en heel veel foto's makenquote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga gewoon 5 title fights op 3 dagen tijd live zien
You know it!!quote:
eens even denken, Vanessa Hanson, Chrissy blair, calderwood,curran,gadelha, Kowalkiewicz, Letourneau, Namajunas, Waterson, elmose, evens-smith, eye, holm, Shevchenko, Zingano,quote:
En een flinke dosis mazzel..quote:Op zondag 12 juni 2016 00:35 schreef Paxlie het volgende:
Volgens mij is Bisping één van de weinige die echt clean vecht en komt hij er daardoor de laatste tijd zo goed uit
Tenzij het tegen Hendo isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En een flinke dosis mazzel..
Tegen Silva was gewoon een draw.. en Luke vocht echt arrogant en stom..
Doet er niets aan af dat hij het toch fliktmaar ik zie hem zijn volgende partij al verliezen.
Bisping vs. Silva een draw?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En een flinke dosis mazzel..
Tegen Silva was gewoon een draw.. en Luke vocht echt arrogant en stom..
Doet er niets aan af dat hij het toch fliktmaar ik zie hem zijn volgende partij al verliezen.
QFTquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:30 schreef bascross het volgende:
Tegen Silva was geen draw. Duidelijk drie rondes voor Bisping.
Dit dus. Met de beste wil van de wereld zie ik er onmogelijk een draw inquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:30 schreef bascross het volgende:
Tegen Silva was geen draw. Duidelijk drie rondes voor Bisping.
Damn sonquote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Alvarezquote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
10-9 en 10-8 (want KO) Silvaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:35 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Dit dus. Met de beste wil van de wereld zie ik er onmogelijk een draw inEn dat zeg ik als (voormalig) groot Silva-fan.
Als je het zo bekijkt, is het inderdaad een drawquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Alvarez
Claudia
Nunes
Edgar
Jones
#ANDNEW
[..]
10-9 en 10-8 (want KO) Silva
3x 10-9 Bisping
=47-47
Geen KO, want misverstand tussen Bisping en Dean.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
10-9 en 10-8 (want KO) Silva
3x 10-9 Bisping
=47-47
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:51 schreef bascross het volgende:
Rory MacDonald ziet er echt uit als een seriemoordenaar.
Ik vond zijn (onofficiële?) moniker 'The Canadian Psycho' altijd wel vetquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:51 schreef bascross het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:51 schreef bascross het volgende:
En ik ga hem live zien... fucking awesomequote:
ENNNE? heeft ie direct een gevecht?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
En ik ga hem live zien... fucking awesome
vs. Ross Pearson @ TUF 23 Finale (8 juli)quote:
Silva gedroeg zich overduidelijk als iemand die was omgekocht. Hij mocht winnen met een knockout in ronde x, of moest verliezen by decision. Als je op die twee zaken inzette kon je blijkbaar winst maken. Het sloeg echt helemaal nergens op dat Silva na die vermeende KO / knockdown toch weer passief ging vechtenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:20 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Bisping vs. Silva een draw?Silva vocht, net als Luke, óók arrogant en stom. Hij had tegen het einde van het gevecht wat gas bij moeten geven, dan had hij de decision wel kunnen pakken.
was mij opviel dat hij in bursts vocht, dus 10sec per min actief en de rest passief, alsof zijn cardio weg was. Wat best kon gezien de USADA testing op EPO.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Silva gedroeg zich overduidelijk als iemand die was omgekocht. Hij mocht winnen met een knockout in ronde x, of moest verliezen by decision. Als je op die twee zaken inzette kon je blijkbaar winst maken. Het sloeg echt helemaal nergens op dat Silva na die vermeende KO / knockdown toch weer passief ging vechten
Ik zou zelf niet zo ver gaan om het zo te omschrijven, maar ik snap je manier van denkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Silva gedroeg zich overduidelijk als iemand die was omgekocht. Hij mocht winnen met een knockout in ronde x, of moest verliezen by decision. Als je op die twee zaken inzette kon je blijkbaar winst maken. Het sloeg echt helemaal nergens op dat Silva na die vermeende KO / knockdown toch weer passief ging vechten
Dit dus. Af en toe een 'uitbarsting' om vervolgens weer op te laden voor de volgende burst of zo.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was mij opviel dat hij in bursts vocht, dus 10sec per min actief en de rest passief, alsof zijn cardio weg was. Wat best kon gezien de USADA testing op EPO.
het lijkt mij echt een kut filmquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:00 schreef irish.joe het volgende:
Lame ass track.... En Tate die Cyborg slaat? Moet het nog zien gebeuren....
quote:
En zijn aandeel is nu hoeveel %? En wie neemt het over?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:12 schreef THEFXR het volgende:
UFC verkocht, Dana blijft aan als persvoorlieger.
Bron?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:12 schreef THEFXR het volgende:
UFC verkocht, Dana blijft aan als persvoorlieger.
Bas Rutten terug als commentator.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En zijn aandeel is nu hoeveel %? En wie neemt het over?
Toont overigens nog maar eens aan dat Dana een echte fan is.
Rogan stopt in augustus?
Dana heeft 10%, verkoop is 4.1 billion, dus krijgt hij 410 million.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En zijn aandeel is nu hoeveel %? En wie neemt het over?
Toont overigens nog maar eens aan dat Dana een echte fan is.
Rogan stopt in augustus?
Nog niet definitief zo te zien. Hopelijk komen er niet teveel Aziatische vechters.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dana heeft 10%, verkoop is 4.1 billion, dus krijgt hij 410 million.
dana is niet echt een fan, maar de eigenaren willen geen cold turkey overname maar een fase out, kan zijn dat Dana na 1 of 2 jaar toch nog weg is.
http://www.mmafighting.co(...)in-4-1-billion-range
Rogan stopt idd, dat had hij gezegd als het verkocht werd.
denk dat het nog bekend gemaakt moet worden, daarvoor kiezen ze een geschikt moment of een presser.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:50 schreef bascross het volgende:
[..]
Nog niet definitief zo te zien. Hopelijk komen er niet teveel Aziatische vechters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |