens. Ik ga en sta waar het gezellig isquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overal en nergens. Ik ga en sta waar het gezellig isIk ook
Moeten zij weten![]()
Zie dat je ook al in de POS SC te vinden bentquote:
Ja ik kijk overal wat mee. Geen actieve slowchatter ofzquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie dat je ook al in de POS SC te vinden bentMoeten zij weten![]()
Ik zit alleen nog actief in een paar SC's, voor de rest overal en nergens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja ik kijk overal wat mee. Geen actieve slowchatter ofzOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja erg jammerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen Will Grigg ingevallen godverdomme.
Moeten zij weten![]()
De geerd WA is levendiger dan ooit tevoren
Mooie dag vandaag.
Dan pas? Ik zou eerder denken dat Fok! tegen die tijd niet meer is dan een paar gasten die puur vanuit nostalgie nog af en toe hier postenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Over een jaar of 3 is er vast een WOV revival!![]()
Die kans is inderdaad ook vrij groot jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan pas? Ik zou eerder denken dat Fok! tegen die tijd niet meer is dan een paar gasten die puur vanuit nostalgie nog af en toe hier posten![]()
![]()
Maar ach, het was een leuke tijd dat het hier nog wat drukker was.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad ook vrij groot jaOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ach als je op nieuwe topics klikt en je ziet dit:quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ach, het was een leuke tijd dat het hier nog wat drukker was.
kun je je afvragen wat je hier nog doet![]()
![]()
Dat belooft niet veel goed iddquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ach als je op nieuwe topics klikt en je ziet dit:
[ afbeelding ]
kun je je afvragen wat je hier nog doet
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ach als je op nieuwe topics klikt en je ziet dit:
[ afbeelding ]
kun je je afvragen wat je hier nog doet![]()
![]()
![]()
Ik keek Utopia toen het net begonquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb nog nooit Utopia gekeken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb nog nooit Utopia gekeken.Ik zwaai naar dieren.![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijken volgens mij echt van die huisvrouwen
Van die kort pittige pitjes zeker?![]()
![]()
![]()
Ja echt hequote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:10 schreef pinman het volgende:
[..]
Ja
Van die kort pittige pitjes zeker?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:10 schreef pinman het volgende:
[..]
Ja
Van die kort pittige pitjes zeker?![]()
![]()
![]()
HalloOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ah, ze heeft het dus toch gedaan!quote:
Mooie dag vandaag.
Was wel gezellie hoorde ik?quote:
Mooie dag vandaag.
Wie weet. Ik heb ondertussen al 3 FOK!kers gemeet.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeer gezellig, kom je volgende x mee ?
Mooie dag vandaag.
ook tjikkies?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:49 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb ondertussen al 3 FOK!kers gemeet.Moeten zij weten![]()
Ohwja tonicboy zit niet op fokquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:49 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb ondertussen al 3 FOK!kers gemeet.Ik zwaai naar dieren.![]()
En nu lekker pilsen ?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:46 schreef pinman het volgende:
[..]
Ja, best mooie dag vandaag. Heb mijn vader geholpen in de tuinIk zwaai naar dieren.![]()
En ik maar werken, man man man manOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Allemaal piratenpartij stemmen
Welkom vader renwan ^O^
StomOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
M4rc0 IS GAY
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb geen lessen meer, dus eigenlijk heb ik al vakantie. Alleen moet ik nog een examen doen op 7 juli.quote:![]()
Oh, nog genoeg tijd om te leren dusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:58 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen meer, dus eigenlijk heb ik al vakantie. Alleen moet ik nog een examen doen op 7 juli.Moeten zij weten![]()
Bier drinken dan!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb vakantie en verveel me gelij de pleuris![]()
Ik heb echt al een paar maanden geen film meer gezien, ben zelf net maar opnieuw begonnen met Game of Thronesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Doe ik ookZo ff een filmpie kijken. Aanraders?
![]()
Hardcore Henryquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Doe ik ookZo ff een filmpie kijken. Aanraders?
Bijna een maand doen over een topic
Welkom vader renwan ^O^
Menschen die niet op vakantie gaanquote:
Ik ga niet op vakantie, vakantie is overratedOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ja rechts jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Samen met de hond pils klappen!quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:29 schreef Geerd het volgende:
Ik ga ook niet op vakantie 3.5 week op de hont van pa en ma passen![]()
![]()
Staart is ook een aanrader!!quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet kunnen toch 4 poten kan der best 2 missen![]()
KLB banquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:08 schreef Wexler het volgende:
[..]
G, waar ben je waarom post je niet meer in de dom SC?![]()
Bedoel irl.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tot Frank mij vrij krijgt.
Beetje NWS, beetje POL, beetje GC![]()
Gefeliciteerd nog met je vakantie!quote:
Ga je nog leuke dingen doen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik denk dat ik zoals altijd binnen blijf en ga FOK!ken en series/films ga kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met je vakantie!
Ga je nog leuke dingen doen?
17 of 18 juli ga ik op vakantie naar Luxemburg met m'n vader en zusje![]()
Gewoon wat pilsjes naar binnen smokkelen en beetje zuipen, kom je tijd wel mee door!quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:15 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zoals altijd binnen blijf en ga FOK!ken en series/films ga kijken
17 of 18 juli ga ik op vakantie naar Luxemburg met m'n vader en zusjeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:16 schreef pinman het volgende:
We krijgen hem vandaag toch nog wel dicht?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |