Ja ach... Ik vind het nu nog wel grappig, gelukkig. Dat is over een paar dagen vast andersquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:45 schreef JufMariska het volgende:
Ohjee.. Lucas heeft ook wel enthousiast het goede voorbeeld gegeven he..?
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja ach... Ik vind het nu nog wel grappig, gelukkig. Dat is over een paar dagen vast anders![]()
Hij heeft vooral een heel sterke eigen mening... Weet precies wat hij wil en hoe hij eraan moet komen.![]()
Later vandaag wilde Sjaak al z'n kleren uit hebben (was eraan aan het trekken) en ook zijn luier. Vervolgens liep hij naar buiten, hurkte naast zijn zwembadje en begon te poepen![]()
Dat in een hoekje hurkend poepen deed hij gister ook al 2 keer, maar die van vanmiddag vond ik wel heel speciaal
![]()
Verder heb ik de laatste paar weken eindelijk een hoop![]()
![]()
voor Sjaak. En wat is het mooi om van je kind te houden zeg... En het eindelijk tegen hem te kunnen zeggen ook. Wat had ik dat graag eerder gehad. En wat ben ik blij dat het eindelijk lukt
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja ach... Ik vind het nu nog wel grappig, gelukkig. Dat is over een paar dagen vast anders![]()
Hij heeft vooral een heel sterke eigen mening... Weet precies wat hij wil en hoe hij eraan moet komen.![]()
Later vandaag wilde Sjaak al z'n kleren uit hebben (was eraan aan het trekken) en ook zijn luier. Vervolgens liep hij naar buiten, hurkte naast zijn zwembadje en begon te poepen![]()
Dat in een hoekje hurkend poepen deed hij gister ook al 2 keer, maar die van vanmiddag vond ik wel heel speciaal
![]()
Verder heb ik de laatste paar weken eindelijk een hoop![]()
![]()
voor Sjaak. En wat is het mooi om van je kind te houden zeg... En het eindelijk tegen hem te kunnen zeggen ook. Wat had ik dat graag eerder gehad. En wat ben ik blij dat het eindelijk lukt
Omg, geweldigquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En als je ons zoekt deze zomer, wij zijn hier...
http://vid20.photobucket.(...)0414_zpstbh7v1vi.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |