SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Fappie! Heb je ook bijna vakantie? Kunnen we een keer minimeeten!quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:24 schreef faptist het volgende:
Kwak, hoe gaat het met jullie vandaag?![]()
Gm
Spin als fav diertjes?![]()
Pissebedden lijken me een goede tweede... Brr
Of clowns natuurlijk. Ook altijd een succes.
Shop, wat sneu die vlekjes. Hopelijk gauw over!
Hier gaat het even k*t. Met ro alles goed. Zelf willen eten = super Gore kleding dus schoonmaken gebeurt hier nu volop. Wel vind ze het tegenwoordig allemaal tenminste lekker. Dat was voorheen niet zo. Slapen haat ook(Zegt gauw 'geintje' ivm fokwet'. heus niet waar enzo. Ga maar gauw een ander lastig vallen nare Fokwet)
Maar met mij is het even diepe dalen. dagelijks huilen enzo. M'n eetprobleem komt vet hard om de hoek kijken en 3 zwangere collega's in m'n directe werkgroep werkt ook niet fijn wanneer je zelf een kinderwens hebt.. Gun het ze natuurlijk van harte(!), maar #unbreaaaaak my heaaaaaaaaart. Ik wil ook, jwz.
Dus kom op. Meer vrolijke dreumes verhalen please![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun het jou zo, om los te komen van dat gedoe...
Kwak
Pyjamapapje was vooral niet Lucas' ding ook (wel al ff geleden dat we dat hebben aangeboden). Heb nog wel een pakje staan dus kan het proberen. Of brinta, als ik dat eet wil hij altijd OOK! Maar dat is ook slechts een paar happen. Maar goed wie weetquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:57 schreef AwayTL het volgende:
V kreeg een papfles voor hij ging slapen. Dat dronk hij tenminste, eten was een dikke nope. Was wel een pyjamapapje, niet helemaal jouw ding denk ik.
Had ook honger in de nacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder veel aan het werk, dat vind ik fijn!
En oja! Gisteravond 'las' ik samen met uk in zijn grote 1000-plaatjesboek, vindt-ie zo tofDaar staan ook een paar berengezichtjes met emoties/uitdrukkingen in; blij, lachen, boos, verdrietig, huilen. Hij wees ze aan en keek naar mijn gezicht, ik deed ze na. Bij lachen en blij lachte hij ook, bij boos/verdrietig ging hij me knuffelen en aaien, tot ik weer lachte
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door JufMariska op 17-06-2016 14:15:33 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:16 schreef AwayTL het volgende:
En een smoothie dan?
voor kwak en de jarigen!
Jm hoop op snelle duidelijkheid.
Slaap over max 8 weken voor Crump!![]()
Oh.. Wait
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fappie! Heb je ook bijna vakantie? Kunnen we een keer minimeeten!
Het gaat goed met Melba en ook met mij. Therapie slaat aan, ik merk dat ik Melba ineens weer naar bed wil brengen en het gaat ook gewoon goed, en ik geniet zo van hemmomenteel is beeeeebie (zijn pop) hot item. Moest ook drinken en mee naar bed enzo.
En ik voel me alsof er een zwarte deken van me af is gevallen, zo bizar. Sinds vanochtend ineens. Ik stond te zingen in de douche en het lukte (voorheen huilen of kraak of vals) en het voelde gewoon ok. En ik kan ineens weer zonder huilen op de weegschaal staan en durf na te denken over beter eten.Wat vind ik ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun het jou zo, om los te komen van dat gedoe...om te lezen!!! Wat heerlijk
![]()
En wat bizar eigenlijk dat 'je kind naar bed brengen' zo iets beladen is. Ik heb het zelf ook tijden niet gekund, maar ik vraag me echt af waar het in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |