abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162859445
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_162859462
Waar we het hadden over het altijd verrassende eetgedrag van onze dreumesjes!

Hier wordt mijn kleine vuilnisvat ook wat kieskeuriger, maar alsnog eet ze als een bouwvakker. Echt, waar ze het laat. :o Ik hoop natuurlijk dat ze lekker zo blijft eten, maar ik weet ook dat het zo over kan zijn. We zien het wel. :)

:O N. woelt de laatste tijd vreselijk in haar slaap en sinds ik lichter slaap door de zwangerschap kan ik daar dus echt niet doorheen slapen. Ik heb vannacht alleen van 4 tot 6 even geslapen. :') Gelukkig is klas 3 deze twee weken op stage en is klas 4 natuurlijk al een tijdje weg, dus ik heb deze twee weken maar 10 lesuren in totaal. Ik ga zo om 11:15 alweer naar huis om even bij te slapen. *O* Wanneer ik dan al dat achterstallige werk moet doen weet ik ook niet, maar slaap is even belangrijker..
pi_162859932
Oef, pittig Selvaria :O En idd: geniet maar van het ongegeneerd bunkeren!

Ik probeerde net tegen beter weten in even 4 mailtjes te versturen met mopper-uk om me heen :') Album bestellen (waarvoor 800 vinkjes goed moeten staan) laat ik maar even liggen tot de middagdut, anders wordt het minstens de verkeerde maat, kaftkleur en bruiloft vrees ik ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162860376
Hallo!
Sinds afgelopen zaterdag hoor ik hier *O*.
Mijn dreumes M.isha (Mies op het forum) heeft genoten van een fantastisch verjaardagsweekend met taart, slingers, cadeaus en veeeel aandacht!

En ik ben weer bijgekomen van het idee dat ik geen baby meer heb ;).

pi_162860401
Selvaria ik heb helemaal gemist dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!
pi_162860556
Thanks! Nog heel pril en spannend allemaal hoor. :Y

Welkom met je grote kleine Mies! *O*
pi_162861186
Mies, welkom bij de dreumessen! Het is hier leuk :D
pi_162861546
Welkom Mies en Miss!
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:59:25 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162861597
*poging doet om weer eens aan te haken :)

Welkom Mies bij de groten *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162862323
We hadden net twee heuse dreumesbuien *O* -O- voor het eerst. Met neptranen en kijken of ik wel kijk. Ik keek niet en toen kwam Sjaak dichterbij huilen :')

And so it begins...
pi_162862476
Ohjee.. Lucas heeft ook wel enthousiast het goede voorbeeld gegeven he..? :@
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:48:52 #12
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162873712
haha cactus, daar is ro ook zo goed in!
Ik kan er stiekem wel van genieten. Die dikke krokodillentranen, dat zielig lipje.. O+
alleen dat op de grond neervallen als een stervende zwaan is iets minder.

En verder wil ik niks verpesten, maar what the..
ik heb nu tijd om iets voor mezelf te doen!
pi_162874015
|:( Mans oma belde net op de huistelefoon ipv mobiel dus N. werd heel hard huilend wakker terwijl ze al lekker op bed lag sinds 19.30. Nu ben ik bang dat ze dit als lekker dutje heeft gezien en pas over 3 uur weer wil slapen, maar dat trek ik nu even niet zo goed. }:|

Lekker Fap, geniet ervan. O+

Dramaqueen Sjaak. :D N. heeft zichzelf ook zo'n nephuiltje aangemeten, hilarisch en irritant tegelijk. _O-
pi_162874363
Nephuilen :D

Ik; Nee F niet doen dat doet zeer/ dan gaat het stuk/ dan doe je je zeer (×3)
Ik; F klaar nu (en haal F uit de situatie)
F; mama huiluh
Ik; oh moet je huilen?
F; ja (trekt volleerde pruillip)
Ik; oh toe maar jij mag even huilen
En F doet dramatisch boehoehoe met droge tranen en gaat aan mijn been hangen
F; Mama kuffuluh

:')
pi_162874757
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:45 schreef JufMariska het volgende:
Ohjee.. Lucas heeft ook wel enthousiast het goede voorbeeld gegeven he..? :@
Ja ach... Ik vind het nu nog wel grappig, gelukkig. Dat is over een paar dagen vast anders ;)
Hij heeft vooral een heel sterke eigen mening... Weet precies wat hij wil en hoe hij eraan moet komen. }:|

Later vandaag wilde Sjaak al z'n kleren uit hebben (was eraan aan het trekken) en ook zijn luier. Vervolgens liep hij naar buiten, hurkte naast zijn zwembadje en begon te poepen }:| :') Dat in een hoekje hurkend poepen deed hij gister ook al 2 keer, maar die van vanmiddag vond ik wel heel speciaal :X

Verder heb ik de laatste paar weken eindelijk een hoop O+ O+ O+ voor Sjaak. En wat is het mooi om van je kind te houden zeg... En het eindelijk tegen hem te kunnen zeggen ook. Wat had ik dat graag eerder gehad. En wat ben ik blij dat het eindelijk lukt O+
pi_162874928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja ach... Ik vind het nu nog wel grappig, gelukkig. Dat is over een paar dagen vast anders ;)
Hij heeft vooral een heel sterke eigen mening... Weet precies wat hij wil en hoe hij eraan moet komen. }:|

Later vandaag wilde Sjaak al z'n kleren uit hebben (was eraan aan het trekken) en ook zijn luier. Vervolgens liep hij naar buiten, hurkte naast zijn zwembadje en begon te poepen }:| :') Dat in een hoekje hurkend poepen deed hij gister ook al 2 keer, maar die van vanmiddag vond ik wel heel speciaal :X

Verder heb ik de laatste paar weken eindelijk een hoop O+ O+ O+ voor Sjaak. En wat is het mooi om van je kind te houden zeg... En het eindelijk tegen hem te kunnen zeggen ook. Wat had ik dat graag eerder gehad. En wat ben ik blij dat het eindelijk lukt O+
O+ :* *O* :* O+

Wat fijn Cactus. Ik hoop zo voor je dat dit voor altijd blijft O+
pi_162875216
Cactus wat ontzettend fijn O+
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:48:45 #18
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162875342
Cactus! O+
pi_162875397
MwC :'( O+ :*
pi_162875940
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

:'( O+ .

En een :D voor het poepen naast het badje. :+.

Fap, wat een heerlijke foto's in het vorige topic!

Vervelend van de kindjes die niet goed eten. Peutertjes kunnen leven van de lucht en de liefde, zeggen ze toch wel eens?
Hier geen klagen, overigens. We zaten vanavond ruim een uur aan tafel omdat meneer maar blééf eten. Hij zat er echt van te genieten. O+.

En als je ons zoekt deze zomer, wij zijn hier...
http://vid20.photobucket.(...)0414_zpstbh7v1vi.mp4
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162876036
Oh dat filmpje DaD! Is ook leuk, fonteintjes :) O zou er ook niet bij weg te slaan zijn ;)
pi_162876112
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

En als je ons zoekt deze zomer, wij zijn hier...
http://vid20.photobucket.(...)0414_zpstbh7v1vi.mp4
Omg, geweldig O+ :D De blije geluidjes en de halve zwaai-maar-ik-heb-het-eigenlijk-te-druk zijn meesterlijk *;
pi_162876799
Wat geweldig om te lezen cactus!

Prachtig dat blije koppie DaD!

Thanks voor alle welkomsberichtjes.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:29:41 #24
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162876803
Cactus wat fijn O+

En dat poepverhaal :+ als hij dat nou eens op de wc deed.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162882521
Cactus O+ Fijn!
Hahah room, leuk zo'n fontein!
Poepen naast het zwembad hahahha :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')