Onder de ogen of oneffenheden?quote:Op zondag 24 juli 2016 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een warme tint en ben op zoek maar een koele concealer. Ik vind dat bij een drogist om de hoek haast onmogelijk. Tips iemand?
Ja ik werk ze ook bij met nyx micro brow pencil of anastasia brow wizquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Woei!
Zijn dat je natuurlijke wenkbrauwen of heb je ze (ook) bijgewerkt?
Kweenie of een koele concealer dan zo'n goed idee is thoquote:
Qua foundation moet het koel zijn las ik. Dat werkt goed! D8 dan geldt hetzelfde voor concealer?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie of een koele concealer dan zo'n goed idee is tho
Maar catrice camouflage concealer heeft koele tinten
Als jij warm bent en je gebruikt een koele foundation dan match je niet met de rest en lijk je grijs. Koele concealer alleen onder de ogenquote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Qua foundation moet het koel zijn las ik. Dat werkt goed! D8 dan geldt hetzelfde voor concealer?
Ik lees overal dat je bij warm koel moet gebruiken en andersom?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij warm bent en je gebruikt een koele foundation dan match je niet met de rest en lijk je grijs. Koele concealer alleen onder de ogen
ik ben eigenlijk van mening dat iedereen een foundation en concealer met gele ondertoon moet gebruiken, staat bij iedereen het mooiste vind ik, of je nou rozige huid of gelige huid hebt in je gezicht.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees overal dat je bij warm koel moet gebruiken en andersom?
Dat heb ik echt nog noooooit gelezen.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees overal dat je bij warm koel moet gebruiken en andersom?
Nou als je toevallig iets kent voor een vette lichte huid met warme ondertoon dan hou ik mij graag aanbevolen 🐴quote:Op maandag 25 juli 2016 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk van mening dat iedereen een foundation en concealer met gele ondertoon moet gebruiken, staat bij iedereen het mooiste vind ik, of je nou rozige huid of gelige huid hebt in je gezicht.
Niet bij iedereen...quote:Op maandag 25 juli 2016 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk van mening dat iedereen een foundation en concealer met gele ondertoon moet gebruiken, staat bij iedereen het mooiste vind ik, of je nou rozige huid of gelige huid hebt in je gezicht.
er staat niet voor niets bij dat ik dat vind, niet dat het per se zo isquote:
Funny want ik ben gaan zoeken naar de do's and donts en lees dit veel incl dat een gele ondertoon bij iedereen wel past.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog noooooit gelezen.
ik ben en blijf zelf erg fan van de MAC Studio Fix Powder Foundationquote:Op maandag 25 juli 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou als je toevallig iets kent voor een vette lichte huid met warme ondertoon dan hou ik mij graag aanbevolen 🐴
Moet echt eens naar hun store. Familie krijgt daar 40 pr ofzo kortingquote:Op maandag 25 juli 2016 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben en blijf zelf erg fan van de MAC Studio Fix Powder Foundation
Nee,deze staat wel op mijn wishlist!quote:Op maandag 25 juli 2016 21:41 schreef Snowbells het volgende:
Iemand hier die the Balm Mary Lou Manizer gebruikt?.
Goede gel eyeliner is vaak behoorlijk waterproof volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Wie weet een goede watervast eylener.
Ik heb er al drie hier liggen maar het is allemaal niets.
Ik moet na een operatie vaak gapen en dan rollen de tranen over mijn wangen
Eyliner loopt uit en dat is niet sjiek, die zwarte strepen steeds over je gezicht.
Heb van het weekend een watervaste eyliner van 13 euro gekregen, nou een traantje en het zwarte water rolde over mijn wangen.
Iemand een idee?
O een gel eyeliner heb ik nog niet geprobeerd ik zal eens kijken van de week.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goede gel eyeliner is vaak behoorlijk waterproof volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |