abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162870845
Mensen ik zit met iets behoorlijk in mijn maag.

Ik heb een relatie van 13 jaar met de moeder van mijn 3 kinderen. In maart van dit jaar hebben wij grote ruzie gehad en heb ik 3 maanden geen contact met haar gehad.

Nu heb ik haar en de kinderen gisteren weer gezien. Was heel emotioneel en fijn om ze weer gezien te hebben. We waren de afgelopen 3 maanden min of meer uit elkaar en hadden geen contact omdat zij heel erg boos was. Ze dacht dat ik een affaire had met een collega wat achteraf niet zo is geweest. Heb ook ontzettend spijt van alles en zoiets zal me nooit meer overkomen.

Echter vertelde ze gisteren aan mij eerlijk. Dat ze de afgelopen 2 maanden een seksuele relatie en intimiteit heeft gehad met een man die ze online heeft leren kennen. Ze hebben geen relatie en ze voelt ook niks voor hem. Ik was in shock toen ik dit hoorde. Ik was de afgelopen 13 jaar haar enige bedpartner geweest.

Zelf vind ze dat ik het haar moet vergeven omdat we de afgelopen maanden uit mekaar waren. Maar voor mij is dit een enorme klap. Te meer zij verder niks meer wilt van deze man.

Ik twijfel nu dus of ik überhaupt een relatie met haar moet aangaan. Ik hou heel van haar en ze is mijn jeugdliefde en tevens de moeder van mijn kinderen.

Ben alleen nu radeloos of ik terug moet gaan naar haar en of onze relatie vanaf nu niet anders gaat zijn. Weliswaar heb ik dit aan mezelf te danken omdat ik zelf ervoor gezorgd heb dat ik haar 3 maanden geleden kwijtraakte maar toch.

Wie zou zijn vrouw vergeven of heeft goede tips of advies aan mij.

Ergste voor mij is dat ik deze man ken omdat ik hem paar maanden geleden sprak nadat hij net in contact met haar was gekomen.

Voor mijn gevoel nu is zij niet meer speciaal voor me zoals voorheen. Maar tegelijkertijd hou ik heel van haar en wil haar niet kwijt maar ben bang dat de seksuele avonturen mij voor altijd zal schaden in mijn relatie naar haar toe.

Het gevoel was anders als ik haar had leren kennen en ik al wist dat ze niet meer maagd was. Echter ben ik haar 1e bedpartner en tot heden ook de enige.
pi_162870897
Ik dacht dat je de partner van je vrouw moest vergeven en zat met verbazing te lezen dat je nog getrouwd bent en weetikveelwat.

En tsja, kinderen zijn geen ketting ofzo die je aan elkaar vastbindt, en soms kan het voor de kinderen juist beter zijn als je uit elkaar gaat. Los van wie er ' gelijk ' heeft of wie wie waar de schuld van geeft.

Verder: gevalletje Ross/Rachel.
Ja doei.
pi_162870902
Slappe jankzak ben je, en er is niks om je partner te vergeven want ze heeft niks misdaan.
pi_162870925
We were on a break!
pi_162870946

Je hoeft haar niet te vergeven. Ze heeft haar eigen leven geleefd toen jullie niet samen waren, dus er valt niets te vergeven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162870978
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:43 schreef ruman het volgende: Ze dacht dat ik een affaire had met een collega wat achteraf niet zo is geweest. Heb ook ontzettend spijt van alles en zoiets zal me nooit meer overkomen.

Addertje onder het gras gespot :').
pi_162871029
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]

Je hoeft haar niet te vergeven. Ze heeft haar eigen leven geleefd toen jullie niet samen waren, dus er valt niets te vergeven.
_O_
pi_162871054
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:43 schreef ruman het volgende:
Ze dacht dat ik een affaire had met een collega wat achteraf niet zo is geweest. Heb ook ontzettend spijt van alles en zoiets zal me nooit meer overkomen.
Je had geen affaire en daar heb je spijt van? huh?

Verder... tja dat is het risico van "uit elkaar gaan".
  donderdag 9 juni 2016 @ 18:53:35 #9
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_162871072
quote:
Echter ben ik haar 1e bedpartner en tot heden ook de enige.
Nou, niet dus :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 18:55:31 #10
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_162871118
quote:
Ze dacht dat ik een affaire had met een collega wat achteraf niet zo is geweest. Heb ook ontzettend spijt van alles en zoiets zal me nooit meer overkomen.
Waar moet jij spijt van hebben als jij geen affaire hebt gehad?

En daarbij, waar is die ruzie over gegaan? Vind het tot nu een beetje vaag.
Daarnaast is het ook wel opmerkelijk dat ze zo snel met een ander weer het bed induikt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 9 juni 2016 @ 18:58:24 #11
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162871165
Ze zocht gewoon een goed excuus om haar nieuwe paar schoenen te proberen voor een tijdje, dat beviel toch niet helemaal dus nu laat ze slappe zak A weer terug in haar leven die verder wel genoeg geld in het laatje brengt om comfortabel te leven.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_162871177
Waarom heb je 3 maanden je kinderen niet gezien? Alleen omdat je vrouw dacht dat je iets met je collega had wat niet zo was? Dat laat je toch niet gebeuren.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:00:44 #13
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162871220
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom heb je 3 maanden je kinderen niet gezien? Alleen omdat je vrouw dacht dat je iets met je collega had wat niet zo was? Dat laat je toch niet gebeuren.
Dit. TS laat over zich heenlopen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:09:43 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162871371
Zij wil jou weer terug?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:09:57 #15
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162871376
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:51 schreef ruman het volgende:

Maand geleden zijn we door een tragisch incident uit mekaar gegaan. Sinds een half jaar dacht ze dat ik een affaire had met een collega. Behalve vaak deze collega aandacht te hebben gegeven via de whatsapp en telefoon heb ik nooit iets met deze collega gedaan.

Achteraf gezien heb ik enorme spijt vooral omdat mijn ex de afgelopen half jaar echt door enorme verdriet ging om Hoe ik bezig ben geweest met deze collega en haar o.a. weinig tot geen aandacht meer te hebben gegeven.
Niets gedaan? fysiek misschien niet?

Altijd handig en verhelderend die posthistory :+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162871469
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ze zocht gewoon een goed excuus om haar nieuwe paar schoenen te proberen voor een tijdje, dat beviel toch niet helemaal dus nu laat ze slappe zak A weer terug in haar leven die verder wel genoeg geld in het laatje brengt om comfortabel te leven.
Ja ze is nu financiël ook problemen gaf ze ook eerlijk toe. Mijn kids komen nu dingen tekort dus ik zal wel moeten bijspringen.

Ter aanvulling ik ben geen lieverdje geweest in afgelopen 13 jaar. Heb haar vaak slecht behandeld in diverse periodes o.a. en ondanks soms ellende bleef ze toch altijd bij me.

3 maanden geleden ben ik iets te agressief geweest bij de ruzie om evt affaire. Vervolgens uit mekaar

Ik ben bang dat mijn relatie met haar vanaf nu altijd anders zal zijn door escapades. Als dit ook niet was gebeurd haar seksuele relatie waren we na gisteren ook meteen teruggekomen.

Echter ben ik nu in shock gewoon te meer de laatste keer met hem afgelopen vrijdag was.

Zou ik haar dit moeten vergeven?
We zijn allebei nog redelijk jong 28,29 maar toch.

Het was een geval van friends with benfits met haar en hem zij ze.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:15:13 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162871477
Dus je ex is boos op je omdat ze dacht dat je een affaire had, die had je niet, maar eigenlijk toch wel een terechte boosheid bij haar want je gaf haar maar weinig aandacht?

En hoezo je kinderen 3 maanden niet gezien? Wat heb je gedaan om weer met je vrouw en kinderen in contact te komen? Of heb je alles drie maand laten sudderen?

Wat je moet doen? Sja, dat is aan jou. Kun je leven met haar seksuele uitspatting of niet, waren jullie daadwerkelijk voor die drie maanden uit elkaar, of wilde ze slechts tijd om na te denken of niet. Wij kunnen wel zeggen wat je moet doen, echter is er maar één die jouw exacte gevoelens kent en dat ben jij.

Ah, en financiële problemen. Maar betalen voor je kinderen moet je sowieso, dus dat is geen reden om weer naar haar terug te gaan, natuurlijk. Als je zelf al aangeeft niet fair naar haar te zijn geweest en vervolgens doet zij dit, dan klopt er iets niet helemaal denk ik. Misschien een idee om in relatietherapie of zo te gaan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162871533
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:09 schreef Lienekien het volgende:
Zij wil jou weer terug?
Heeft ze niet letterlijk gezegd maar haar houding verraade alles.

Ze mist o.a. in de avond en als gezelschap heeft ze wel meteen gezegd. Maar typisch tactiek van vrouw om niet te zeggen ik wil je nu terug maar via omweg zeg maar.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:21:39 #19
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_162871644
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:15 schreef ruman het volgende:
Waarvoor zou je haar moeten vergeven?

Vergeving kan van toepassing zijn op de manier waarop jullie verder met elkaar om zijn gegaan, maar niet op het nakken wat zij doet met anderen op het moment dat jullie uit elkaar zijn.
Ik ga naar huis.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:23:36 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162871694
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:21 schreef nietzman het volgende:

[..]

Waarvoor zou je haar moeten vergeven?

Vergeving kan van toepassing zijn op de manier waarop jullie verder met elkaar om zijn gegaan, maar niet op het nakken wat zij doet met anderen op het moment dat jullie uit elkaar zijn.
Vind het er wel aan liggen hoe je uit elkaar bent. Is het echt uit elkaar uit elkaar, of meer van tijdelijke aard met de intentie uit te praten en weer verder samen te gaan.

In het geval van dat laatste ga je niet met een andere vent liggen krikken om het krikken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:30:35 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162871900
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:17 schreef ruman het volgende:

[..]

Ze mist o.a. in de avond en als gezelschap heeft ze wel meteen gezegd. Maar typisch tactiek van vrouw om niet te zeggen ik wil je nu terug maar via omweg zeg maar.
Dat heb je vaker meegemaakt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_162871916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]

Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162872109
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Waar moet jij spijt van hebben als jij geen affaire hebt gehad?

En daarbij, waar is die ruzie over gegaan? Vind het tot nu een beetje vaag.
Daarnaast is het ook wel opmerkelijk dat ze zo snel met een ander weer het bed induikt.
Omdat hij na een ruzie 3 maanden geen contact met zijn gezin meer heeft?
"Pools are perfect for holding water"
pi_162872202
quote:
Mensen ik zit met iets behoorlijk in mijn maag.

Ik heb een relatie van 13 jaar met de moeder van mijn 3 kinderen. In maart van dit jaar hebben wij grote ruzie gehad en heb ik 3 maanden geen contact met haar gehad.
In je vorige topic was je iets duidelijker dat er eigenlijk al langer wat issues waren. Daarnaast heb je geen relatie als je uit elkaar bent, ongeacht of je het wel of niet eens was.

quote:
Nu heb ik haar en de kinderen gisteren weer gezien. Was heel emotioneel en fijn om ze weer gezien te hebben. We waren de afgelopen 3 maanden min of meer uit elkaar en hadden geen contact omdat zij heel erg boos was. Ze dacht dat ik een affaire had met een collega wat achteraf niet zo is geweest. Heb ook ontzettend spijt van alles en zoiets zal me nooit meer overkomen.
Makkelijk gezegd natuurlijk, maar vertel eens waarom je de kids drie maanden niet hebt gezien?

quote:
Echter vertelde ze gisteren aan mij eerlijk. Dat ze de afgelopen 2 maanden een seksuele relatie en intimiteit heeft gehad met een man die ze online heeft leren kennen. Ze hebben geen relatie en ze voelt ook niks voor hem. Ik was in shock toen ik dit hoorde. Ik was de afgelopen 13 jaar haar enige bedpartner geweest.
En je hebt haar op een gegeven moment verwaarloost en toen was het uit. Dan is het ook niet zo raar dat zij eens met een ander het bed induikt. Of het nou was om haar gekwetste ego uit te deuken of gewoon interesse in hoe het met een ander zou kunnen zijn, shit happens. Jij kent die nieuwsgierigheid net zo goed, anders was je niet zo geïnteresseerd geweest in die collega van je, ten koste van de moeder van je drie kids. Maar gefeliciteerd dat je gelijk had dat ze dus wel met die dude rotzooide.

quote:
Zelf vind ze dat ik het haar moet vergeven omdat we de afgelopen maanden uit mekaar waren. Maar voor mij is dit een enorme klap. Te meer zij verder niks meer wilt van deze man.

Ik twijfel nu dus of ik überhaupt een relatie met haar moet aangaan. Ik hou heel van haar en ze is mijn jeugdliefde en tevens de moeder van mijn kinderen.

Ben alleen nu radeloos of ik terug moet gaan naar haar en of onze relatie vanaf nu niet anders gaat zijn. Weliswaar heb ik dit aan mezelf te danken omdat ik zelf ervoor gezorgd heb dat ik haar 3 maanden geleden kwijtraakte maar toch.
Ja, jij bent medeverantwoordelijk dat het misging tussen jullie. Ondanks dat je van haar houdt, lijk je haar niet meer te respecteren, dus waarom zou jullie huwelijk wel weer kunnen gaan werken dan? Is dat het voorbeeld wat je aan je kinderen mee wil geven, hoe papa mama niet meer respecteert?
Je zou kunnen kijken naar ideeën hoe het beter zou kunnen. Bepaalde valkuilen voorkomen enzo. Maar jij bent vooral gefocust op die andere pik en neem je het haar nu kwalijk dat ze die niet meer wil. Dat komt niet over alsof je er samen aan wil werken, iets wat wezenlijk anders is dan het weer aanmaken.

quote:
Wie zou zijn vrouw vergeven of heeft goede tips of advies aan mij.

Ergste voor mij is dat ik deze man ken omdat ik hem paar maanden geleden sprak nadat hij net in contact met haar was gekomen.

Voor mijn gevoel nu is zij niet meer speciaal voor me zoals voorheen. Maar tegelijkertijd hou ik heel van haar en wil haar niet kwijt maar ben bang dat de seksuele avonturen mij voor altijd zal schaden in mijn relatie naar haar toe.

Het gevoel was anders als ik haar had leren kennen en ik al wist dat ze niet meer maagd was. Echter ben ik haar 1e bedpartner en tot heden ook de enige.
Nee dus, maar goed. Ga in therapie en leer het te verwerken of regel de scheiding op fatsoenlijke wijze zodat de kids er niet nog meer de dupe van worden.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:15 schreef ruman het volgende:

[..]

Ja ze is nu financiël ook problemen gaf ze ook eerlijk toe. Mijn kids komen nu dingen tekort dus ik zal wel moeten bijspringen.
Zal? Je hebt geen alimentatie voor je kids betaald?

quote:
Ter aanvulling ik ben geen lieverdje geweest in afgelopen 13 jaar. Heb haar vaak slecht behandeld in diverse periodes o.a. en ondanks soms ellende bleef ze toch altijd bij me.
Jammer dat het je omgekeerd niet inspireert..

quote:
3 maanden geleden ben ik iets te agressief geweest bij de ruzie om evt affaire. Vervolgens uit mekaar
Iets te agressief en vorig topic nog verbaasd doen over haar angst voor jou :')

quote:
Ik ben bang dat mijn relatie met haar vanaf nu altijd anders zal zijn door escapades. Als dit ook niet was gebeurd haar seksuele relatie waren we na gisteren ook meteen teruggekomen.

Echter ben ik nu in shock gewoon te meer de laatste keer met hem afgelopen vrijdag was.
Jullie relatie is ook anders door jouw escapades, ook al heb jij geen ander geneukt.

quote:
We zijn allebei nog redelijk jong 28,29 maar toch.

Het was een geval van friends with benfits met haar en hem zij ze.
Ze kon vast wel een vriend gebruiken ja, nadat je iets te agressief deed en haar via de buren in de gaten hield ja.

Waarom zou zij jou moeten vergeven eigenlijk? Heb je haar daar al eens naar gevraagd?

quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:17 schreef ruman het volgende:

[..]

Ook niet zo raar gezien de leeftijd en lengte van jullie relatie. Maar goed, jij denkt dat ze tactisch bezig is en je vindt haar eigenlijk een vieze slet die jullie relatie gesloopt heeft. Dus ik vraag me eerlijk gezegd af wat je nu eigenlijk denkt te gaan doen om jullie relatie te gaan redden..
pi_162872212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:40 schreef probeer het volgende:

[..]

Omdat hij na een ruzie 3 maanden geen contact met zijn gezin meer heeft?
Nou ja, ik weet niet hoe de agressiviteit van TS zich heeft geuit maar zowel TS als TS' partner hebben nog het e.e.a. aan vertrouwen van elkaar en zichzelf te winnen lijkt me. En daarnaast zijn er nogal wat vragen die door hen allebei beantwoord moeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')