Jah echt vreemd.. ik dus youtube kijken en wou ff posten bleek het vol te zijn.. ik dus nieuw deel zoeken was die er niet.. ik dacht een bugg dus opende ik er maar zewlf 1quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
godverdomme dit was mn kans dus
Zoveel tijd ook nog gewoon hequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah echt vreemd.. ik dus youtube kijken en wou ff posten bleek het vol te zijn.. ik dus nieuw deel zoeken was die er niet.. ik dacht een bugg dus opende ik er maar zewlf 1
Heftig verhaal wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah echt vreemd.. ik dus youtube kijken en wou ff posten bleek het vol te zijn.. ik dus nieuw deel zoeken was die er niet.. ik dacht een bugg dus opende ik er maar zewlf 1
Chai waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Oberkullie het volgende:
Volgt iemand zijn posts op autoweek nog?
Goed verhaal, lekker kortquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Anders laat je Paxcon even met rustquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
Poll: trollt pax?
• wel
• niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
ash iemand weet waar dit over gaat wssquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
Poll: trollt pax?
• wel
• niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Haha HPLC heeft een neuzenfetish.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe normaal tegen mijn favoriete zure Iranees
Gestemdquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Moet Ashqelon stoppen met zijn act?
• Ja, en beter flikkert hij ook gewoon op
• Nee, kan hij niets aan doen gezien zijn IQ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vertrouw jouw polls niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Moet Ashqelon stoppen met zijn act?
• Ja, en beter flikkert hij ook gewoon op
• Nee, kan hij niets aan doen gezien zijn IQ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |