Ik rook overigens zelden of nooit buiten, alleen als ik thuis ben. Als ik de deur uitga neem ik niet eens wat te roken mee omdat ik er toch nooit een opsteek op straat. Best raar eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een goede smaak aan het product of een bepaald effect kan toch een voordeel zijn?
Het roken van sigaretten heeft geen goede smaak en ook geen goed effect. Ja je denkt het goede effect te krijgen van een sigaret als je er 1 op steekt.
Ik rook trouwens ook :p
Dit is geen antwoord :pquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik rook overigens zelden of nooit buiten, alleen als ik thuis ben. Als ik de deur uitga neem ik niet eens wat te roken mee omdat ik er toch nooit een opsteek op straat. Best raar eigenlijk.
Smaak dan, vooral de eerste van de dag na een bakkie koffie.quote:
Weet je nog hoe je eerste sigaret smaakte ?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Smaak dan, vooral de eerste van de dag na een bakkie koffie.
Heerlijk na koffie inderdaad. Maar, dat komt meer door de koffie. Als je geen smaak in je mond hebt vind ik er niks lekkers aan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Smaak dan, vooral de eerste van de dag na een bakkie koffie.
Dat was smerig, ik was 13 en hoestte mijn longen uit mijn lijf.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je nog hoe je eerste sigaret smaakte ?
Daarom gaan er ook steeds meer mensen emigreren en wij zitten er ook aan te denken. Dit land is helemaal vertyft met betuttelingen, elkaar vingertje wijzen etc etc en niet te vergeten Jan Modaal leegtrekken aan belastingen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:42 schreef Hexagon het volgende:
Joepie, nog meer betutteling.
We rukken verder op naar de kleinzerige zeurmaatschappij waar iedereen elkaar de hele dag de aat neemt.
Klopt eigenlijk wel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heerlijk na koffie inderdaad. Maar, dat komt meer door de koffie. Als je geen smaak in je mond hebt vind ik er niks lekkers aan.
Nou dan. Dus er zit helemaal geen lekkere smaak aan sigaretten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat was smerig, ik was 13 en hoestte mijn longen uit mijn lijf.
Eerste keer bloemkool vond ik ook smerig, daarna lekker. Weer zo'n medelander die graag het antwoord zelf in wil vullen, om te kotsenquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan. Dus er zit helemaal geen lekkere smaak aan sigaretten.
:p
Bloemkool en een sigaret kan je toch niet vergelijken?quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerste keer bloemkool vond ik ook smerig, daarna lekker. Weer zo'n medelander die graag het antwoord zelf in wil vullen, om te kotsen
Jawel zoals ik net al zei, de eerste na de koffie, of de eerste na het eten, dan vind ik de smaak lekker.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan. Dus er zit helemaal geen lekkere smaak aan sigaretten.
:p
Waarom zou je een sigaret niet eerst vies kunnen vinden en daarna lekker? Dat het slecht is dat weet iedereen maar daar gaat het hier niet om.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bloemkool en een sigaret kan je toch niet vergelijken?
Of je denkt niet dat je het lekker vindt omdat je al die tijd die stoffen niet hebt binnen gekregen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jawel zoals ik net al zei, de eerste na de koffie, of de eerste na het eten, dan vind ik de smaak lekker.
We vinden steeds meer futiliteiten om elkaar naar het leven te kunnen staan lijkt het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom gaan er ook steeds meer mensen emigreren en wij zitten er ook aan te denken. Dit land is helemaal vertyft met betuttelingen, elkaar vingertje wijzen etc etc en niet te vergeten Jan Modaal leegtrekken aan belastingen.
Omdat het een verzameling van chemische tering zooi is die je in de fik steekt om vervolgens te roken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je een sigaret niet eerst vies kunnen vinden en daarna lekker? Dat het slecht is dat weet iedereen maar daar gaat het hier niet om.
Inderdaad. Nederlanders zijn over het algemeen een verrot volk. Het is echt om te kotsen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We vinden steeds meer futiliteiten om elkaar naar het leven te kunnen staan lijkt het wel.
Wat een vragen zeg....quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je denkt niet dat je het lekker vindt omdat je al die tijd die stoffen niet hebt binnen gekregen?
Kun je het nog wel lekker vinden?quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het een verzameling van chemische tering zooi is die je in de fik steekt om vervolgens te roken.
Ja voor een verslaafde roker lastig iddquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat een vragen zeg....Ik ga effe een peukie roken.
Denk dat weinig mensen bij het eerste glas bier aangenaam verrast waren door de smaak. Soms moet je even doorbijten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je een sigaret niet eerst vies kunnen vinden en daarna lekker? Dat het slecht is dat weet iedereen maar daar gaat het hier niet om.
Met vrouwen idem ditoquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen bij het eerste glas bier aangenaam verrast waren door de smaak. Soms moet je even doorbijten.
Zei het net al, rook zelf ook. Ik vind denk ik een paar sigaretten per dag lekker. Idd bij de koffie in de ochtend, na het eten als ik bv pauze heb op werk en de eerste opsteek.quote:
Ook dat kan ik me nog herinneren, was een bittere smaak en ik dacht nog iets van "dit ga ik later niet vaak drinken".quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen bij het eerste glas bier aangenaam verrast waren door de smaak. Soms moet je even doorbijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |